stefan5300 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Vem lägger in trådarna om mpr nyheter, är det helt omöjligt att lägga in trådar om politik i tråden Politik i Thailand direkt utan att gå via tråden mpr nyheter?. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Vem lägger in trådarna om mpr nyheter, är det helt omöjligt att lägga in trådar om politik i tråden Politik i Thailand direkt utan att gå via tråden mpr nyheter?. Nu får du förklara lite bättre vad du menar. Eller vill du alltså ha "Politik i Thailand" som vanlig kategori och inte som delforum till "Nyheter i Thailand"? Är det så du menar? Den som skriver nyheterna är vår nyhetsskribent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2013 Nu får du förklara lite bättre vad du menar. Eller vill du alltså ha "Politik i Thailand" som vanlig kategori och inte som delforum till "Nyheter i Thailand"? Är det så du menar? Den som skriver nyheterna är vår nyhetsskribent. Denna tråden låg i MPR Nyheter i Nytt Innehåll, går det inte att lägga politiktrådar direkt i tråden Politik i Thailand så att man slipper se dom i MPR Nyheter BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Denna tråden låg i MPR Nyheter i Nytt Innehåll, går det inte att lägga politiktrådar direkt i tråden Politik i Thailand så att man slipper se dom i MPR Nyheter Den ligger redan i "Politik i Thailand" delforumet. Vill du inte se politik i Nytt innehåll får du välja bort den genom att välja de forumdelar du vill se i "Nytt Innehåll" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 stefan5300, on 15 Dec 2013 - 18:50, said: Denna tråden låg i MPR Nyheter i Nytt Innehåll, går det inte att lägga politiktrådar direkt i tråden Politik i Thailand så att man slipper se dom i MPR Nyheter Håller med dig. Jag kommer förmodligen att ligga sömnlös i natt. Det skall vara ordning och reda på trådarna. Allvarligt talat, det är väl bara att scrolla sig förbi den irriterande tråden om du inte vill läsa den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Håller med dig. Jag kommer förmodligen att ligga sömnlös i natt. Det skall vara ordning och reda på trådarna. Allvarligt talat, det är väl bara att scrolla sig förbi den irriterande tråden om du inte vill läsa den. Jag brukar scrolla förbi dig men denna gång missade jag dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 En kan undra vem som byter bjöjorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.