Jump to content
IGNORERAD

silly season allsvenskan 2014

Rogigoal

Recommended Posts

Ska bli skönt å se när Djurgården leker med alla bondläppslag :-)

Taget  :crazy:  :14:

Måne

Dela på andra sajter

• Svar 495
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• conservator

115

• måne

91

• GreenValley

61

• Sam sip sam

49

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

conservator

På måndag den 7/4 får IFK den stora äran att ta emot Svenska mästarna, såg att IFK just nu lyckats sälja 14 000 biljetter och Malmö 1200 så det lär ju kunna bli en trevlig tillställning i Göteborg!

Fördel Malmö känns det som!

Dela på andra sajter

På måndag den 7/4 får IFK den stora äran att ta emot Svenska mästarna, såg att IFK just nu lyckats sälja 14 000 biljetter och Malmö 1200 så det lär ju kunna bli en trevlig tillställning i Göteborg!

Fördel Malmö känns det som!

Ja ni lyckade ju tillslut få hål på stora mäktiga falkenberg efter en rejäl målvaktstavla...Vi slog bara AIK på bortaplan så fördelen är helt klart eran :y2:

Förövrigt så kommer så kommer det snart en ny välbehövlig bok till skolorna i skåne.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/ifkgoteborg/article18658529.ab 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

conservator

Ja ni lyckade ju tillslut få hål på stora mäktiga falkenberg efter en rejäl målvaktstavla...Vi slog bara AIK på bortaplan så fördelen är helt klart eran :y2:

Förövrigt så kommer så kommer det snart en ny välbehövlig bok till skolorna i skåne.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/ifkgoteborg/article18658529.ab

Var inne på IFK:s sida och kollade boken så nu kan även jag räkna på Göteborgska :-) Vidhåller dock: Malmö favoriter!

Dela på andra sajter

conservator

Måste dock ge Göteborg en eloge för detta fyndiga tilltag ++++ av 5

Dela på andra sajter

Var inne på IFK:s sida och kollade boken så nu kan även jag räkna på Göteborgska :-) Vidhåller dock: Malmö favoriter!

Malmö får gärna vara favoriter, det var AIK också .. :y2:  

Hoppas bara Rosenberg spelar, då vet man att det blir ofarligt framåt ivf, kan vi sen få "mannen som inte kan stänga käften " i lite obalans så kan det bli åka av  :loc:

Lås in era barn Albornoz är i stan.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Åsså låna ni ut Nordin till oss  :13: ni vill oss illa  :police: Bromsklossen får komma tillbaka gång efter gång,varför ?Kan ni inte en gång för alla behålla honom?

Måne

Dela på andra sajter

conservator

Malmö får gärna vara favoriter, det var AIK också .. :y2:  

Hoppas bara Rosenberg spelar, då vet man att det blir ofarligt framåt ivf, kan vi sen få "mannen som inte kan stänga käften " i lite obalans så kan det bli åka av  :loc:

Lås in era barn Albornoz är i stan.

Rosenberg gör 2 ! kan bara hålla med, lås in era barn han är inte att lita på den där A och kom för billigt undan!

Dela på andra sajter

Men i Halmstad skulle jag gärna ta med familjen på fotboll,supertrevliga supportrar,riktiga fotbollsfans  :14:  :14:  :14:

Måne

Dela på andra sajter

conservator

Men i Halmstad skulle jag gärna ta med familjen på fotboll,supertrevliga supportrar,riktiga fotbollsfans  :14:  :14:  :14:

Så är det naturligtvis i Malmö också, trevlig och fredlig publik med ett genuint forbollsintresse!

Dela på andra sajter

Så är det naturligtvis i Malmö också, trevlig och fredlig publik med ett genuint forbollsintresse!

Nja,inte helt övertygad om det  :nono:

Måne

Dela på andra sajter

conservator

Nja,inte helt övertygad om det  :nono:

Dagens sanning, kom  ner när ÖSK är på besök!

Dela på andra sajter

Åsså låna ni ut Nordin till oss  :13: ni vill oss illa  :police: Bromsklossen får komma tillbaka gång efter gång,varför ?Kan ni inte en gång för alla behålla honom?

Nu kan få köpa honom billigt, ni får dessutom två för en för Sobralense ingår :crazy: .

Tråkigt med Nordin som verkar vara en go gubbe som aldrig gnäller, men hans bästa dagar är nog förbi tyvärr.

Dela på andra sajter

Rosenberg gör 2 ! kan bara hålla med, lås in era barn han är inte att lita på den där A och kom för billigt undan!

Gör rosenberg två så ska jag bjuda dig på två groggar om våra vägar korsas någon gång...OBS, självmål räknas inte ;) .

Fan känns som jag jinxar det nu...nu tåar han väl in sitt första mål sen 2008 bara för det :girl_dev:

Dela på andra sajter

conservator

Gör rosenberg två så ska jag bjuda dig på två groggar om våra vägar korsas någon gång...OBS, självmål räknas inte ;) .

Fan känns som jag jinxar det nu...nu tåar han väl in sitt första mål sen 2008 bara för det :girl_dev:

Vi träffas säkert någon dag, ser fram emot dessa groggar! :-) Även om självmålet inte räknas förstår jag att du går och hoppas på det så att det blir något rassel i Malmönätet!

Ändrades av conservator
Dela på andra sajter

Nu kan få köpa honom billigt, ni får dessutom två för en för Sobralense ingår :crazy: .

Tråkigt med Nordin som verkar vara en go gubbe som aldrig gnäller, men hans bästa dagar är nog förbi tyvärr.

Hans bästföredatum gick ut när han kom till er(vi trodde han skulle hjälpa oss genom att spela för er men ni genomskådade detta)Passningsspelet på mitten tappar fart hela tiden med honom som dirigent.Det finns ungdomar som är bättre men P-O Ljung satsar på säkerhet,hur han nu kan göra det med Nordin på mitten.Vi saknar Berisha och Crespo men dom kommer snart(hoppas jag)Mittbacken som gick till Norrköping hade varit mumma(allsvenskans bästa)

Måne

Dela på andra sajter

Dagens sanning, kom  ner när ÖSK är på besök!

Är ju 50 mil ner och det är för mycket,för 20 år sedan hade jag cyklat ner om det hade behövts  :thumbsup: Ett riktigt ÖSK-hjärta klappar här  :nyam:

Måne

Dela på andra sajter

GreenValley

Mittbacken som gick till Norrköping hade varit mumma(allsvenskans bästa)

Nu förstår jag ingenting, vem i vårt stabbiga försvar är det som avses?

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det kan han väl få göra när vibe gör 32 :ahh:  2  äch slant på tangenten :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är ju 50 mil ner och det är för mycket,för 20 år sedan hade jag cyklat ner om det hade behövts  :thumbsup: Ett riktigt ÖSK-hjärta klappar här  :nyam:

Jaså är dagens order utförda .Har vart orolig sen 11.00 att du fått feber.Du brukar ju spamma trådarna runt det klockslaget när hushållsgöromålen är klara :nono:  :thumbsup:  :plea:  :blind2:  :blind2:  :rotfl:  :rotfl:  :iloveyou:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Nu förstår jag ingenting, vem i vårt stabbiga försvar är det som avses?

Jag tror han var bosnier eller nåt,jag tror han gick till IFK Norrköping från Brage.

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Jaså är dagens order utförda .Har vart orolig sen 11.00 att du fått feber.Du brukar ju spamma trådarna runt det klockslaget när hushållsgöromålen är klara :nono:  :thumbsup:  :plea:  :blind2:  :blind2:  :rotfl:  :rotfl:  :iloveyou:

Har varit på sjukan och fixat med lite annat så MPR har fått klara sig utan mitt spammande och gnällande en stund,men nu är jag hemma så se upp.

Måne

Dela på andra sajter

GreenValley

Stämmer,nu kommer jag ihåg att det var Bajen som snodde honom,synd men nu slipper vi ju honom i högsta serien  :crazy:

Att förväxla Stolta Peking med Slöddret från Södermalm borde innebära banning under hela den allsvenska säsongen! :crazy:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...