Bananen Inlagd Februari 25, 2014 Dela Inlagd Februari 25, 2014 Skulle köpa en ny mobil för några veckor sen, hade tänkt mig en samsung i prisklassen 10 000-15 000 bath, men blev lite intresserad av en thai tillverkad telefon som fanns i var och varannan monter på tuckom och åkte hem och googlade lite, hittade en del positiva kommentarer bla på thaivisa. Är mycket nöjd hittills och undrar lite om det är någon mer som vågat sig på detta köp, fanns en massa modeller att välja mellan, men bestämde mig för en imobile iq x3, efter att ha frågat runt lite samt prutat så köpte jag en för 7500 bath, ett års garanti. lite mer info.. NETWORK Network - GSM 900/1800 MHz - UMTS 850/2100 MHz Data - 2G: EDGE/GPRS - 3G: HSDPA 42 Mbps, HSUPA 11 Mbps Dual SIM Internet via WiFi DISPLAY & SENSORS Display IPS-LCD True color (24-bit) - Multi-Touch - Width 5 Inch (Diagonal) - Resolution 1920 x 1080 Pixels - Capacitive OS (OS, CPU) OS: Android 4.2 (Jelly Bean) Processor : Quad Core - CPU Speed : 1.5 GHz Memory - ROM 16GB - RAM 1GB CONNECTIVITY WiFi - Portable Internet hot-spots (Portable Wi-Fi Hotspot) Bluetooth Micro USB 2.0 Headset /Jack 3.5 mm. WEB BROWSING Support Web Browsing Android HTML Webkit Support Language XHTML, WAP 2.0 Browser Social Network Application Facebook, Twitter Support by Adobe® Flash® Flash Video viewing browser MESSAGING SMS, MMS Email (Push Mail) Instant message Instant Messaging, Google Talk Support Gmail MULTIMEDIA FUNCTIONALITY Digital Camera 18 Mega pixels - Flash LED (Digital camera) - Auto Focus - Continuous Shooting Mode Front Camera - Resolution 8 ล้านพิกเซล - Flash LED (Digital camera) - Video call Video Recording - Video Format : MPEG-4, 3GP, AVI Video Player and Video Streaming - File format : MPEG-4, 3GP, AVI - Support video from YouTube™ Music Player - File format : MP3 Radio FM Stocks Application Document Viewer (Quick Office editors) File Reader PDF Flashlight Play Store (Android Market) CALL & BASIC FUNCTION Phone numbers record 1,000 List (Phonebook) - Display caller picture ID Audio file type Speaker phone Organizer - Calendar, Calculator, Alarm clock, Timer, World time, Reminder Ringtone Polyphonic, MP3 - Vibration (Vibration in Phone) BATTERY Standard battery Li-Pol 2,300 mAh Standby time GSM - Hour (Standby Time) - Talk time GSM 17 Hour Standby time 3G 327 Hour - Talk time 3G 9 Hour Är mycket nöjd hittills och rekommenderar den varmt då jag anser/tror att det är ett ganska bra köp för dessa pengar... Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseigöteborg Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Jag var också inställd på att köpa en i-mobile IQ X3 men då det finns 2 versioner av den och man bör ha X3a om man vill utnyttja AIS (och i Sverige 3's ) nät letade jag efter denna. Men då dom aldrig verkade få in den . Så köpte jag istället en något dyrare variant som heter i-mobile IQ X Bliz. Detta är en riktigt bra telefon med bra flyt, Bra processor och mycket minne. 2+32 Gb. Nackdelen är väl att det inte finns Svenska i den men det bryt jag mig inte om. Och eftersom det är nyare OS än Android 4.1 fungerar inte locale apparna utan att roota enheten. Men Engelska fungerar som sagt bra för mig. a varianten har UTMS 900/2100 istället för 850/2100. hf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.