Jump to content
IGNORERAD

Hur ser era skrivbord ut?


Tetra

Recommended Posts

Bara jag som tycker det är halvcreepy när man har en medlems 15-åriga dotter som skrivbordsunderlägg :blink: ?

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    3

  • Kötthandlarn

    3

  • thongniam

    2

  • Rillex

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kör med dubbla skärmar därav dubbla bilder

Lasse

 

Aha jag trodde det var före eller efter, eller finn 5 fel  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

så här ser mitt ut den här timmen. men det växlar hela tiden mellan mina skärmar.

 

post-8287-0-62529300-1390670342_thumb.jp

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Byter ganska ofta men just nu så är det dom här söta tjejerna, känns nog igen av somliga

attachicon.gif003.JPG

 

Ja den tjejen till vänster känner jag väl!  :thumbsup:

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör som de flesta och visar bara en bild på bildskärmen.

 

 

post-9833-0-77419600-1390672604_thumb.jp

 

 

Skrivbordet vägrar jag att visa. Just nu överbelamrat med papper och annat skräp! :13:

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu grabbens klassfoto, dvs den plojbild de fick ta innan den mer officiella togs. Årskurs 1.

 

 

 

 

skrivbord_zps1444da03.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu grabbens klassfoto, dvs den plojbild de fick ta innan den mer officiella togs. Årskurs 1.

 

 

 

 

skrivbord_zps1444da03.jpg

Spindelmannen bär nog maskburken när du ska ut å fiska  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara jag som tycker det är halvcreepy när man har en medlems 15-åriga dotter som skrivbordsunderlägg :blink: ?

Jag vetefan vad man ska säga men om det inte finns nån närmare släkt/kompis grej som ligger bakom så skulle det kännas jäkligt konstigt om det var min dotter och nån gamal gubbe lägger upp henne på sitt skrivbord.Men jag vet inte om nått förvånar mig på detta forum längre,det var väl inte längesen 50+gubbar drägla över en 14årig burma flicka i en av trådarna. Inte helt vanligt i den värld jag lever i iaf :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...