Jump to content
IGNORERAD

silly season allsvenskan 2014

Rogigoal

Recommended Posts

Ännu roligare är det väl att "stockholms stolthet" lirar i näst högsta serien för andra året rad. Lite Bajen varning snart :D

God jul ,

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

• Svar 495
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• conservator

115

• måne

91

• GreenValley

61

• Sam sip sam

49

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

No comments utan just den här...

Jag hade väl givetvis ingen mening att citera det vidare, det råkade bara bli så..

Kollade inte ens på klippet innan jag kommenterade men det skall man väl få sota för i resten av sitt liv...

Man påpekar inte för 33:an att han misstagit sig för det har han INTE, sådeså!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Man påpekar inte för 33:an att han misstagit sig för det har han INTE, sådeså!

Jag har inte misstagit mig , problemet är när folk inte läser vad dom citerar ,så nu hade du fel igen ,inget ovanligt numera ,god jul på dig

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

DG har vi ju haft ett tag och han gillar jag skarpt,nu hoppas vi bara att Crespo kommer oxå(han trivdes i ÖSK)Vi ÖSK:are tror att vi kanske har nåt på G men det gör väl alla lokalpatrioter(idi*ter)Sen hoppas jag att IFK tar tillbaka Nordin,han har orsakat många poäng back den gågna säsongen.Forza ÖSK  :14:  :14:  :14:

Och då vart dom tre då,,, , Grattis till Crespo...

# 27 RIP

Dela på andra sajter

• 5 veckor senare...

Läste att den gamle Djurgårdaren Johan Elmander skulle vara i stort sätt klar för IFK Göteborg. Han ansluter i sommar om det stämmer. http://blogg.gp.se/balkander/2014/01/17/elmander-klar-for-ifk/

Gamla djurgårdaren...19 matcher som inlånad :giggle:

Har läst det och det hela bygger på ett twitter av någon som känner Johans gamla tränare  Holmalund.

Mycket tveksamt om det stämmer, allt och lite till ryktas till Blåvitt just nu.

Vi får väl se men jag vet inte ens om jag vill ha den gamla öisaren i Blåvitt, tar hellre den här gubben http://www.fotbolltransfers.com/site/news/37330

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Läste att den gamle Djurgårdaren Johan Elmander skulle vara i stort sätt klar för IFK Göteborg. Han ansluter i sommar om det stämmer. http://blogg.gp.se/balkander/2014/01/17/elmander-klar-for-ifk/

Tror jag inte ett dugg på kommer han tillbaka till Sverige så väljer han att spela i Malmö såklart! (eller borde i alla fall)

Dela på andra sajter

Har läst det och det hela bygger på ett twitter av någon som känner Johans gamla tränare  Holmalund.

Vi får väl se men jag vet inte ens om jag vill ha den gamla öisaren i Blåvitt, tar hellre den här gubben http://www.fotbolltransfers.com/site/news/37330

Nix det blir nog Malmö för honom också! Kan fungera bra som inhoppare!

Dela på andra sajter

Tror jag inte ett dugg på kommer han tillbaka till Sverige så väljer han att spela i Malmö såklart! (eller borde i alla fall)

:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  självklart :whoco5: ,tror röva eller ellos ligger långt före där. Dessutom har ni inga cash att erbjuda :lipa:

Hans fru har skönhetsfabriken (som jag har målat förövrigt :giggle: ) på hotel post och villan skall byggas i Gbg.

Med hans feta sign on och lön, nä det blir fiasko om Blåvitt värvar honom .. bort bort med öisaren från silly

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Jag var ju bara tvungen att skriva "den gamla Djurgårdaren" med tanke på alla Göteborgare som finns  på detta forum.  :wink2:  Tror nog att han skulle göra mycket bra ifrån sig i allsvenskan. 

Ändrades av genesis
Dela på andra sajter

Jag var ju bara tvungen att skriva "den gamla Djurgårdaren" med tanke på alla Göteborgare som finns  på detta forum.  :wink2:  Tror nog att han skulle göra mycket ifrån sig i allsvenskan. 

Misstänkte att du vill djävlas lite :thumbsup:

Tror jag med,dock är det nästan bara Hysén av alla dyra förvärv som gjort succé.

I Blåvitt så är dyr med höga förväntningar=fiasko...tyvärr. 

Dela på andra sajter

Misstänkte att du vill djävlas lite :thumbsup:

Tror jag med,dock är det nästan bara Hysén av alla dyra förvärv som gjort succé.

I Blåvitt så är dyr med höga förväntningar=fiasko...tyvärr. 

Ijehaffären gick väl kanon!

Dela på andra sajter

Ijehaffären gick väl kanon!

Exakt, men den kostade väldigt lite jämfört mot P.Ericsson från gajs(6 mille) eller  N.Gerzic (6-7 mille) som visserligen har chansen att bli "succé" fortfarande.

Var väl någon mille i sign on för ijeh, men listan kan göras lång över dyrgripar som har misslyckats.

Dock ska man inte underskatta flinten (Mild) när det kommer till förhandling och försäljning, han är väl den sportchef som krängt spelare för mest pengar

dom senaste 6 åren. Så att han har säkert gjort ett seriöst försök med Elmander ivf.

Dela på andra sajter

Ni tar väl tillbaks honom?Snälla 

Han är redan tillbaka, i Turkiet med övriga laget och 300% bättre än förra säsongen (enl honom själv) :thumbsup:

Dela på andra sajter

Välkommen hem Pavey..

Sticker nog ut hakan o säger Välkommen hem även till T.Bangura.

Ett guldlag...

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Välkommen hem Pavey..

Sticker nog ut hakan o säger Välkommen hem även till T.Bangura.

Ett guldlag...

Med tanke på att det var svårt att finansiera en  B-gubbe som Pavey :lipa:  så hur ska det gå till med Bangura?

Externa finansiärer? Dessutom ska han väl opereras, men en jävla målskytt är det.

Får ni honom i form så är nog guldet i Stockholm , tyvärr :spy:

Dela på andra sajter

Johan Elmander och Tobias Hysén är undantag.

Vanligtvis är den fortsatta karriären över när och om man skriver på för Jyrgården! :crazy:

Ändrades av GreenValley
Dela på andra sajter

Med tanke på att det var svårt att finansiera en  B-gubbe som Pavey :lipa:  så hur ska det gå till med Bangura?

Externa finansiärer? Dessutom ska han väl opereras, men en jävla målskytt är det.

Guldet i Stockholm :rotfl:

Dela på andra sajter

Med tanke på att dfinnas svårt att finansiera en  B-gubbe som Pavey :lipa:  så hur ska det gå till med Bangura?

Pavey var nog inte så dyr,, finns ett styrelsebeslut att det ska alltid ska finnas 30m i kassan vid bokslut så pengar finns.

T.Bangura handlar om ett lån fram till sommaren med en köpoption efter det då han numera harvar i israel,, skadan han har är inget farligt och ränknas med o va i träning om 2 v.

och det snackas om en viss wu lei från laget tobbe gick till men det är nog mest fantasier.

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Johan Elmander och Tobias Hysén är undantag.

Vanligtvis är den fortsatta karriären över när och om man skriver på för Jyrgården! :crazy:

Isaksson ,Källström ,Sjölund ja listan kan göras lång mkt lång

Dela på andra sajter

Pavey var nog inte så dyr,, finns ett styrelsebeslut att det ska alltid ska finnas 30m i kassan vid bokslut så pengar finns.

T.Bangura handlar om ett lån fram till sommaren med en köpoption efter det då han numera harvar i israel,, skadan han har är inget farligt och ränknas med o va i träning om 2 v.

och det snackas om en viss wu lei från laget tobbe gick till men det är nog mest fantasier.

Wu Lei är deras största stjärna, men vill ni plocka dom 30 från kassan så får ni kanske honom.

Men då ska det betalas lön med, och Tobbe beräknas få 10-15 mille netto för två år och WL lär nog inte ha mindre.

Så det är nog silly på riktigt, om ni värvar honom ska jag köpa en Aik tröja och posta en bild här när jag tar på mig den :crazy:

Ooops lovade jag förmycket nu? :ahh:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...