Sam sip sam Inlagd November 2, 2014 Dela Inlagd November 2, 2014 2015 blir bra år för både IFK Norrköping och ÖSK. Övriga lag i allsvenskan har anledning att känna sig oroliga! Ja det jag såg av Norrköping i går ,behöver man inte frukta i alla fall Janne Andersson som inte riktigt ville erkänna att Djurgården förtjänade tre poäng denna lördag. Statistiken sade något annat och visade på 23 DIF-avslut mot gästernas tre. Av dessa 23 försök gick dock bara nio på mål vilket var en av anledningarna till att det inte blev fler än en poäng. – Det är synd att dom får sitt mål. Norrköping är bra defensivt och det blir tufft när dom har ett tidigt mål att spela på. Men vi skapar ändå chanser, sa Sebastian Andersson i halvtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 2, 2014 Dela Inlagd November 2, 2014 (ändrad) Ja det jag såg av Norrköping i går ,behöver man inte frukta i alla fall Janne Andersson som inte riktigt ville erkänna att Djurgården förtjänade tre poäng denna lördag. Statistiken sade något annat och visade på 23 DIF-avslut mot gästernas tre. Av dessa 23 försök gick dock bara nio på mål vilket var en av anledningarna till att det inte blev fler än en poäng. – Det är synd att dom får sitt mål. Norrköping är bra defensivt och det blir tufft när dom har ett tidigt mål att spela på. Men vi skapar ändå chanser, sa Sebastian Andersson i halvtid Nja, det är bara BP som släppt in fler mål men sedan Andreas Johansson tog klivet ner från mittfält till mittback har det sett bättre ut. Ändrades November 2, 2014 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd November 2, 2014 Dela Inlagd November 2, 2014 Nej i går hade IFK varit riktigt dåliga. Men inget av lagen hade nåt att spela för. Backlinjen har varit skit i år, tills Andreas flyttades ner. Man tycker nog att Janne Andersson kunde ha ändrat i laget lite tidigare. Vad som är bra i IFK är, att det är fem Norrköpingsgrabbar med i laget. Det är bra att man satsar på egna spelare, det gör att den dåliga ekonomin förhoppningsvis blir bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 2, 2014 Dela Inlagd November 2, 2014 Nej i går hade IFK varit riktigt dåliga. Men inget av lagen hade nåt att spela för. Backlinjen har varit skit i år, tills Andreas flyttades ner. Man tycker nog att Janne Andersson kunde ha ändrat i laget lite tidigare. Vad som är bra i IFK är, att det är fem Norrköpingsgrabbar med i laget. Det är bra att man satsar på egna spelare, det gör att den dåliga ekonomin förhoppningsvis blir bättre Ja,det är skit att ekonomin ska få styra så mycket i dagens idrott.De rika lagen kan ju bara peka och köpa de talanger de vill ha och de med dålig ekonomi blir av med sina bästa spelare.Förstår ungdomarna som vill upp högre i systemet och ev.tjäna pengar på sitt kunnande,samtidigt som det sällan är små lag som får vinna titlarna. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 2, 2014 Dela Inlagd November 2, 2014 Ja,det är skit att ekonomin ska få styra så mycket i dagens idrott.De rika lagen kan ju bara peka och köpa de talanger de vill ha och de med dålig ekonomi blir av med sina bästa spelare.Förstår ungdomarna som vill upp högre i systemet och ev.tjäna pengar på sitt kunnande,samtidigt som det sällan är små lag som får vinna titlarna. Precis, man önskar att dessa båda killar spelat kvar i IFK några år till. http://ifknorrkoping.se/bou/lagen/su-19/nyheter/semester-inte-foer-olsson-och-tankovic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Så där ja supercupen till Malmö med 10 man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Undrar om man ska satsa en hundring på att Henke Larsson tränar blåvitt 2015 Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Undrar om man ska satsa en hundring på att Henke Larsson tränar blåvitt 2015 Gör inte det! Han skall träna HIF tydligen. HIF har inte råd att sparka sin nuvarande tränare Roar Hansen, men tar in Henke ändå och hoppas att Roar skall säga upp sig. Svinaktigt beteende, men inte mycket mer än vad man kan förvänta sig av en klubb som HIF. / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Ska vi ta och förutspå att fotbollsgalan i kväll kommer att ha en kraftig Malmödominans! ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Ska vi ta och förutspå att fotbollsgalan i kväll kommer att ha en kraftig Malmödominans! ? Så bör det vara men vem bryr sig om dessa krystade sömnpiller till galor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Så bör det vara men vem bryr sig om dessa krystade sömnpiller till galor? Det håller jag med om men lik förbannat sitter jag och kollar på dem vart år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Ska vi ta och förutspå att fotbollsgalan i kväll kommer att ha en kraftig Malmödominans! ? Ja, det går ju knappast att undvika! Du skall se att de smyger in så mycket om Stockholmslagen som de bara kan. / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Ja, det går ju knappast att undvika! / Joe Tja så brukar det ju vara men i år lär det ju vara svårt för dem att inte inse vilket lag det bör snackas om, men de lyckas nog trots detta klämma in något 08 reportage ifrån superettan eller något liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Ja, det går ju knappast att undvika! Du skall se att de smyger in så mycket om Stockholmslagen som de bara kan. / Joe Jag skiter i Stockholmslagen (även om jag bor där) och Norrköping som jag håller på lär knappast få något hedersomnämnade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Jag skiter i Stockholmslagen (även om jag bor där) och Norrköping som jag håller på lär knappast få något hedersomnämnade! Visst fick Norrköping vara med i den allsvenska historiebeskrivningen berättad av den riktigt trevliga skånska damen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 http://youtu.be/MZzwdGmdT7M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 Lotta kvällens behållning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Beklagligt med dessa hyenor till journalister som ska upp med kameran i ansiktet på folk som är ledsna . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd November 26, 2014 Dela Inlagd November 26, 2014 Ikväll spelar MFF mot Juventus i Champions League!! Vågar man hoppas på vinst? Jag är försiktigt optimistisk även om Juve utan tvekan är ett bättre lag, men de skall få känna trycket i häxkitteln Många bilder på Twitter under #StackarsJuve som skojar med Juventus, men nog bäst att inte jinxa för mycket, här kommer att par stycken Framåt Malmö, Heja di Blåe / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 26, 2014 Dela Inlagd November 26, 2014 En Sillstrypare till Snoka, men jag tror och hoppas att det är en bra värvning. http://www.svenskafans.com/fotboll/officiellt-nicklas-barkroth-klar-for-ifk-norrkoping--520653.aspx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2014 Dela Inlagd November 26, 2014 En Sillstrypare till Snoka, men jag tror och hoppas att det är en bra värvning. http://www.svenskafans.com/fotboll/officiellt-nicklas-barkroth-klar-for-ifk-norrkoping--520653.aspx Då får vi hoppas att fyll-janne inte förstör grabbens karriär.Grattis,det är nog ett bra förvärv. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 26, 2014 Dela Inlagd November 26, 2014 Fantastiska bilder Joe och det helt underbart att alla mpr:s fotbollssympatisörer överöste dig med välförtjänt karma ! Sitter alla och kollar på när gräset växer eller är det kanske snön som faller nu. En av de största matcherna i modern tid i Svensk fotboll stundar och ikväll kan ni få tillåtelse att vara Malmöbor på låtsas bara ni hejar fram giganterna från södern, kommer att kännas bra kan jag tillägga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 26, 2014 Dela Inlagd November 26, 2014 Fantastiska bilder Joe och det helt underbart att alla mpr:s fotbollssympatisörer överöste dig med välförtjänt karma ! Sitter alla och kollar på när gräset växer eller är det kanske snön som faller nu. En av de största matcherna i modern tid i Svensk fotboll stundar och ikväll kan ni få tillåtelse att vara Malmöbor på låtsas bara ni hejar fram giganterna från södern, kommer att kännas bra kan jag tillägga Jag tror inte det. Många arenor har plastgräs och AIK:arna kan sitta och glo bäst de kan, gräset växer i alla fall inte på Friends Arena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 26, 2014 Dela Inlagd November 26, 2014 Jag tror inte det. Många arenor har plastgräs och AIK:arna kan sitta och glo bäst de kan, gräset växer i alla fall inte på Friends Arena! Ja inte duger Malmös gräs till spagettifjollorna heller som lagt in ett klagomål till Uefa, tur de inte ska spela på Friends då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 26, 2014 Dela Inlagd November 26, 2014 Ja inte duger Malmös gräs till spagettifjollorna heller som lagt in ett klagomål till Uefa, tur de inte ska spela på Friends då! Har Den Gamla Damen blivit en surkärring? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu