Tallviking Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Kan ju ente ha koll på Din familjesituation ,,,,tyvärr,,, sorry :-* Påstå inte en massa då som om du "vet"... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Påstå inte en massa då som om du "vet"... Haha, Du din långe fan, va e det nu som Du syftar på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Haha, Du din långe fan, va e det nu som Du syftar på ? Att jag är en "08:a" bara för att jag just nu råkar bo i Sthlm Har det mesta av min släkt just vid sundets båda sidor och är ofta i det området Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Att jag är en "08:a" bara för att jag just nu råkar bo i Sthlm Har det mesta av min släkt just vid sundets båda sidor och är ofta i det området Du ska ente ta det så hårt, själv haur jau en Skånsk grabb so blev 08: a ... Du e ente ensam :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Du ska ente ta det så hårt, själv haur jau en Skånsk grabb so blev 08: a ... Du e ente ensam :-* Suck. Jag förstår att du inte förstår... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Somwang Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Jag och några andra Hmv befäl sitter och spånar lite: vad är det som Putin har i kikaren egentligen? Och är Amerika inblandat igen som vanligt? Vad tror ni andra militärer om detta? Ollas vet!,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Suck. Jag förstår att du inte förstår... Nee, det e ju svårare ju äldre man blir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Nee, det e ju svårare ju äldre man blir. Ta det nu ente så personligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wix Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 (ändrad) Ukrainska Krim väljer att tillhöra Ryssland...enl nyheterna. Verkar som även andra delar av Ukraina vill detsamma, kan hända det blir fler utbrytningar... Taktisk välgjort om man jämför med USA som bombar sönder länder de trampar in i, väldigt få skadade och de har lyckats få med sig folket. Man kan kanske lära av det att Putin är smartare än de flesta tror. Dax att rusta upp Svenska försvaret kanske. Ändrades Mars 16, 2014 av wix Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Ukrainska Krim väljer att tillhöra Ryssland...enl nyheterna. Verkar som även andra delar av Ukraina vill detsamma, kan hända det blir fler utbrytningar... Taktisk välgjort om man jämför med USA som bombar sönder länder de trampar in i, väldigt få skadade och de har lyckats få med sig folket. Man kan kanske lära av det att Putin är smartare än de flesta tror. Dax att rusta upp Svenska försvaret kanske. Rusta upp försvaret? Har väl aldrig haft nåt, om nu det vart nån som trodde Tur vi haur finnarna som buffert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Rusta upp försvaret? Har väl aldrig haft nåt, om nu det vart nån som trodde Tur vi haur finnarna som buffert Efter 2:a världskriget hade vi väl lärt oss läxan...Vi hade förmodligen den största försvars budgeten per capita i hela världen...i ca.30 år...sedan skulle ju hela jordens befolkning bli kompisar! Och nu kan vi sjunga "we shall over come" , för att försonas... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Efter 2:a världskriget hade vi väl lärt oss läxan...Vi hade förmodligen den största försvars budgeten per capita i hela världen...i ca.30 år...sedan skulle ju hela jordens befolkning bli kompisar! Och nu kan vi sjunga "we shall over come" , för att försonas... Mvh. borje222 When will they ever learn?..vart det nån som sjöng i San Fransico... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Mars 17, 2014 Dela Inlagd Mars 17, 2014 Får Miljöpartiet som de vill har vi ju snart ett "ickevåldsförsvar". Precis vad vi behöver mot gerillakrigsförande spetznas-soldater. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Mars 17, 2014 Dela Inlagd Mars 17, 2014 Till vilken nytta ? Sverige blir obrukbart och skiten blåser österut till Ryssland med vindarna Detta faktum vet dom som pissat över relingen i motvind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Mars 17, 2014 Dela Inlagd Mars 17, 2014 Detta faktum vet dom som pissat över relingen i motvind. Jag kastade en kaffekask över relingen i motvind... Det gick faktiskt riktigt bra, men det gick inte bra för kompisen =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 17, 2014 Dela Inlagd Mars 17, 2014 Detta faktum vet dom som pissat över relingen i motvind. Det gäller att kräkas över relingen på läsidan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 19, 2014 Dela Inlagd Mars 19, 2014 Vad ska man tro om det här då ? Falseflags terrorattacker iscensatt av USA ? http://www.presstv.ir/detail/2014/03/14/354594/us-planning-terror-attacks-in-ukraine/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 19, 2014 Dela Inlagd Mars 19, 2014 http://hbl.fi/nyheter/2014-03-19/582906/ryssland-inledde-stridsmanover-nara-finland Å här då? Nu er e kört för mumintrollen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 19, 2014 Dela Inlagd Mars 19, 2014 http://hbl.fi/nyheter/2014-03-19/582906/ryssland-inledde-stridsmanover-nara-finland Å här då? Nu er e kört för mumintrollen! Jag försöker själv att tänka på att media gillar att vrida och vända på det mesta så att vi ska bli oroliga och dom får sälja mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 19, 2014 Dela Inlagd Mars 19, 2014 Kommer di får man väl ta fram älgbyssen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Efter 2:a världskriget hade vi väl lärt oss läxan...Vi hade förmodligen den största försvars budgeten per capita i hela världen...i ca.30 år...sedan skulle ju hela jordens befolkning bli kompisar! Och nu kan vi sjunga "we shall over come" , för att försonas... Mvh. borje222 Sen kom M 1925 kom sossarna Det kan bli dyrt för Sta..Fel Putin Ukrainaör inte direkt ett rikt land Ha en bekant sim e gift med en ryska Hon var där förraåret Jämfört med CCP var det mycket fattigt Men dom har snygga brudar Offe Ani Lorak NikkitA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Sen kom M 1925 kom sossarna Det kan bli dyrt för Sta..Fel Putin Ukrainaör inte direkt ett rikt land Ha en bekant sim e gift med en ryska Hon var där förraåret Jämfört med CCP var det mycket fattigt Men dom har snygga brudar Offe Ani Lorak NikkitA Det hette CCCP! Da! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Det hette CCCP! Da! Jag är beredd.Bössa,mössa,mask.ruska lång,ruska kort.Come on. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Det hette CCCP! Da! Det hette SSSR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 20, 2014 Dela Inlagd Mars 20, 2014 Det hette SSSR http://www.zyra.org/cccp.htm Da da! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu