ola med b Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Rape lössnus är så jävla gott. Kör alltid med vit knox men ibland blir man ju nostalgisk och längtar tilbaka till tiden då det gick att konsumera denna ädla produkt. Fuskar ibland och köper en fin blå dosa,nu sist jag köpte såg ja att vikten var sänkt igen. Först 50g,sedan 45g och nu 42g men priset sänks inte,det bara höjs. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Rape lössnus är så jävla gott. Kör alltid med vit knox men ibland blir man ju nostalgisk och längtar tilbaka till tiden då det gick att konsumera denna ädla produkt. Fuskar ibland och köper en fin blå dosa,nu sist jag köpte såg ja att vikten var sänkt igen. Först 50g,sedan 45g och nu 42g men priset är detsamma! Vill jag snusa fint så blir det general eller Göteborgs Prima det e grejer det. Rapé saknar jag inte alls, portionen är fin iofs. Nu kör jag Knox när jag snusar löst, försöker gå över helt till portion (Kaliber) men det kan aldrig jämföras med att lägga in en go "bonne" o luta sig tillbaka. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Hmm, att döpa en tråd som handlar om att stoppa nåt i munnen till "Ynf" får mig att undra lite, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2013 Vill jag snusa fint så blir det general eller Göteborgs Prima det e grejer det. Rapé saknar jag inte alls, portionen är fin iofs. Nu kör jag Knox när jag snusar löst, försöker gå över helt till portion (Kaliber) men det kan aldrig jämföras med att lägga in en go "bonne" o luta sig tillbaka. Kör helt med blöjsnus sedan några år,förutom en helgdosa då och då. Men jag håller med dig,en redig bonne och bara koppla av är ju svårslaget Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Tog inte en lössnus på över ett halvår men nu är jag tillbaka i lössnusandet. Gick två portions dosor om dagen vilket blev betydligt dyrare än att snusa en dosa lös om dagen. Köper en dosa smurfblöjor ibland när det blir för mkt jobb och för lite sömn för att spara på läppen. Snuset är så klart Granit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2013 Hmm, att döpa en tråd som handlar om att stoppa nåt i munnen till "Ynf" får mig att undra lite, typ... Ja ynf ja,de var ju james fjong,stilig kille Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Ja ynf ja,de var ju james fjong,stilig kille Ja, han såg ju till att flickorna fick något i munnen, eller nånannanstans... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2013 Ja, han såg ju till att flickorna fick något i munnen, eller nånannanstans... Ja något sånt. Måste googla lite på det,blir ju lätt nostalgisk Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Ja ynf ja,de var ju james fjong,stilig kille Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Jävelberg, vilka minnen som kommer! Uttrycken "Isch", "Ynf" och "Jävelberg" är närmast att betrakta som James "varumärken". http://sv.wikipedia.org/wiki/James_Fjong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2013 Jävelberg, vilka minnen som kommer! Minnen är bra Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2013 Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2013 Fast nu var det ju lössnus favoriter på tapeten,vad gillar du bäst? Skit samma,fjongen vinner med hästlängder! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Snus må väl vara, men vem fan har kommit på dom här små fulölsburkarna 33:orna helvete va motion man får av å dricka dom. tar ju slut direkt man öppnar dom Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2013 Snus må väl vara, men vem fan har kommit på dom här små fulölsburkarna 33:orna helvete va motion man får av å dricka dom. tar ju slut direkt man öppnar dom Ja dom där kärringburkarna har jag aldrig gillat. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Snus må väl vara, men vem fan har kommit på dom här små fulölsburkarna 33:orna helvete va motion man får av å dricka dom. tar ju slut direkt man öppnar dom Man tar ett stort ölglas och 2burkar åtgången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Snus må väl vara, men vem fan har kommit på dom här små fulölsburkarna 33:orna helvete va motion man får av å dricka dom. tar ju slut direkt man öppnar dom Måste vara 33:an som fått en snilleblixt och därav måttet på 33 cl. Mindre burkar, mindre konserveringsmedel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.