Jump to content
IGNORERAD

Kunde blivit en bister jul

Sam sip sam

Recommended Posts

Ibland är det bara att tacka o ta emot  vad livet ger

och idag var en sådan dag,.

Hoppas ni får en skön jul ihop

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

• Svar 44
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Sam sip sam

6

• Tallviking

2

• Sangwal

2

• pigge01

1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fy fasiken SSS. Tack gode gud att det gick bra. Hälsa grabbarna och gör vad nån skrev tidigare, köp trisslotter.

Vi hörs när jag kommer hem. A hälsar också.

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Dela på andra sajter

http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.2035972

2 av mina söner åkte i bilen ,dom blev prejade av en annan bil ,nu är dom på Nyköpings sjukhus

blev ambulans dit den yngre har lite ont i nacken så dom ska checka upp det och  exet är där nu och ska hämta hem dom

dom var på väg hem till mig på middag ,bilen är skrot så vi har haft en himla tur ,som sagt kunde ha blivit en jäkla bister jul

Hälsa grabbarna att krya på sig!! mvh Kicken

Dela på andra sajter

skönt att höra att det gick så pass bra ändå. Änglavakt är det minsta grabbarna hade. Hälsa och önska dom god jul från mig oxxå.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Herrejäklar, va fort saker ändrar sig, säger som alla andra, vilken lättnad att det gick bra, man kan trots allt inte låta bli att undra hur det sett ut om det hade hänt här i Thailand, ska det hända föredrar jag alla dagar om året Sverige!

Ha en go jul, ses snart!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Vilken jäkla tur de hade.  Nu kan ni fira en riktigt God Jul :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Dina söner hade verkligen änglavakt! Ta hand om varandra nu och njut av tiden ni har tillsammans både under helger och vardagar!

Finns för många som tror att de är odödliga och nu tänker jag inte på dina grabbar, utan på föraren av andra bilen.

Du som är yrkesförare vet hur viktigt det är att sätta sig bakom ratten så fort de bara kan efter en olycka!

Annars så kan nerverna spela en ett spratt. Detta gäller även de mest vana och kunniga förarna!

Är idag glad att jag blev tvingad att köra en annan bil från platsen för smällen jag råkade ut för, efter att ha blivit påkörd i en korsning! Fick inte en skråma, men fronten var ihoptryckt!

För mitt eget bästa fick jag höra! Samma ängel som såg efter dina grabbar, vakade över mig den gången !

Ändrades av Fibromorsa

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Dela på andra sajter

http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.2035972

2 av mina söner åkte i bilen ,dom blev prejade av en annan bil ,nu är dom på Nyköpings sjukhus

blev ambulans dit den yngre har lite ont i nacken så dom ska checka upp det och  exet är där nu och ska hämta hem dom

dom var på väg hem till mig på middag ,bilen är skrot så vi har haft en himla tur ,som sagt kunde ha blivit en jäkla bister jul

Skönt att det gick bra med Grabbarna!

Trevlig jul 33:an Mvh Svamp&Kantarell

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Usch så otäckt, Men det är väl någon där uppe som gillar dina grabbar, dig och anhoriga,  ha nu en trevlig jul och nytt år.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Happy Ending och en Trevlig Julhelg

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Skönt att det gick bra ! Krama om dina pojkar och njut av att ha dem hos dig , livet kan verkligen förändras på några sekunder.

Dela på andra sajter

Änglavakt verkar det som men mitt i bedrövelsen måste det ändå vara den bästa julklapp en far kan få. 

En riktigt God Jul på er trettitrean!

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Änglavakt verkar det som men mitt i bedrövelsen måste det ändå vara den bästa julklapp en far kan få. 

En riktigt God Jul på er trettitrean!

fint skrivet! :thumbsup:

Dela på andra sajter

Shit

och

Oskalad

Pommes

Frites

Kallas nog änglavakt, ta hand om dom alla och se till att du sköter dig själv.

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...