stefan5300 Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 Nyss hemkommen från en dyster afton i Norrköping.Ett håglöst Örebro förlorade med 0-2 mot ett mer motiverat lag,en tråkig fotbollsmatch helt enkelt. Det är väl en liten derbymatch och den ville de väl ha kvar till nästa år. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 Nyss hemkommen från en dyster afton i Norrköping.Ett håglöst Örebro förlorade med 0-2 mot ett mer motiverat lag,en tråkig fotbollsmatch helt enkelt. Nu är jag i Thailand, men inte kan det ha varit en dyster afton...det var ju ett kanonresultat. Fyll-janne Andersson fattade för tre omgångar sen att han var tvungen att plocka bort ett par av sina favoriter, drog ner Andreas i backlinjen, och nu fungerar det...IFK - fan sen jag var liten, har även jobbat i klubben framför alla andra. Men lite håller jag på Örebro också, eftersom jag är född i närheten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 Nu är jag i Thailand, men inte kan det ha varit en dyster afton...det var ju ett kanonresultat. Fyll-janne Andersson fattade för tre omgångar sen att han var tvungen att plocka bort ett par av sina favoriter, drog ner Andreas i backlinjen, och nu fungerar det...IFK - fan sen jag var liten, har även jobbat i klubben framför alla andra. Men lite håller jag på Örebro också, eftersom jag är född i närheten! Men det blir inget roligt spel när man har 8 man i försvaret och efter ledningsmålet hela laget.Men jag förstår det,man ville ju hänga kvar i allsvenskan och de kämpade helhjärtat,det gjorde inte Örebro,så det var en välförtjänt seger för IFK. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 Men det blir inget roligt spel när man har 8 man i försvaret och efter ledningsmålet hela laget.Men jag förstår det,man ville ju hänga kvar i allsvenskan och de kämpade helhjärtat,det gjorde inte Örebro,så det var en välförtjänt seger för IFK.spela dom mot Gävle ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 (ändrad) Men det blir inget roligt spel när man har 8 man i försvaret och efter ledningsmålet hela laget.Men jag förstår det,man ville ju hänga kvar i allsvenskan och de kämpade helhjärtat,det gjorde inte Örebro,så det var en välförtjänt seger för IFK. Märkligt att offensiva Örebro endast hade två skott på mål medans defensiva Norrköping hade fem, varav två resulterade i mål! http://www.youtube.com/watch?v=9k75R-4mdbs Ändrades Oktober 27, 2014 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 Märkligt att offensiva Örebro endast hade två skott på mål medans defensiva Norrköping hade fem, varav två resulterade i mål! http://www.youtube.com/watch?v=9k75R-4mdbs Samtliga avslut träffade ju bussen som stod framför mål. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 Samtliga avslut träffade ju bussen som stod framför mål. Måste ha varit en expressbuss som även hann med att göra mer än dubbelt så många avslut på mål som ÖSK! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 Måste ha varit en expressbuss som även hann med att göra mer än dubbelt så många avslut på mål som ÖSK! Var du där och såg matchen?Det var jag,2 lag som inte spelade allsvenskt.Men IFK hade hjärta,det hade inte ÖSK. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 27, 2014 Dela Inlagd Oktober 27, 2014 Var du där och såg matchen?Det var jag,2 lag som inte spelade allsvenskt.Men IFK hade hjärta,det hade inte ÖSK. Jag såg den på tv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 30, 2014 Dela Inlagd Oktober 30, 2014 Ja lite så har det varit i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 (ändrad) En värdig avslutning på säsongen av mina stolta krigare i ÖSK,krossade BK RÖVA med 5-2 som kunde ha blivit betydligt mer ,Forza ÖSK.Hoppas nu att vi inte startar säsongen 2015 lika knapert som i år.Bakom hörnet viskas det om att ännu en AIK:are är på väg(Lorenzon?)som inte fått nytt kontrakt,det har ju funkat med de andra att komma till landsorten och bli bättre så varför inte han nu när Wikström slutar.Ser redan fram emot när vårsäsongen ska dra igång Huvudsaken denna säsong var att vi kom före Djurgården(eller hur 33:an) Ändrades November 1, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 En värdig avslutning på säsongen av mina stolta krigare i ÖSK,krossade BK RÖVA med 5-2 som kunde ha blivit betydligt mer ,Forza ÖSK.Hoppas nu att vi inte startar säsongen 2015 lika knapert som i år.Bakom hörnet viskas det om att ännu en AIK:are är på väg(Lorenzon?)som inte fått nytt kontrakt,det har ju funkat med de andra att komma till landsorten och bli bättre så varför inte han nu när Wikström slutar.Ser redan fram emot när vårsäsongen ska dra igång Huvudsaken denna säsong var att vi kom före Djurgården(eller hur 33:an) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 En värdig avslutning på säsongen av mina stolta krigare i ÖSK,krossade BK RÖVA med 5-2 som kunde ha blivit betydligt mer ,Forza ÖSK.Hoppas nu att vi inte startar säsongen 2015 lika knapert som i år.Bakom hörnet viskas det om att ännu en AIK:are är på väg(Lorenzon?)som inte fått nytt kontrakt,det har ju funkat med de andra att komma till landsorten och bli bättre så varför inte han nu när Wikström slutar.Ser redan fram emot när vårsäsongen ska dra igång Huvudsaken denna säsong var att vi kom före Djurgården(eller hur 33:an) 6 eller sjua lika illa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 6 eller sjua lika illa Vi är fortfarande obesegrade i Tele2-arena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Vi är fortfarande obesegrade i Tele2-arena! Ja det lär ni ju inte vara efter nästa säsong iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 6 eller sjua lika illa Bättre lite 6-igt än att slå en sjua Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Vi är fortfarande obesegrade i Tele2-arena! Vi oxå(tror jag) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Ja det lär ni ju inte vara efter nästa säsong iallafall Först ska ni kvala mot Gefle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Först ska ni kvala mot Gefle! Blir det inte vinst i morgon så ser det mörkt ut, Gefle är nog värsta tänkbara motståndare i ett kval Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Blir det inte vinst i morgon så ser det mörkt ut, Gefle är nog värsta tänkbara motståndare i ett kval Ja det är nog bäst att ni syr ihop säcken i morgon! Lycka Till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Bättre lite 6-igt än att slå en sjua ja sex går ju att leva utan men slå en sjua är ett måste så stå du där och knip när det tränger på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 6 eller sjua lika illa En vinnare resten får komma igen till nästa år, eller som man säger i racing i ett 15 hästarslopp 1 vinnare och 14 ursäkter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 En vinnare resten får komma igen till nästa år, eller som man säger i racing i ett 15 hästarslopp 1 vinnare och 14 ursäkter! Sträck på dig medans du kan Snart startar en ny säsong Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Sträck på dig medans du kan Snart startar en ny säsong Ja det gäller att ta alla lägen man får, men nu ser vi först fram emot CL spelet men även nästa säsong ska bli spännande att följa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 2015 blir bra år för både IFK Norrköping och ÖSK.Övriga lag i allsvenskan har anledning att känna sig oroliga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu