Jump to content
IGNORERAD

Kostnad för körkort i Thailand.


Nemo

Recommended Posts

Tänkte infoga ordet "Blåst" men det har ju 2 betydelser, nämen ser man på, båda passar in på dig.

Jaså precis vaknat ? Gå och lägg dig en stund till.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    10

  • Surin P3

    5

  • stefan5300

    3

  • SatanG

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

360bath för både bil och MC men vet inte om det skilde  i pris mellan dom.

 

Tillkom 1000bath på Immigration för 18 sidor intyg i dubbel upplaga samt 150bath för friskintyg på ett stort statligt sjukhus. (turistvisa)

 

Inget är onormalt normalt så de så.

 

 

I Ayuttahaya betalade jag 500 Baht för intyg från Immigration 3 ark ville ha dom omgående om inte jag hade bråttom var det gratis sen iväg och fixa "friskhets" intyg 80 baht inte ens koll bara gå till luckan och hämta ut intygen sen iväg och förnya för 360 Baht

 

Mvh. Dolle

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där med högre kg/liter pris på storpack har börjat förekomma i Sverige också.

Jag såg det 1963 på Surf tvättmedel 

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja en kompis till min tjej som skulle fixa det,kan skicka dit en thai kompis så kommer dom pengarna fram på 2 röda så blåst nej,försök till en blåsning kanske :)

wow, kan man få din autograf ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man tycker priset är ok så blir man inte lurad "enligt min mening" och efter som jag inte känner mig lurad så är jag inte lurad,mycket enkelt. Puss

Ok jag kanske har fattat fel här men du har alltså betalat 9 ggr högre pris för något du inte fått men anser det vara helt ok?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok jag kanske har fattat fel här men du har alltså betalat 9 ggr högre pris för något du inte fått men anser det vara helt ok?

 

/ SatanG

 

Om nivån för att bli "lurad" ligger över denna nivå, så kan alla som hittills trott att de blivit lurade, andas ut.

De har bara felkalibrerat sin lurendrejarbarometer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nivån för att bli "lurad" ligger över denna nivå, så kan alla som hittills trott att de blivit lurade, andas ut.

De har bara felkalibrerat sin lurendrejarbarometer.

upp eller ner ????

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

upp eller ner ????

 

I Thailand, både och. Oftast med ett leende och/eller en axelryckning, samt med följande ord: "Nu går vi och dricker öl istället, du bjuder". :D

Ändrades av Surin P3
Link to comment
Dela på andra sajter

I Thailand, både och. Oftast med ett leende och/eller en axelryckning, samt med följande ord: "Nu går vi och dricker öl istället, du bjuder". :D

gör jag nästa gång Inga preblom :crazy: (den lurade) skulle varit luttrade

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok jag kanske har fattat fel här men du har alltså betalat 9 ggr högre pris för något du inte fått men anser det vara helt ok?

 

/ SatanG

Vart skriver jag att jag tycker det är ok ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man tycker priset är ok så blir man inte lurad "enligt min mening" och efter som jag inte känner mig lurad så är jag inte lurad,mycket enkelt. Puss

 

Hur skall man annars tolka detta?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur skall man annars tolka detta?

 

/ SatanG

Du får tolka det precis som du vill,fattar inte ens att ni orkar. Jag skriver som jag upplever det,sen kommer ni och ska tolka min uppfattning. Fattar du hur sjukt det är ?

Get a life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget att hetsa upp sig för. Är det ok med dig så har jag inga problem med det.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...