HajKaj Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 så här ska man ju naturligtvis Inte bete sig ? ? ? (saxat ifrån svttext) Köpte flygbiljett - åt gratis ett år Med hjälp av en förstaklassbiljett på China Eastern Airlines kunde en man äta gratis nästan ett helt år, skri- ver DN. Biljetten gav honom tillträde till vip-loungen på flygplatsen i Xi'an i Kina och dess buffé. Under ett års tid försåg han sig vid mer än 300 tillfällen med mat och dryck. När han ätit klart bokade han om sin biljett till dagen därpå. Flygbolaget kunde inte stoppa honom då han inte bröt mot några regler. När biljettens giltihetstid var på väg att ta slut avbokade han den och fick delar av priset återbetalt. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 Jag begriper inte det. Jag har alltid behövt visa boardingkort när man går in i en lounge, och då är ju biljetten förbrukad. Låter skumt. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 29, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2014 Jag begriper inte det. Jag har alltid behövt visa boardingkort när man går in i en lounge, och då är ju biljetten förbrukad. Låter skumt. just den flygplatsen kanske har andra rutiner ? vad vet jag... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 just den flygplatsen kanske har andra rutiner ? vad vet jag... Ta det inte så personligt... Tycker bara det är så konstigt, dessutom en jättenyhet idag, finns ju överallt. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 Jag begriper inte det. Jag har alltid behövt visa boardingkort när man går in i en lounge, och då är ju biljetten förbrukad. Låter skumt. Så tänkte jag också. MEN i Ghana och Kina är mycket skumt! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 29, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2014 Ta det inte så personligt... Tycker bara det är så konstigt, dessutom en jättenyhet idag, finns ju överallt. inte personligt Bibben, bara vanlig trötthet ifrån min sida... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.