Fibromorsa Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 .för att du inte öppnade våra resväskor och fyllde dessa med vatten. Var någon annan här som föreslog det tidigare! Vet inte om det var du som jobbade i kväll! Istället för vatten var det detta som fanns i våra väskor! Bihanget tittade lite lurigt på mig och föreslog att jag skulle nöja mig med denna flaska och att allt annat var hans! Men det gick jag inte med på! Den flaskan är en present till någon som gillar Likörer. Själv håller jag mig helst till ädlare drycker! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Välkomna hem till den gråa vardagen, men med så mycke gosaker så blir det naturligtvis betydligt ljusare Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Det var SAS-lastarna som tog hand om ditt bagage ser jag, det var nog tur för dig det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2013 Det var SAS-lastarna som tog hand om ditt bagage ser jag, det var nog tur för dig det Får bjuda dig på något annat än vatten vid nästa träff Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.