Sam sip sam Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.2035972 2 av mina söner åkte i bilen ,dom blev prejade av en annan bil ,nu är dom på Nyköpings sjukhus blev ambulans dit den yngre har lite ont i nacken så dom ska checka upp det och exet är där nu och ska hämta hem dom dom var på väg hem till mig på middag ,bilen är skrot så vi har haft en himla tur ,som sagt kunde ha blivit en jäkla bister jul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Skönt att de är relativt välbehållna. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.2035972 2 av mina söner åkte i bilen ,dom blev prejade av en annan bil ,nu är dom på Nyköpings sjukhus blev ambulans dit den yngre har lite ont i nacken så dom ska checka upp det och exet är där nu och ska hämta hem dom dom var på väg hem till mig på middag ,bilen är skrot så vi har haft en himla tur ,som sagt kunde ha blivit en jäkla bister jul ja fy fan vad fort livet kan ändras .men nu verkar det ju ha gått bra... ..bara hoppas grabben inte får whiplash problem. blir väl lite "extra" kärleksfull jul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 (ändrad) Hoppas ni får en riktigt trevlig jul nu,skönt att dom klarade sig . Ändrades December 21, 2013 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Fy satan. Skönt att dom klarade sig "Prejade" med flit eller av ren olyckshändelse typ blixthalka eller liknande ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Fy fan vad hemskt, livet är bra skört. Tur att det gick "bra" och hoppas att ni alla kan få lite julefrid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 http://www.expressen.se/nyheter/klarade-sig-oskadda-ur-totalkvaddad-bil/ "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2013 Fy satan. Skönt att dom klarade sig "Prejade" med flit eller av ren olyckshändelse typ blixthalka eller liknande ? Kom en bil från påfarten och prejade dom ,dom hade kört ca 16 mil på 2,5 timme så hög fart tror jag inte ,men jag kan ju inte svära på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Fy faan vad bilen ser ut. Otroligt att ens överleva en sådan klotning. Jag tycker du ska köpa Trisslotter till grabbarna i julklapp. Plötsligt händer det som de säger i reklamen. God Jul och hälsa grabbarna. Inga jävla Tia lotter. Triss ska det vara. Julraggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.2035972 2 av mina söner åkte i bilen ,dom blev prejade av en annan bil ,nu är dom på Nyköpings sjukhus blev ambulans dit den yngre har lite ont i nacken så dom ska checka upp det och exet är där nu och ska hämta hem dom dom var på väg hem till mig på middag ,bilen är skrot så vi har haft en himla tur ,som sagt kunde ha blivit en jäkla bister jul Fy fan Sam, det var verkligen änglavakt... Hoppas du och dina söner mår bra och trots allt får en god jul.. Det är ingen lek att vara med om en kraftig trafikolycka, tro mig jag vet efter varit med om en massiv kollision med en spårvagn bara ett par veckor efter jag fått mitt körkort (fel på signalsystemen enligt mig och polisrapporten)... Ha det bäst min vän.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2013 Pratade med föraren nu han hade kört i 100 km säger han och det är motorväg och han har inte blivit förhörd ännu ,så konstigt att polisen kan gå ut med snack om vårdslöshet osv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Och hur kan det vara omkörning av flera bilar. Det är ju motorväg där. Undrar om dom inte blandar ihop olyckorna i artikeln Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Fyfan, skönt att det gick bra . . . . bara skrot med bilen ju, man ser ju inte en vad det var för bil! Hoppas de kryar på sig och inte för några men. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2013 Och hur kan det vara omkörning av flera bilar. Det är ju motorväg där. Undrar om dom inte blandar ihop olyckorna i artikeln Du har nog en poäng där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Fyfan, skönt att det gick bra . . . . bara skrot med bilen ju, man ser ju inte en vad det var för bil! Hoppas de kryar på sig och inte för några men. 2478061189.jpg Ja verkar ha varit en jäkla smäll, tur att det gick så bra som det gjorde. Vad beträffar bilen ser det ut som en Audi A4, var själv ute och demolerade en sådan i somras.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2013 Ja verkar ha varit en jäkla smäll, tur att det gick så bra som det gjorde. Vad beträffar bilen ser det ut som en Audi A4, var själv ute och demolerade en sådan i somras.. När jag tänker efter tror jag det är en s50 volvo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Usch då,hoppas att dina grabbar inte får några men eller problem av detta. Ja ingen annan heller. Ha det bra. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2013 (ändrad) Nu är dom röntgade och friskförklarade och oxfilen i ugnen ,så nu är det bara att vänta in dom Ändrades December 21, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.2035972 2 av mina söner åkte i bilen ,dom blev prejade av en annan bil ,nu är dom på Nyköpings sjukhus blev ambulans dit den yngre har lite ont i nacken så dom ska checka upp det och exet är där nu och ska hämta hem dom dom var på väg hem till mig på middag ,bilen är skrot så vi harq haft en himla tur ,som sagt kunde ha blivit en jäkla bister jul Fy fan va tråkigt. . Hoppas att alla återhämtar sig.. Bilar är bara materiella saker som går att ersätta. . Men dina barn som ligger dig närmast är det viktigaste man har.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 När jag tänker efter tror jag det är en s50 volvo Det ser ut som att den bilen gjort vad den skulle. I detta fall. Tagit största smällen och skyddar dom som satt i den. Bra konstruktion. Hoppas pågarna snart är tillsammans med dig. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Va härligt att ingen skadade sig som man säger tur i oturen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Nu är dom röntgade och friskförklarade och oxfilen i ugnen ,så nu är det bara att vänta in dom Ge dom pulvermos och falukorv istället... Det e riktig mat de... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Gött att det gick bra. Ta nand om de dina nu lite extra. God Jul. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Gott att de klarade sej bra! God Jul Sam Sip, med familj! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Jag kom just på att jag åkte där för ca 2 veckor sedan och då fick man åka av e 4:an vid Stavsjö och kom på den vid Jönåker straxt innan Nyköping men de har kanske släppt på trafiken på E 4:an? Det har varit mycket vägarbete på sträckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu