conservator Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Så djävla orättvist, Malmö dominerar fullständigt och så får de ett sådant billigt skitmål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Så djävla orättvist, Malmö dominerar fullständigt och så får de ett sådant billigt skitmål Nu tittar du väl med riktigt blå ögon Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Nu tittar du väl med riktigt blå ögon Nej inte alls jag anser att Malmö dominerade hela djäkla matchen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Nej inte alls jag anser att Malmö dominerade hela djäkla matchen Onekligen ett bra resultat att få med sig,men är de inte lite skakiga hemma Mälmö Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 ..och nu ska man behöva lyssna på experterna Lagerbäck och aftonbladsnissen eller ´var han nu hör hemma!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Onekligen ett bra resultat att få med sig,men är de inte lite skakiga hemma Mälmö NIX betongsäkra (har tom. råd att släppa upp Sportklubben i en två noll ledning, får trots allt hålla med om att det var ett bra resultat att få med sig hem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Onekligen ett bra resultat att få med sig,men är de inte lite skakiga hemma Mälmö BTW kan ni eventuellt låna ut er anfallare i nästa omgång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 BTW kan ni eventuellt låna ut er anfallare i nästa omgång? Vem av dom? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Vem av dom? Den som är längre och mörkare än den andra, (imponerad) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Den som är längre och mörkare än den andra, (imponerad) Nu är ju Pode längre än Kamara men Kamara mörkare,förvirrande Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Nu är ju Pode längre än Kamara men Kamara mörkare,förvirrande Mja Pode har vi testat innan, men han verkar ju att trivas i Örebro för det var ju inga dussinmål han krutade in precis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Mja Pode har vi testat innan, men han verkar ju att trivas i Örebro för det var ju inga dussinmål han krutade in precis! Den "mörkare" anfallaren har nyss plitat på ett 3-årskontrakt så han behöver vi ju själva nu,han har en extremt vältränad kropp,tyvärr är det si och så med löpträningen för han blir fort trött.Är väl en 60-minutersspelare enligt mig.Nu åker vi snart till Eskilstuna för att heja på våra stolta krigare i Svenska Cupen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Den "mörkare" anfallaren har nyss plitat på ett 3-årskontrakt så han behöver vi ju själva nu,han har en extremt vältränad kropp,tyvärr är det si och så med löpträningen för han blir fort trött.Är väl en 60-minutersspelare enligt mig.Nu åker vi snart till Eskilstuna för att heja på våra stolta krigare i Svenska Cupen Tur att vi fick in en MFF:are framåt nu har vi två bottenmöten 6 points!!!!!!!!!!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Tack Malmö för vinsten mot Norrköping,nu hoppas jag vi tar Åtvidaberg på måndag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Ikväll gäller det, 1-0 vinst för MFF räcker för att gå till Champions League, vore helt galet kul. Tänk om Z skulle komma till Malmö för en riktig match!! Sockervattnets lag är dock mycket bra så jag är klart orolig över att antiklimax. Vi vet, Vi kan, 1-0 till Malmö / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Idag, men bara idag, onskar jag MFF lycka till. har en saker etta pa langen,! Skulle det ga vagen kommer jag att omvardera mina sympatier ett par ganger till! Gnagaren Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Klarar Malmö detta är det en bragd,detta Red Bull-lag var mycket bra. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 VILKEN START!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 VILKEN START!!!!!!! Är du på plats? Håll i nu Malmö! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Är du på plats? Håll i nu Malmö! Nej tyvärr inte idag, sitter klistrad framför tv:n! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Otroligt väl genomförd match av Malmö.stort GRATTIS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Nu blir det partaj på Lilla Torg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Så djäkla HÄRLIGT och hur kylig är ROSENBERG!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Så djäkla HÄRLIGT och hur kylig är ROSENBERG!!!!!!!!!!!!! Nja, nu ska vi ta det lite lugnt! Ge honom en landslagströja så är han ISKALL!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Nja, nu ska vi ta det lite lugnt! Ge honom en landslagströja så är han ISKALL!! Han kanske ändrar sig efter dagens match Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu