soi covboy Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 läste i tidningen nu att en kille satte sig på muggen och blev biten mitt på snorren av en svart orm Fy fan som värsta Thailand. jag tänkte direkt på våran Clio vojne vojne Med vänlig hälsning 11 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Uhm, typiskt ne*rer att ha sån lång snabel så den når ända ner till ormen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Uhm, typiskt ne*rer att ha sån lång snabel så den når ända ner till ormen. Vadå, krymper den inte på dig med när du badar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Vadå, krymper den inte på dig med när du badar? klart som fan. jag ser ut som Barbies Ken efter ett bad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 klart som fan. jag ser ut som Barbies Ken efter ett bad. Sålänge du inte ser ut som Kens Barbie så är det ok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.