HajKaj Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Inte många timmar kvar nu SamSipSam, hoppas flygningen med Thai blir lika bra som vanligt. Ha det så trevligt i Thailand, men se till att det blir lite varmare tills jag kommer ner om ca 2 veckor så jag slipper ha långfillingarna på mig. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Ha en skön resa, och nån fotbild vill vi se Ta hand om småpojkarna där (måste väl tyvärr förtydliga att jag menar mpr:are typ L64, Krögarn, Mankan, mm och inget annat, så inte nån surkart missförstår) och smygät inte för mycket thaislafs nu manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Ha en trevlig resa o drick nu inte för många Chang.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Ha en skön resa, och nån fotbild vill vi se Ta hand om småpojkarna där (måste väl tyvärr förtydliga att jag menar mpr:are typ L64, Krögarn, Mankan, mm och inget annat, så inte nån surkart missförstår) och smygät inte för mycket thaislafs nu tack min vän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Ha en trevlig resa o drick nu inte för många Chang.. FF ngn draught kanske slinker ner ,den är ju risfri Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Trevlig resa! Men varför lämna Stockholm nu? Den bästa och skönaste perioden på hela året börjar ju nu! Underbara februari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 hoppas flygningen med Thai blir lika bra som vanligt. Inte om det är samma personal som på flyget jag just kom med. Otrevligare och surare flygvärdinnor har jag aldrig haft på en flygning. Nu vet jag ju inte om alla på planet var likadana, men åtminstone de två som serverade där vi satt. Dessutom var de båda ovanligt mulliga och gamla för att jobba på Thai Air. Det stämmer nog det jag hörde för många år sedan, att flygvärdinna ska man inte vara mer än 10 år, sedan orkar man inte vara trevlig längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 ngn draught kanske slinker ner ,den är ju risfri Nej nej..Export för helvete, lär dig skillnad på Draught o export snabbt som fan, vill inte se något illamående på onsdag! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Nej nej..Export för helvete, lär dig skillnad på Draught o export snabbt som fan, vill inte se något illamående på onsdag! Jo jo... Chang Draught är ett helmaltsöl. https://untappd.com/b/thai-beverage-chang-draught/271876 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Jo jo... Chang Draught är ett helmaltsöl. https://untappd.com/b/thai-beverage-chang-draught/271876 Blekt som f-n, tacka vet jag ett mustigt maltöl som Export, men smaken är ju delad som bekant! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Blekt som f-n, tacka vet jag ett mustigt maltöl som Export, men smaken är ju delad som bekant! Håller med till 100 % men är inte Exporten svår att hitta i Thailand? Väldigt sällan som jag ser den i butiker eller på barer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Håller med till 100 % men är inte Exporten svår att hitta i Thailand? Väldigt sällan som jag ser den i butiker eller på barer. Finns på alla 7/11 numera, burk eller flask. Hur länge sen va du i Thairiket? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Finns på alla 7/11 numera, burk eller flask. Hur länge sen va du i Thairiket? Snart ett år men nu är det bara 12 dagar kvar! Tack för tipset, ska kolla noggrannare på Changhyllan denna gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Trevlig resa!Men varför lämna Stockholm nu? Den bästa och skönaste perioden på hela året börjar ju nu! Underbara februari. håller med dig he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Stockholm är underbart i februari! Om man ser det från ovan och sitter i ett plan som är på väg till Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Finns på alla 7/11 numera, burk eller flask. Hur länge sen va du i Thairiket? Tesco Lotus också! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Håller med till 100 % men är inte Exporten svår att hitta i Thailand? Väldigt sällan som jag ser den i butiker eller på barer. Numer finns den på ALLA barer (som jag besökt i alla fall) Och på ALLA andra inköpställen, tagit stor marknadsandel! En annan fördel än att den är 100% maltöl är att alkoholhalten stannar vid 5%, Man vet vad man dricker! (en stund)! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 På tal om ingenting, inatt hittade vi ett 7/11 utan stenbord utanför, ja så btt;s gogglingar blev fel där också, men däremot hittade vi Jomtiens bästa go-go bar bredvid 7/11 , hur ska de gå ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 På tal om ingenting, inatt hittade vi ett 7/11 utan stenbord utanför, ja så btt;s gogglingar blev fel där också, men däremot hittade vi Jomtiens bästa go-go bar bredvid 7/11 , hur ska de gå ? Det blir väl som i visan "Om man drömmer om Paris hamnar man på något vis, likförbannat i Hudiksvall!" Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 På tal om ingenting, inatt hittade vi ett 7/11 utan stenbord utanför, ja så btt;s gogglingar blev fel där också, men däremot hittade vi Jomtiens bästa go-go bar bredvid 7/11 , hur ska de gå ? Nu letar du i fel by! Btt holler till o byn norr om Pattaya. Du är söder om Pattaya. Leta i rätt by tack Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 Nu letar du i fel by! Btt holler till o byn norr om Pattaya. Du är söder om Pattaya. Leta i rätt by tack Hälsar pigge01 Jag tror inte btt vet riktigt vilket land han försöker googla efter, så det med norr och söder om stan är oväsentligt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 Flygplansmat? Thaikyckling med x-tra ris? Mulliga Ryskor? Ös på med bilderna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 Vill se mycket bilder på oskalad potatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 Vill se mycket bilder på oskalad potatisdet kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu