Jump to content
IGNORERAD

silly season allsvenskan 2014

Rogigoal

Recommended Posts

No comments utan just den här...

Jag hade väl givetvis ingen mening att citera det vidare, det råkade bara bli så..

Kollade inte ens på klippet innan jag kommenterade men det skall man väl få sota för i resten av sitt liv...

Nä då men läs gärna vad du citerar i fortsättningen ,ja ja du är inte ensam , men förstå komiken i det hela respekt och pungsparkar he he , ha nu en god jul min vän

och tänk nu inte mera på detta :14:  :thumbsup:

Dela på andra sajter

• Svar 495
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• conservator

115

• måne

91

• GreenValley

61

• Sam sip sam

49

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

No comments utan just den här...

Jag hade väl givetvis ingen mening att citera det vidare, det råkade bara bli så..

Kollade inte ens på klippet innan jag kommenterade men det skall man väl få sota för i resten av sitt liv...

Någon form av straff måste du allt ha för ett sådant misstag :-)

Dela på andra sajter

Om Kenny Pavey.

nä det har jag inte ,missade du din egen videosnutt du la in ,bara en gris uppför sig så

Dela på andra sajter

nä det har jag inte ,missade du din egen videosnutt du la in ,bara en gris uppför sig så

Det håller jag inte med om. Kenny är en spelare som ger 110% för sitt lag. Därav sin popularitet. Pungsparken är givetvis inte planerad, eller trodde du det?

Han är precis samma spelare som Jonson som hade kunnat gjort samma sak. 

Dela på andra sajter

Det håller jag inte med om. Kenny är en spelare som ger 110% för sitt lag. Därav sin popularitet. Pungsparken är givetvis inte planerad, eller trodde du det?

Han är precis samma spelare som Jonson som hade kunnat gjort samma sak. 

klart den var planerad syns solklart ,riktig gris är det

Dela på andra sajter

Aha, ok då ser du me än vad jag gör :)

vi tar en jämförelse. Är denna vårdslösa kapning av Jonson planerad?

http://www.youtube.com/watch?v=29iXcCiv2XI

javisst var den det och klart han blir frustrerad när han skulle haft straff  ,men det går fan inte att jämföra med en pungspark ,det är bara grisar typ Kenny som håller på med sådant

Dela på andra sajter

Örebro har förstärkt med en av allsvenskans bästa mittfältare Åman bl.a. från AIK,en toppenvärvning  :14:  :14:

Då har ni två nu då,,, då DG gick till er förra veckan. .

# 27 RIP

Dela på andra sajter

javisst var den det och klart han blir frustrerad när han skulle haft straff  ,men det går fan inte att jämföra med en pungspark ,det är bara grisar typ Kenny som håller på med sådant

Bra, då kommer vi inte längre än att du erkänner att ikonen Mattias Jonson medvetet kapat samt försökte bryta fotleden på spelaren ifråga. Detta är tydligen värre än en pungspark.

Dela på andra sajter

Bra, då kommer vi inte längre än att du erkänner att ikonen Mattias Jonson medvetet kapat samt försökte bryta fotleden på spelaren ifråga. Detta är tydligen värre än en pungspark.

det är det väl inte Kenny är en stor gris, Mattias en kämpe av rang

Dela på andra sajter

Då har ni två nu då,,, då DG gick till er förra veckan. .

DG har vi ju haft ett tag och han gillar jag skarpt,nu hoppas vi bara att Crespo kommer oxå(han trivdes i ÖSK)Vi ÖSK:are tror att vi kanske har nåt på G men det gör väl alla lokalpatrioter(idi*ter)Sen hoppas jag att IFK tar tillbaka Nordin,han har orsakat många poäng back den gågna säsongen.Forza ÖSK  :14:  :14:  :14:

Måne

Dela på andra sajter

Han kommer ju från oss och här är alla kämpar.Sen att ni stockholmare har er rivalitet ser vi lantisar bara som "kul",finns väl ingen DIF:are som skulle hylla en gnagare  :crazy: och vice versa.

Måne

Dela på andra sajter

Han kommer ju från oss och här är alla kämpar.Sen att ni stockholmare har er rivalitet ser vi lantisar bara som "kul",finns väl ingen DIF:are som skulle hylla en gnagare  :crazy: och vice versa.

Jo då finns många gnagare jag kan hylla bla tjärna var en juste kämpe , men när man ser grisar som KENNY SIKTA IN SIG PÅ PUNGSPARKAR

då är måttet rågat

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

DG har vi ju haft ett tag och han gillar jag skarpt,nu hoppas vi bara att Crespo kommer oxå(han trivdes i ÖSK)Vi ÖSK:are tror att vi kanske har nåt på G men det gör väl alla lokalpatrioter(idi*ter)Sen hoppas jag att IFK tar tillbaka Nordin,han har orsakat många poäng back den gågna säsongen.Forza ÖSK  :14:  :14:  :14:

DG kommer utvecklas mer hos er, , angående crespo så kanske din önskan blir sann om återkomsten från Sydamerika blir verklighet i AIK; )..

# 27 RIP

Dela på andra sajter

...och en gris i mina ögon. Han må vara stor i era ögon men knappast för oss andra.

Dela på andra sajter

...och en gris i mina ögon. Han må vara stor i era ögon men knappast för oss andra.

Dina ögon är det fel på så ingen som bryr sig om dom :14:

Dela på andra sajter

Har du missat trådens topic?

Du kan säkert hitta en tråd för eran liga också 

Det här var så roligt så ha ha

Dela på andra sajter

Det här var så roligt så ha ha

Ännu roligare är det väl att "stockholms stolthet" lirar i näst högsta serien för andra året rad. Lite Bajen varning snart :D

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...