jan53 Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Sverige vann 2-1 :14: :14: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Väldigt ointressant egentligen En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Bra jobbat Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 finnarna drack för mkt torskenkorva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ronoh Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Hur kan man se den,ex på datorn eller? Jag köpte viaplay os paketet för 279:- sedan betalade jag för en vpn tunnel 59:- hidemyass.com jag har sett lite curling och hockey samt längdskidor. Det går hackit ibland då jag har ganska dåligt internet här upp i issan. Jag köpte även en 43 tums tv för 12 tusen baht på homemart sisaket(hade varit skylt ex) så jag kan koppla upp datorn via hdmi. Om man vill förgylla by vardagen med lite hockey så går det. Min blogg om Thailandhttp://www.hejda-sverige.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 finnarna drack för mkt torskenkorva eller förlite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu