Jump to content
IGNORERAD

Flygplansmat


Sam sip sam

Recommended Posts

Har man aldrig flugit så vet man inte bättre, och är man sen usel på google så blir det så... hahaha

 

Är man lite korkad så förstår man inte att flyget måste befinna sig på 10 000 ft för att nå 10 001 ft. He he ...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 81
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    11

  • Sam sip sam

    5

  • nitramj77

    5

  • ban99arne

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest BpaijingKatai

Och hur länge har den förpackningen stått framme hemma hos dig ???

 

Så här står det i artikeln:

 

När kabinchefen Anna skulle servera en kycklingrätt till sina passagerare fick hon en chock – det krälade av maskar i maten, berättar hon.

 

Hon menar att mat­snusket beror på att Norwegian vill spara pengar. Bolaget har börjat med mat som ska hålla sig fräsch i 180 dagar. Därför lastas samma förpackningar gång på gång om till nästa flight, enligt Anna.

– Jag skäms och är rädd när jag serverar. Vi som ­jobbar på flygplanet skulle aldrig äta det. Vi har en annan leverans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här står det i artikeln:

 

När kabinchefen Anna skulle servera en kycklingrätt till sina passagerare fick hon en chock – det krälade av maskar i maten, berättar hon.

 

Hon menar att mat­snusket beror på att Norwegian vill spara pengar. Bolaget har börjat med mat som ska hålla sig fräsch i 180 dagar. Därför lastas samma förpackningar gång på gång om till nästa flight, enligt Anna.

– Jag skäms och är rädd när jag serverar. Vi som ­jobbar på flygplanet skulle aldrig äta det. Vi har en annan leverans.

Kanske dags att börja läsa kvällstidningarna innan jag loggar in här på MPR! :offtopic:

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Kanske dags att börja läsa kvällstidningarna innan jag loggar in här på MPR! :offtopic:

 

Åtminstone bäst att göra det innan man bokar flygbiljetter, för min del så är Baggarna helt diskvalificerade under mycket lång tid!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Åtminstone bäst att göra det innan man bokar flygbiljetter, för min del så är Baggarna helt diskvalificerade under mycket lång tid!

 

Äh, det gäller ju bara att ge fan i att kryssa för rutan med bagage och mat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Äh, det gäller ju bara att ge fan i att kryssa för rutan med bagage och mat.

 

När jag bokar en flygbiljett så förväntar jag mej att flyga dit jag beställt den tid jag beställt vilket Baggarna inte tillhandahåller alltid.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

När jag bokar en flygbiljett så förväntar jag mej att flyga dit jag beställt den tid jag beställt vilket Baggarna inte tillhandahåller alltid.

 

Du måste avbocka "surprise" rutan så går det bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

För att vara på den säkra sidan, så är det bäst att be mamma att packa en sån här innan man sätter sig på ett flygplan.

 

 

post-8930-0-92985500-1396432404.jpg

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan aldrig vara rätt. Thai ligger inte etta :police::ahh:

Kanske dom kikat i SC:s trådar och är rädda om pannbenet  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Den fantastiska ostbrickan visade sig vara vanlig bredbar mjukost...

post-4300-0-74592700-1409154488_thumb.jp

post-4300-0-17952300-1409154524_thumb.jp

post-4300-0-83236200-1409154553_thumb.jp

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Tja sjælv brukar jag  kæka  mer och mer i loungen  eller på flygplatsen (om tid finns) så ger jag fan i maten ombord  helst nattflyg blir mest att læsa lite sedan sova.

Link to comment
Dela på andra sajter

BKK-KUL i boskapsklass...

Såg ju inte alls så tokigt ut. Tur att jag inte reser PE... ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte att maten i flygplan smakar sämre än forpackningar med färdiglagad mat som man koper i livsmedelsaffärerna i Sverige.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

SAS nya luxury muffin, fudge - mycket god :)

 

attachicon.gifIMG_1889.jpg

Inrikes? Fan jag flyger med baggarna, ska nog ta med egen macka på inrikes. Knäckebröd lär dom ju inte ha.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Inrikes? Fan jag flyger med baggarna, ska nog ta med egen macka på inrikes. Knäckebröd lär dom ju inte ha.

japp, GOT - ARN

http://www.norwegian.com/se/kundeservice/Reseinformation/gebyr/ här kan du se om knäckebröd erbjuds på baggarnas flyg...

 

edit: ARN-GOT var det faktiskt, dessutom försenat 25 minuter.

Ändrades av mackan33
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...