Jump to content
IGNORERAD

Vem

stefan5300

Recommended Posts

Vem lägger in trådarna om mpr nyheter, är det helt omöjligt att lägga in trådar om politik i tråden Politik i Thailand direkt utan att gå via tråden mpr nyheter?.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Vem lägger in trådarna om mpr nyheter, är det helt omöjligt att lägga in trådar om politik i tråden Politik i Thailand direkt utan att gå via tråden mpr nyheter?.

Nu får du förklara lite bättre vad du menar.

Eller vill du alltså ha "Politik i Thailand" som vanlig kategori och inte som delforum till "Nyheter i Thailand"?

Är det så du menar?

Den som skriver nyheterna är vår nyhetsskribent.

Dela på andra sajter

Nu får du förklara lite bättre vad du menar.

Eller vill du alltså ha "Politik i Thailand" som vanlig kategori och inte som delforum till "Nyheter i Thailand"?

Är det så du menar?

Den som skriver nyheterna är vår nyhetsskribent.

Denna tråden låg i MPR Nyheter i Nytt Innehåll, går det inte att lägga politiktrådar direkt i tråden Politik i Thailand så att man slipper se dom i MPR Nyheter

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Denna tråden låg i MPR Nyheter i Nytt Innehåll, går det inte att lägga politiktrådar direkt i tråden Politik i Thailand så att man slipper se dom i MPR Nyheter

Den ligger redan i "Politik i Thailand" delforumet.

Vill du inte se politik i Nytt innehåll får du välja bort den genom att välja de forumdelar du vill se i "Nytt Innehåll" 

post-3076-0-59621900-1384339024.png
Dela på andra sajter

stefan5300, on 15 Dec 2013 - 18:50, said:

Håller med dig. Jag kommer förmodligen att ligga sömnlös i natt. Det skall vara ordning och reda på trådarna.  Allvarligt talat, det är väl bara att scrolla sig förbi den irriterande tråden om du inte vill läsa den.       :rolleyes:

Dela på andra sajter

Håller med dig. Jag kommer förmodligen att ligga sömnlös i natt. Det skall vara ordning och reda på trådarna.  Allvarligt talat, det är väl bara att scrolla sig förbi den irriterande tråden om du inte vill läsa den.       :rolleyes:

Jag brukar scrolla förbi dig men denna gång missade jag dig

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...