Jump to content
IGNORERAD

Nyzeeländare drogad och rånad på saker för 300,000 baht av ladyboy i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

Som nom na  :14:  :14:  :14:  :14:  :14:  :14:  :14:  :14:  :14:  :14:

 

När jag besöker Pattaya har man  bodyguard med mig typ tjejen eller hennes äldsta dotter själv går man runt med 0 baht på mig men så springer man inte runt på dessa ställen är ett förbrukat nöje

Ändrades av Dolle
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • soiwalker

    4

  • Khun Ken

    4

  • andrejsdenruskige

    2

  • Nemo

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vilken jubelidi*t! Polisanmäla att han gett ut sin pin-kod??? Glöm den! Har killen inga varningsklockor????? Skaka ölen..göra rent...Sedan dricka upp den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tidigare i min ungdom, när jag gick ut på krogen, så plockade jag alltid ut kontanter och lämnade VISA-kortet hemma.

Men jag gjorde även några missar på den punkten och brände iväg ca 10.000:- på en kväll när studielån+bidrag kom in på kontot.

 

Och när jag nu börjar fundera, så borde jag omyndigförklaras direkt jag får i mig alkohol.

Tror det var år 2000 eller 2001. Hade kommit hem från Norge och hade kanske runt 25k-30k i "fickan" efter jobbet.

Jag skulle vara hemma i 4 dagar för att sedan dra på jobb igen.

 

Full tank i min Pontiac LeMans -68, chaufför, tax-free sprit, polare och stereon på full volym.

När söndagen kom, och jag skulle på jobb, så fick jag snällt gå till farsan och låna stålar för att finansiera min resa dit.

 

Herrejävlar så korkad man kunde vara...och det kan jag även idag.

Det där känner jag igen från mina år i Norge impala cab rockn roll i 24 dagar låna pengar av morsan till resa tillbaka till Stavanger och käka upp sig i 16 dagar.ljyva minnen 1979- 1984.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snubben borde känna sig lite korkad, modigt iaf att han går och gör sin pinsamhet offentlig genom att anmäla.

Kan ju hjälpa någon annan kanske, dessutom är det väl rätt om dojjan får skaka galler ett tag, en skata mindre på gatan.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Tidigare i min ungdom, när jag gick ut på krogen, så plockade jag alltid ut kontanter och lämnade VISA-kortet hemma.

Men jag gjorde även några missar på den punkten och brände iväg ca 10.000:- på en kväll när studielån+bidrag kom in på kontot.

 

Och när jag nu börjar fundera, så borde jag omyndigförklaras direkt jag får i mig alkohol.

Tror det var år 2000 eller 2001. Hade kommit hem från Norge och hade kanske runt 25k-30k i "fickan" efter jobbet.

Jag skulle vara hemma i 4 dagar för att sedan dra på jobb igen.

 

Full tank i min Pontiac LeMans -68, chaufför, tax-free sprit, polare och stereon på full volym.

När söndagen kom, och jag skulle på jobb, så fick jag snällt gå till farsan och låna stålar för att finansiera min resa dit.

 

Herrejävlar så korkad man kunde vara...och det kan jag även idag.

D et kostar att vara Kung i baren. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...