Khemmarat Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Ibland är det bara att tacka o ta emot vad livet ger och idag var en sådan dag,. Hoppas ni får en skön jul ihop Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Fy fasiken SSS. Tack gode gud att det gick bra. Hälsa grabbarna och gör vad nån skrev tidigare, köp trisslotter. Vi hörs när jag kommer hem. A hälsar också. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.2035972 2 av mina söner åkte i bilen ,dom blev prejade av en annan bil ,nu är dom på Nyköpings sjukhus blev ambulans dit den yngre har lite ont i nacken så dom ska checka upp det och exet är där nu och ska hämta hem dom dom var på väg hem till mig på middag ,bilen är skrot så vi har haft en himla tur ,som sagt kunde ha blivit en jäkla bister jul Hälsa grabbarna att krya på sig!! mvh Kicken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 skönt att höra att det gick så pass bra ändå. Änglavakt är det minsta grabbarna hade. Hälsa och önska dom god jul från mig oxxå. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Vilken tur att allt gick väl, God Jul på er alla. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Herrejäklar, va fort saker ändrar sig, säger som alla andra, vilken lättnad att det gick bra, man kan trots allt inte låta bli att undra hur det sett ut om det hade hänt här i Thailand, ska det hända föredrar jag alla dagar om året Sverige! Ha en go jul, ses snart! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Vilken jäkla tur de hade. Nu kan ni fira en riktigt God Jul “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Skönt att detta gick väl,ha nu en trevlig jul med familjen min vän så hoppas jag på återsyn snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 (ändrad) Dina söner hade verkligen änglavakt! Ta hand om varandra nu och njut av tiden ni har tillsammans både under helger och vardagar! Finns för många som tror att de är odödliga och nu tänker jag inte på dina grabbar, utan på föraren av andra bilen. Du som är yrkesförare vet hur viktigt det är att sätta sig bakom ratten så fort de bara kan efter en olycka! Annars så kan nerverna spela en ett spratt. Detta gäller även de mest vana och kunniga förarna! Är idag glad att jag blev tvingad att köra en annan bil från platsen för smällen jag råkade ut för, efter att ha blivit påkörd i en korsning! Fick inte en skråma, men fronten var ihoptryckt! För mitt eget bästa fick jag höra! Samma ängel som såg efter dina grabbar, vakade över mig den gången ! Ändrades December 22, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Kramar om er alla och en riktigt God Jul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Tur att det gick bra. Skönt att ingen fick några större skador Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Skönt att det gick relativt bra,, ha nu en underbar jul med grabbarna kompis. .. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Skönt att dom klarade sig! Matriella saker kan alltid ersättas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.2035972 2 av mina söner åkte i bilen ,dom blev prejade av en annan bil ,nu är dom på Nyköpings sjukhus blev ambulans dit den yngre har lite ont i nacken så dom ska checka upp det och exet är där nu och ska hämta hem dom dom var på väg hem till mig på middag ,bilen är skrot så vi har haft en himla tur ,som sagt kunde ha blivit en jäkla bister jul Skönt att det gick bra med Grabbarna! Trevlig jul 33:an Mvh Svamp&Kantarell Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Usch så otäckt, Men det är väl någon där uppe som gillar dina grabbar, dig och anhoriga, ha nu en trevlig jul och nytt år. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Happy Ending och en Trevlig Julhelg Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Skönt att det gick bra ! Krama om dina pojkar och njut av att ha dem hos dig , livet kan verkligen förändras på några sekunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Änglavakt verkar det som men mitt i bedrövelsen måste det ändå vara den bästa julklapp en far kan få. En riktigt God Jul på er trettitrean! Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Änglavakt verkar det som men mitt i bedrövelsen måste det ändå vara den bästa julklapp en far kan få. En riktigt God Jul på er trettitrean! fint skrivet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Shit och Oskalad Pommes Frites Kallas nog änglavakt, ta hand om dom alla och se till att du sköter dig själv. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu