Guest BpaijingKatai Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Stod det på Expressens löpsedel när jag var nere till min BPH och köpte lite mjölk för en stund sedan. Svår nyhetstorka troligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Stod det på Expressens löpsedel när jag var nere till min BPH och köpte lite mjölk för en stund sedan. Svår nyhetstorka troligen. BPH=Bangkok Pattaya Hospital? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 BPH=Bangkok Pattaya Hospital? Nej. BPH= BlattenPåHörnan= min kvartersbutik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jan53 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Nej. BPH= BlattenPåHörnan= min kvartersbutik. vilket rasistiskt uttal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 vilket rasistiskt uttal. Därför brukar jag bara säja BPH, ägaren kallar sej det fulla namnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 vilket rasistiskt uttal. Förbannade svartskalle hade varit bättre!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.