Jump to content
IGNORERAD

Anders blev blåst på Karraoke Bar i ChiangMai


Guest Siam-Nilsson

Recommended Posts

Känns skönt att veta att tillväxten är god på expertfronten :thumbsup:

Har jag fel,?

Springer du naken Jomtien-Pattaya-Klang

Jag fel-All in 72 H hos Maitan.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Stoneys

    19

  • janne_h

    7

  • måne

    6

  • audirs2

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Siam-Nilsson

Jo ,jag är med dig men inte en vanlig fylle kväll med flis och visa,

Ett Tex örhänge ett smycke Ny år,Songkra. Men visa kort och grejer ?

Jag tror nog att Anders som blev rånad på Karraoke Baren i ChiangMai faktiskt hade kontant flis med sig,

men inte i den utsträckning som ägarna till baren hade önskat sig.

När han inte kunde betala 30 000 bath kontant för några öl så återsod ju bara att tvinga av honom kreditkortet,

och på så vis slapp han också att åka på ett kok stryk eller värre. 

Så med facit i hand skulle man nog kunna säga att kreditkortet "räddade" honom den gången.

Hellre blir man av med ett antal tusen bath till en samlig gangsters än att få tänderna utslagna av samma typer.

Kreditkortet gick ju att stöldanmäla, och pengarna kanske han slipper att betala om banken är hygglig.

 

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Affärsiden hos de flesta renodlade strippklubbar både i Thailand och världen i övrigt, samt en hel del karaokeställen är ju att överdebitera och luras å det grövsta. Om man inte känner till det innan så lär man sig förhoppningsvis efter ett (1) besök och kan sedan i resten av sitt liv undvika dem.

 

Själv gjorde jag min personligt dåliga erfarenhet andra dagen i Thailand på min första resa.

Lockades, av en inkastare, in till en bar på övervåningen i Pat Pong, Bangkok eftersom stället enligt inkastarens skylt hade både billig öl samt free show.

 

När jag kommer in står 7 helnakna tjejer på scenen och dansar och när jag slår mig ner så flyttar sig allihopa ner från scenen över till mitt knä. Eller ja, egentligen två nakna tjejer i knät, två nakna på var sin sida av mig i soffan, samt två nakna sittandes på golvet hållandes i varsitt av mina ben medan den sjunde gick tillbaka och showade på scenen.

Alla tjejer frågade om jag inte kunde bjuda dem på en cola och jag svarade förstås javisst till alla. Visade sig, när notan efter ca 20 min kom in och jag skulle gå, att deras pyttesmå glas med kanske runt 5 cl cola kostade 100 svenska kronor styck. Och jag hade ju som sagt var tagit in 7 stycken. Dessutom visade mamasan mig en skylt där det stod att "free show" bara gällde i 1 minut och var man kvar där längre än så kostade det.

Alla bara skrek Pay, pay, pay i kör.

 

Jag vägrade dock och lyckades efter visst förhandlande/hotande/protesterande få ner notan så den passade innehållet i min börs. Fick i alla fall kvar så mycket att jag kunde ta en taxi hem till hotellet.

Där och då lärde jag mig läxan och sedan dess kan jag förvisso fortfarande (väldig sällsynt) gå in på både karaoken mfl suspekta ställen. Dock gör jag det med öppna ögon och vetskapen att det kommer att kosta.

 

Tror nästan de flesta män här på forumet har erfarenheter från liknande blåsningar i Thailand eller andra länder. Anders i Chiang mai kan även han, efter detta, räcka upp handen när ämnet kommer på tal..

Ändrades av Kim

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Affärsiden hos de flesta renodlade strippklubbar både i Thailand och världen i övrigt, samt en hel del karaokeställen är ju att överdebitera och luras å det grövsta. Om man inte känner till det innan så lär man sig förhoppningsvis efter ett (1) besök och kan sedan i resten av sitt liv undvika dem.

 

Själv gjorde jag min personligt dåliga erfarenhet andra dagen i Thailand på min första resa.

Lockades, av en inkastare, in till en bar på övervåningen i Pat Pong, Bangkok eftersom stället enligt inkastarens skylt hade både billig öl samt free show.

 

När jag kommer in står 7 helnakna tjejer på scenen och dansar och när jag slår mig ner så flyttar sig allihopa ner från scenen över till mitt knä. Eller ja, egentligen två nakna tjejer i knät, två nakna på var sin sida av mig i soffan, samt två nakna sittandes på golvet hållandes i varsitt av mina ben medan den sjunde gick tillbaka och showade på scenen.

Alla tjejer frågade om jag inte kunde bjuda dem på en cola och jag svarade förstås javisst till alla. Visade sig, när notan efter ca 20 min kom in och jag skulle gå, att deras pyttesmå glas med kanske runt 5 cl cola kostade 100 svenska kronor styck. Och jag hade ju som sagt var tagit in 7 stycken. Dessutom visade mamasan mig en skylt där det stod att "free show" bara gällde i 1 minut och var man kvar där längre än så kostade det.

Alla bara skrek Pay, pay, pay i kör.

 

Jag vägrade dock och lyckades efter visst förhandlande/hotande/protesterande få ner notan så den passade innehållet i min börs. Fick i alla fall kvar så mycket att jag kunde ta en taxi hem till hotellet.

Där och då lärde jag mig läxan och sedan dess kan jag förvisso fortfarande väldig sällsynt gå in på både karaoken mfl suspekta ställen. Dock gör jag det med öppna ögon och vetskapen att det kommer att kosta.

 

Tror nästan de flesta män här på forumet har erfarenheter från liknande blåsningar i Thailand eller andra länder. Anders i Chiang mai kan efter detta också räcka upp handen när ämnet kommer upp..

 

Vilket år var detta?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ingen tvekan om vem som tagit Snickarens och Saobaths roll på forumet! :crazy:

Hade väl snarare baroraklet btt's roll i tankarna, tycker mig ana vissa analytiska likheter :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket år var detta?

 

Vintern -96/97.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade väl snarare baroraklet btt's roll i tankarna, tycker mig ana vissa analytiska likheter :crazy:

 

Där fick du fel.Vill inte skriva mer för du dömmer ju bara ut en som kanske Google.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Några kompisar råkade ut för samma sak i Soho. De gick in på en klubb på eftermiddagen och var så gott som ensamma där. När de skulle gå fick de en saftig nota med att de hade haft värdinna mm som bestod av att någon var framme och växlade några ord. När de vägrade betala kom ett par Tysontyper och satta en järnkedja i dörrhantagen och låste och plockade fram ett par järnrör. Det var att välja mellan att veva eller betala och de gjorde det sista.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Har jag fel,?

Springer du naken Jomtien-Pattaya-Klang

Jag fel-All in 72 H hos Maitan.

Det finns nog tillfällen där du har rätt och tillfällen där jag har rätt. Skillnaden är väl den att du tror dig veta att alla par och faranger i Thailand beter sig exakt likadant och att du alltid har rätt, en typisk släng av världsmästarsyndromet mao...

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Liknelse:

Farangen kom lugnt körandes på sin moped då han av blev trängd av vägen av en full thailändare som körde en Pick-Up.

Farangen slog huvudet i backen och fick en hjärnskada.

Med Stoneys logik så fick naturligtvis farangen skylla sig själv eftersom han inte hade burit hjälm. Ha ha rätt åt honom!

Och blir man rånad så har man sig själv att skylla eftersom man inte har tillräcklig rutin att undvika rötägg. Hmm??, ,,

Tjaa...när jag bodde i Kuala Lumpur så blev en kompis hustru, körande sin bil på en huvudväg, påkörd i sidan av fordonet. Den andre föraren var an Malaysisk man. Hela sidan på kvinnans bil trycktes in medan den Malaysiske mannens kofångare böjdes en del.

Folk runt omkring sprang fram till bilarna och började oja sig över hur illa tilltygad mannens bil var!

Polis tillkallades för att reda ut saken. Rent logiskt var det helt klart; mannen hade inte stannat för ett stopptecken utan kört rakt ut på huvudleden och kört in i kvinnans bil MEN.nu är inte Malaysia alltid logiskt på det sätt vi västerlänningar anser.

Argumentationen från mannens sida var att OM inte en kvinna, dessutom västerländsk, hade kört förbi just när HAN skulle köra ut så hade olyckan aldrig hänt. :crazy: :crazy:

Polisen höll med mannen och ville få kvinnan att skriva under ett dokument på Malay...vilket hon förstås inte gjorde.

 

På polisstationen, med hjälp av diverse inflytelserika personer, så fick kvinnan till slut rätt...det var faktiskt mannens fel. :crazy: :crazy:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Man läser tråden och blir förvånad, känner alla andra inflytelserika personer utom jag?

 

Nej ,vi är två ivf :y2:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Man läser tråden och blir förvånad, känner alla andra inflytelserika personer utom jag?

Men du känner ju oss, och det är väl i stort sett samma sak, he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojsan Anders är en gammal chef som jag haft, definitivt ingen nybörjare i Thailand eller push over för den delen heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej ,vi är två ivf :y2:

3 e vi !!

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Några kompisar råkade ut för samma sak i Soho. De gick in på en klubb på eftermiddagen och var så gott som ensamma där. När de skulle gå fick de en saftig nota med att de hade haft värdinna mm som bestod av att någon var framme och växlade några ord. När de vägrade betala kom ett par Tysontyper och satta en järnkedja i dörrhantagen och låste och plockade fram ett par järnrör. Det var att välja mellan att veva eller betala och de gjorde det sista.

Hade detta hänt SC så hade dom betalt han i stället! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Affärsiden hos de flesta renodlade strippklubbar både i Thailand och världen i övrigt, samt en hel del karaokeställen är ju att överdebitera och luras å det grövsta. Om man inte känner till det innan så lär man sig förhoppningsvis efter ett (1) besök och kan sedan i resten av sitt liv undvika dem.

 

Själv gjorde jag min personligt dåliga erfarenhet andra dagen i Thailand på min första resa.

Lockades, av en inkastare, in till en bar på övervåningen i Pat Pong, Bangkok eftersom stället enligt inkastarens skylt hade både billig öl samt free show.

 

När jag kommer in står 7 helnakna tjejer på scenen och dansar och när jag slår mig ner så flyttar sig allihopa ner från scenen över till mitt knä. Eller ja, egentligen två nakna tjejer i knät, två nakna på var sin sida av mig i soffan, samt två nakna sittandes på golvet hållandes i varsitt av mina ben medan den sjunde gick tillbaka och showade på scenen.

Alla tjejer frågade om jag inte kunde bjuda dem på en cola och jag svarade förstås javisst till alla. Visade sig, när notan efter ca 20 min kom in och jag skulle gå, att deras pyttesmå glas med kanske runt 5 cl cola kostade 100 svenska kronor styck. Och jag hade ju som sagt var tagit in 7 stycken. Dessutom visade mamasan mig en skylt där det stod att "free show" bara gällde i 1 minut och var man kvar där längre än så kostade det.

Alla bara skrek Pay, pay, pay i kör.

 

Jag vägrade dock och lyckades efter visst förhandlande/hotande/protesterande få ner notan så den passade innehållet i min börs. Fick i alla fall kvar så mycket att jag kunde ta en taxi hem till hotellet.

Där och då lärde jag mig läxan och sedan dess kan jag förvisso fortfarande (väldig sällsynt) gå in på både karaoken mfl suspekta ställen. Dock gör jag det med öppna ögon och vetskapen att det kommer att kosta.

 

Tror nästan de flesta män här på forumet har erfarenheter från liknande blåsningar i Thailand eller andra länder. Anders i Chiang mai kan även han, efter detta, räcka upp handen när ämnet kommer på tal..

Vi var väl på karioke i Surin om jag inte kommer ihåg fel?Undrar vad den notan gick på? :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Affärsiden hos de flesta renodlade strippklubbar både i Thailand och världen i övrigt, samt en hel del karaokeställen är ju att överdebitera och luras å det grövsta. Om man inte känner till det innan så lär man sig förhoppningsvis efter ett (1) besök och kan sedan i resten av sitt liv undvika dem.

 

Själv gjorde jag min personligt dåliga erfarenhet andra dagen i Thailand på min första resa.

Lockades, av en inkastare, in till en bar på övervåningen i Pat Pong, Bangkok eftersom stället enligt inkastarens skylt hade både billig öl samt free show.

 

När jag kommer in står 7 helnakna tjejer på scenen och dansar och när jag slår mig ner så flyttar sig allihopa ner från scenen över till mitt knä. Eller ja, egentligen två nakna tjejer i knät, två nakna på var sin sida av mig i soffan, samt två nakna sittandes på golvet hållandes i varsitt av mina ben medan den sjunde gick tillbaka och showade på scenen.

Alla tjejer frågade om jag inte kunde bjuda dem på en cola och jag svarade förstås javisst till alla. Visade sig, när notan efter ca 20 min kom in och jag skulle gå, att deras pyttesmå glas med kanske runt 5 cl cola kostade 100 svenska kronor styck. Och jag hade ju som sagt var tagit in 7 stycken. Dessutom visade mamasan mig en skylt där det stod att "free show" bara gällde i 1 minut och var man kvar där längre än så kostade det.

Alla bara skrek Pay, pay, pay i kör.

 

Jag vägrade dock och lyckades efter visst förhandlande/hotande/protesterande få ner notan så den passade innehållet i min börs. Fick i alla fall kvar så mycket att jag kunde ta en taxi hem till hotellet.

Där och då lärde jag mig läxan och sedan dess kan jag förvisso fortfarande (väldig sällsynt) gå in på både karaoken mfl suspekta ställen. Dock gör jag det med öppna ögon och vetskapen att det kommer att kosta.

 

Tror nästan de flesta män här på forumet har erfarenheter från liknande blåsningar i Thailand eller andra länder. Anders i Chiang mai kan även han, efter detta, räcka upp handen när ämnet kommer på tal..

10 år tidigare upplevda en kompis till mig samma sak tre ggr.

Första gången i Bangkok på första dagen. Kom tillsammans med tre andra svenskar som jag möt under resan tidigt på morgonen till Bkk. Dom skulle ut och göra stan och jag följde med. På eftermiddagen hamnade vi på Patpong, inte så mycket öppet. Fast en bar med inkastare ville ha upp oss på övervåningen för att titta på free show. Ingen av oss var sugen utom en kille. Trots att ingen annan ville gå upp, utan vi sa att vi kommer tillbaka på kvällen skulle han in. Vi sa att vi fortsätter spana in resten av gatan, sedan skulle vi komma tillbaka och hämta honom. När vi kom tillbaka hade han nyss blivit blåst på 2-3 tusen baht på samma sätt som du beskrev.

 

Sedan på kvällen kom vi tillbaka, vi gick in på en del ställen drack en öl och drog sedan vidare till nästa osv. Till slut kom vi in på ett ställe, där killen som blev blåst på dagen blev betutad i en tjej som klämde honom på rätt sätt på kuken. Han ville stanna kvar en stund till fast vi övriga ville fortsätta och kolla igenom gatan. Vi sa till honom att vi kommer tillbaka, sedan for vi runt på en del nya ställen. När vi kom tillbaka hade de nyligen stulit hans plånbok, så han kunde inte betala notan. Han fick låna pengar till att betala notan men han skulle vänta på tjejen, så han stannade kvar där inne för att vänta på henne. Nu sa vi att vi väntar vid baren utanför på gatan. Där satt vi oss och tog en öl efter den var tjejen inte klar så vi tog några till och sedan fick det vara nog. Grabben skulle stanna kvar och vänta på tjejen fast vi stack. Han var pank så han fick låna 1000 baht av mej sedan drog vi.

 

Klockan fyra på morgonen så vaknade jag av att någon skrek från gatan, det var han. Någon tjej såg han aldrig till mera. Däremot hade de blåst honom på pengarna han hade kvar. Därför hade han fått gå flera timmar för att komma till hotellet. Han visste inte riktigt hur han skulle gå så han hade iratt omkring flera timmar på tomma gator när en taxi plockade upp honom och skjutsade honom till hotellet och ville nu ha betalt. Fick gå ner och lösa ut honom från taxin för sista gången.

 

Efter det ville han inte på Patpong något mera. Skildes från gänget efter det, så jag vet inte om han blev blåst någon fler gång.

 

Något år senare följde jag med en som ville besöka Patpong. Då blev jag blåst för första gången i Thailand. Det var på en sexshow, det var mycket folk där och jag vägrade att betala hela beloppet de ville ha. Lämnade därför stället blåst på så där 600 - 700 baht.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns massvis med saker man kanske vill ha ju just då. Ny luftrenare, nya hörlurar eller vad som helst. Om Anders är en lyxlirare eller inte framgick inte för mig, gjorde det så för dig. Vad var du rutinerad på?

/ satang

Haha ja just när man är på en karaokebar kan jag förstå att man kan behöva nya hörlurar/hörselskydd! Ja till och med en luftrenare men det beror ju på hur många rökare det är i baren! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad heter karioke i Indien? Jo curryåke! :crazy:  :17:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade väl snarare baroraklet btt's roll i tankarna, tycker mig ana vissa analytiska likheter :crazy:

Vart håller de gökarna hus? De bara måste ju vara med här för att tråden ska bli komplett *väntar med andakt* ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vart håller de gökarna hus? De bara måste ju vara med här för att tråden ska bli komplett *väntar med andakt* ;)

Snickarn och saobaht får du nog vänta ett tag på, btt däremot är väl snart på bana igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick en karta över patpong, där kompisen hade markerat vilka ställen vi skulle undvika... Detta var -91, -92

Vi fick höra historier om hur man blev blåst på olika sätt, typ ölen hade normal pris, men sen kostade nötterna flera tusen Baht..

Så första resan fråga man hela tiden vad dom tog för nötterna.. :)

Vet inte hur många ggr man har kommit på dom, med att trycka ner extra ölnotor i korgen, tänk då hur många ggr man har missat. :)

Små kostnader i sammhällets tjänst...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 år tidigare upplevda en kompis till mig samma sak tre ggr.

Första gången i Bangkok på första dagen. Kom tillsammans med tre andra svenskar som jag möt under resan tidigt på morgonen till Bkk. Dom skulle ut och göra stan och jag följde med. På eftermiddagen hamnade vi på Patpong, inte så mycket öppet. Fast en bar med inkastare ville ha upp oss på övervåningen för att titta på free show. Ingen av oss var sugen utom en kille. Trots att ingen annan ville gå upp, utan vi sa att vi kommer tillbaka på kvällen skulle han in. Vi sa att vi fortsätter spana in resten av gatan, sedan skulle vi komma tillbaka och hämta honom. När vi kom tillbaka hade han nyss blivit blåst på 2-3 tusen baht på samma sätt som du beskrev.

 

Sedan på kvällen kom vi tillbaka, vi gick in på en del ställen drack en öl och drog sedan vidare till nästa osv. Till slut kom vi in på ett ställe, där killen som blev blåst på dagen blev betutad i en tjej som klämde honom på rätt sätt på kuken. Han ville stanna kvar en stund till fast vi övriga ville fortsätta och kolla igenom gatan. Vi sa till honom att vi kommer tillbaka, sedan for vi runt på en del nya ställen. När vi kom tillbaka hade de nyligen stulit hans plånbok, så han kunde inte betala notan. Han fick låna pengar till att betala notan men han skulle vänta på tjejen, så han stannade kvar där inne för att vänta på henne. Nu sa vi att vi väntar vid baren utanför på gatan. Där satt vi oss och tog en öl efter den var tjejen inte klar så vi tog några till och sedan fick det vara nog. Grabben skulle stanna kvar och vänta på tjejen fast vi stack. Han var pank så han fick låna 1000 baht av mej sedan drog vi.

 

Klockan fyra på morgonen så vaknade jag av att någon skrek från gatan, det var han. Någon tjej såg han aldrig till mera. Däremot hade de blåst honom på pengarna han hade kvar. Därför hade han fått gå flera timmar för att komma till hotellet. Han visste inte riktigt hur han skulle gå så han hade iratt omkring flera timmar på tomma gator när en taxi plockade upp honom och skjutsade honom till hotellet och ville nu ha betalt. Fick gå ner och lösa ut honom från taxin för sista gången.

 

Efter det ville han inte på Patpong något mera. Skildes från gänget efter det, så jag vet inte om han blev blåst någon fler gång.

 

Något år senare följde jag med en som ville besöka Patpong. Då blev jag blåst för första gången i Thailand. Det var på en sexshow, det var mycket folk där och jag vägrade att betala hela beloppet de ville ha. Lämnade därför stället blåst på så där 600 - 700 baht.

 

Jag hade förstås hört av kompisar som varit i Thailand tidigare att barerna som låg upstairs i Patpong skulle man akta sig för men man var ju tvungen att testa om det stämde. :)

 

 

Har för övrigt bara varit till Patpong vid två tillfällen under de 15 år jag flitigt rest i landet. Första gången gick det som jag berättade tidigare i tråden, jag blev blåst. Fast vid andra besöket fick jag istället förvånas över hur ärliga, hjälpsamma och omtänksamma thailändarna oftast är. Brorsan med kompis skulle för första gången komma till Thailand och jag och en annan kompis mötte upp dem i Bangkok när de anlände med flyget. Var vintern -98/99 tror jag. Efter ett antal groggar på Khao san road, där vi bodde, så fortsatte vi till Patpong för att visa grabbarna nattlivet.

Höll oss från barerna upstairs men var in på en fullproppad agogo där jag sedan i fyllan och villan glömde kameraryggsäcken. Inte förrän en timme eller så senare, när vi satt och drack någon annanstans, kom jag ihåg kameran och skyndade tillbaks. Bara för att hitta en katoy som tagit hand om ryggsäcken och överlämnade den till mig direkt jag steg in.

 

Efteråt fortsatte vi till något disko och brorsans kompis blev så full att han var helt okontrollerbar och sprang och skojade mellan tjejerna på diskot friskt drickande. Vi försökte säga till servitörerna att inte servera honom någon mer alkohol, men ni vet ju hur det är med det i Thailand. De sa Ja vid vår förfrågan men sen kom det ändå in drink efter drink till honom. Gick ju som det gick. Till slut hade vi tappat bort honom och tog en taxi tillbaka till Khao san road där vi morgonen efter hade en bokad bussresa till Surat thani/Samui att passa.

 

På morgonen när vi steg upp för att packa ihop så saknades dock brorsans kompis fortfarande och han dök inte upp förrän i sista minuten strax innan vår buss avgick. Förstås utan något minne av vad som hänt under natten, var han varit, sovit eller andra detaljer. Alla hans pengar fanns dock kvar orörda i fickan.

Så uppenbarligen hade någon tagit hand om, samt fixat tillbaka honom till Khao san road på morgon utan att få något betalt för det.

Så alla är inte oärliga, inte ens i Patpong.

 

 

 

 

 

 

Det där känner jag igen från en bar (eller egentligen bordell) i Saigon, Vietnam. Vi hade en cyklo-kille som lovat ta mig och en kompis till en bar, men som när vi var framme egentligen visade sig bara vara ett tyst, nästan kalt rum med bara vi två som gäster samt fyra-fem glädjeflickor som limmade på oss medan vi drack vår beställda öl. Var inte riktigt vad vi tänkt oss och efter första ölen bestämde vi oss för att dra. Då skulle värdinnan plötsligt ha betalt för både jordnötter, servetter mm som stått på bordet... haha.

Ändrades av Kim

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...