Sam sip sam Inlagd September 1, 2014 Dela Inlagd September 1, 2014 Det går väl in mer en 28000? Inte i allsvenskan säkerhetsbegränsning tydligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 1, 2014 Dela Inlagd September 1, 2014 Inte i allsvenskan säkerhetsbegränsning tydligenok Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Och vad gör Djurgården?Förlust hemma mot Åtvidaberg.Vad hände? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Och vad gör Djurgården?Förlust hemma mot Åtvidaberg.Vad hände? Ja va fån hände felpassningsrnas afton o h Santos rökare var ett klassmål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Sett mitt kära ÖSK demolera Kalmar fullständigt 2-0 kändes i underkant.Men AIK ser till att det fortfarande är spänning kvar bland de 8-10 lag som slåss efter MFF.Kunde dom inte ha slagit HIF om inte annat för mitt blodtrycks skull. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Sett mitt kära ÖSK demolera Kalmar fullständigt 2-0 kändes i underkant.Men AIK ser till att det fortfarande är spänning kvar bland de 8-10 lag som slåss efter MFF.Kunde dom inte ha slagit HIF om inte annat för mitt blodtrycks skull. Roligt för dig måne att Axén fått ordning på er. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Roligt för dig måne att Axén fått ordning på er. Och underbart att GAIS har vaknat till,hoppas innerligt att de blir kvar i superettan.Mycket tradition i det laget.Axen är ju på hemmaplan nu,hans succeinhopp i GAIS var ju bara för att lära dem lira bubba Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Trodde inte man kunde bli glad efter en HIF vinst men det gick visst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Sett mitt kära ÖSK demolera Kalmar fullständigt 2-0 kändes i underkant.Men AIK ser till att det fortfarande är spänning kvar bland de 8-10 lag som slåss efter MFF.Kunde dom inte ha slagit HIF om inte annat för mitt blodtrycks skull. Nu tog du väl i så du höll på att skita på dig fullständigt demolera var väl ett starka ord även om ÖSK´s seger var odiskutabel men hur nära var det inte att Kalmar kvitterade på 2 mycket bra chanser precis innan ÖSK´s andra mål BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Ja då var det dags för Malmö FF att ta sig an Den Gamla Damen på bortaplan i Italien. Lycka till. Undrar om den här journalisten sett eller vet något om fotboll, tror nog att MFF får se upp med samtliga 11 motståndare på plan. Frisk: ”Juventus trio som Malmö måste se upp med” lyssna på Johanna Frisk om Juventus: "Kommer bli luckor för Malmö" Johanna Frisk om Juventus: "Kommer bli luckor för Malmö" BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 (ändrad) Nu tog du väl i så du höll på att skita på dig fullständigt demolera var väl ett starka ord även om ÖSK´s seger var odiskutabel men hur nära var det inte att Kalmar kvitterade på 2 mycket bra chanser precis innan ÖSK´s andra mål Inte nära alls,det fanns ju inga Kalmarspelare där för att peta in bollen :good:64-36 i bollinnehav,15-3 i skott på mål.Utklassning vill jag säga :nyam:Förlorar MFF resten så tar vi guld. Ändrades September 16, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Inte nära alls,det fanns ju inga Kalmarspelare där för att peta in bollen :good:64-36 i bollinnehav,15-3 i skott på mål.Utklassning vill jag säga :nyam:Förlorar MFF resten så tar vi guld. David Elm var ju inte många decimetrar från att peta in bollen in slutet , 15 skott på mål och 2 mål det är för dåligt men det räcker ju :great:och sedan får ni ju tacka Sobralense, matchens lirare som är upplärd i Kalmar FF. Grattis men glöm guldet även om det vore kul BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 David Elm var ju inte många decimetrar från att peta in bollen in slutet , 15 skott på mål och 2 mål det är för dåligt men det räcker ju :great:och sedan får ni ju tacka Sobralense, matchens lirare som är upplärd i Kalmar FF. Grattis men glöm guldet även om det vore kul Guldet var ett skämt(men en dröm)Och Sobralense fick ju spela sitt eget spel när han kom hit Axen har utvecklat honom Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Inte nära alls,det fanns ju inga Kalmarspelare där för att peta in bollen :good:64-36 i bollinnehav,15-3 i skott på mål.Utklassning vill jag säga :nyam:Förlorar MFF resten så tar vi guld. Eftersom Malmö vinner CL så kan ni gärna få lyfta SM bucklan, på tal om drömmar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Eftersom Malmö vinner CL så kan ni gärna få lyfta SM bucklan, på tal om drömmar! Ja det var väl en riktig utopi, det är väl snarare hur många poäng de kan fixa. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Ja det var väl en riktig utopi, det är väl snarare hur många poäng de kan fixa. Varje poäng är viktig, oavgjort ger ca 4.5 miljoner kronor till klubbkassan och en seger ger 9 miljoner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Ja det var väl en riktig utopi, det är väl snarare hur många poäng de kan fixa. Må så vara men den ligger betydligt närmre sanningen än Herr Månes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Må så vara men den ligger betydligt närmre sanningen än Herr Månes Det vetif-n Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Det vetif-n Kanske lika tokiga då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Kanske lika tokiga då! Men hoppas kan vi ju eller hur.Utan att ha ett hopp så försvinner ju spänningen och drömmarna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Nu hoppas jag att hela Sverige sitter bänkade framför 6:an och att Stefan i obygden, Baa i risbyn har lyckats streama matchen med stort M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Nu hoppas jag att hela Sverige sitter bänkade framför 6:an och att Stefan i obygden, Baa i risbyn har lyckats streama matchen med stort M När det är curling på ettan?Nädu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Nu hoppas jag att hela Sverige sitter bänkade framför 6:an och att Stefan i obygden, Baa i risbyn har lyckats streama matchen med stort M Jajamen, synd att inte MFF´s mohikan Eriksson lyckades att peta in bollen i första halvlek men Buffon gjorde ju en kanonräddning. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 17, 2014 Dela Inlagd September 17, 2014 Jajamen, synd att inte MFF´s mohikan Eriksson lyckades att peta in bollen i första halvlek men Buffon gjorde ju en kanonräddning. Ja det var lite trist men det kanske blir bättre hemma, 1:a halvlek var trots allt klart godkänd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 17, 2014 Dela Inlagd September 17, 2014 Ja det var lite trist men det kanske blir bättre hemma, 1:a halvlek var trots allt klart godkänd! Ja dom stog upp bra i första! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu