Jump to content
IGNORERAD

min ched okey eller?

soi covboy

Recommended Posts

lämnade in min semester ansökan i februari dirkekt after jag kom hem från los  och frågade samtidigt om det var ok att ta semester 23/ till 9/2  ok sa han alla andra chaffisar lämnade in och tog sommar sememster cirka  50 -- 60 gubbar inga problem .. idag kl 15 fick jag sms att han  hittar ingen vikarie för mig 5 dagar innan jag åker endå frågade jag idi*ten förra veckan inför ett vittne om semestern inga problem sa han igen notorisk lögnare är han suck ännu en sömnlös natt och en jävla ångest   ha de gott kamrater  mvh

Dela på andra sajter

lämnade in min semester ansökan i februari dirkekt after jag kom hem från los och frågade samtidigt om det var ok att ta semester 23/ till 9/2 ok sa han alla andra chaffisar lämnade in och tog sommar sememster cirka 50 -- 60 gubbar inga problem .. idag kl 15 fick jag sms att han hittar ingen vikarie för mig 5 dagar innan jag åker endå frågade jag idi*ten förra veckan inför ett vittne om semestern inga problem sa han igen notorisk lögnare är han suck ännu en sömnlös natt och en jävla ångest ha de gott kamrater mvh

Bara hänvisa till vittne och fråga honom hur han ska lösa detta dilemma..

Dela på andra sajter

Tog mig ett tag att tyda ditt chiffer men tror jag löst det. Inget svar på din fråga men visst låter det taskigt. Ta ett snack med honom igen och säg att du bokat mm, men inte när du i "ched-stadiet" ;)

Har du inget skriftligt?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

när du ber om semester  skicka den med mail och be om svar i mail så kan han inte komma undan 

Mvh Karlarpsmetz

Djai yen yen!

Dela på andra sajter

lämnade in min semester ansökan i februari dirkekt after jag kom hem från los och frågade samtidigt om det var ok att ta semester 23/ till 9/2 ok sa han alla andra chaffisar lämnade in och tog sommar sememster cirka 50 -- 60 gubbar inga problem .. idag kl 15 fick jag sms att han hittar ingen vikarie för mig 5 dagar innan jag åker endå frågade jag idi*ten förra veckan inför ett vittne om semestern inga problem sa han igen notorisk lögnare är han suck ännu en sömnlös natt och en jävla ångest ha de gott kamrater mvh

Ok sån stor firma du jobbar för, då är det ju inte ok på nått sätt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...