Jump to content
IGNORERAD

ABC Angeles


lellexp

Recommended Posts

Hängt i hotell baren, några jack d utan is tror jag skall bli förkyld,måste ätit eller slickat på nått dåligt :ahh:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 134
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lellexp

    16

  • dandic

    13

  • Sam sip sam

    13

  • Benriach

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hängt i hotell baren, några jack d utan is tror jag skall bli förkyld,måste ätit eller slickat på nått dåligt :ahh:

Tror jag ska fråga Bowlerskan om hon inte ska åka och hälsa på föräldrarna i Buri Ram en vecka. :crazy:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

hamnoi, on 15 Feb 2014 - 22:05, said:

Nej, men hur fan kan man låta sig förfalla till ett fläskberg ,bokstavligt talat :nono: .

 

....brudarna verkar gilla det, eller kan det vara en fläskig plånbok som drar?      :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste erkänna att jag inte känner igen någonting, från den tiden man själv var där. Vad har hänt med änglabyn...rent och snyggt...ordning och reda...

Ja, vart är världen på väg..? :o

Jätteroligt med lite bilder därifrån! Tack.

 

Mvh. borje222

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste erkänna att jag inte känner igen någonting, från den tiden man själv var där. Vad har hänt med änglabyn...rent och snyggt...ordning och reda...

Ja, vart är världen på väg..? :o

Jätteroligt med lite bilder därifrån! Tack.

 

Mvh. borje222

Same Same but diffrent!

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

middag  på hotellet .Gott

 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta kultställe finns väl inte kvar. :thumbsup:

 

attachicon.gifairwolf inn.jpg

 

med den galne barägaren Bruce :crazy: som var mästare på att blåsa upp kondomer, denna gång friskt påhejad av GaisStefan :14:, har inte varit i Angeles sedan 1993, är det någon som vet om Bruce lever.

attachicon.gifbruce.jpg

 

 

inte för att "skryta :crazy:  men det va faktiskt  jag som lärde Bruce kondomtricket -89 hehe         hörde nått om att Bruce fick fly flappelandet några år senare efter att nån tjej ramlade av en Jeepney?

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det någon sväng till Cebu och Silver dollar club där då,,,,,,host host? :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

inte för att "skryta :crazy:  men det va faktiskt  jag som lärde Bruce kondomtricket -89 hehe         hörde nått om att Bruce fick fly flappelandet några år senare efter att nån tjej ramlade av en Jeepney?

Upp till bevis, det vill jag ha bild på :thumbsup:  :he:  :D 

 

Då kanske vi rent av har träffats någon gång, var på Filippinerna 5 gånger mellan 1988-93, mest Sabang, Manila, Baretto och Angeles.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lunch på the Ville.

 

 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket kostar en "flappepeng"?

Jag och fler med mig har ingen aning om växlingskursen.

 

born41

www.xe.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar kursen ligga kring 680? Förr har jag sett kring 500. Får man med andra ord mer för pengarna i flappeland än i Thailand?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar kursen ligga kring 680? Förr har jag sett kring 500. Får man med andra ord mer för pengarna i flappeland än i Thailand?

cash ca 6,60 med icakortet fick jag 6,90

Link to comment
Dela på andra sajter

Lunch på Tequlea reef Ok

 

Sen var det bar hop :14:

 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Lunch på Tequlea reef Ok

 

Sen var det bar hop :14:

dom revbenen är för jäkla goda ,även brudarna är goa

Link to comment
Dela på andra sajter

dom revbenen är för jäkla goda ,även brudarna är goa

Erkänn brudarna e bättre än maten :crazy:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

hasip hasip

 

 Var gång jag kommer frånThailand, så frågar jag mig? va fan gör jag här? bara tiggare och folk som pissar på husväggarna,men efter ett par dagar så gillar man Flipflopland nästan lika mycket som Thailand :thumbsup:​ 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...