Jump to content
IGNORERAD

Vilken fotbollsklubb är eran favorit i England ?


Cobra

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cobra

    8

  • Naam jai

    3

  • Nemo

    3

  • leifen

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har väl inget direkt favvolag,för är väldigt "tvåögd" när jag tittar på fotboll och gillar helt enkelt bra fotboll.Måste jag välja någon så blir det Tottenham Hotspur som jag fastnade för när argentinarna Oswaldo Ardiles och Rickardo Villa spelade där.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Har väl inget direkt favvolag,för är väldigt "tvåögd" när jag tittar på fotboll och gillar helt enkelt bra fotboll.Måste jag välja någon så blir det Tottenham Hotspur som jag fastnade för när argentinarna Oswaldo Ardiles och Rickardo Villa spelade där.

 

Och Ray Clemens, Steve Archibald, Garth Crooks och inte minst Glenn Hoddle. Det var tider det,

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller på Wimbledon, eller heter det så?

Jag tror min gode vän "Winnie Jones" spelade där ett tag efter jag fostrat honom i IFK Holmsund som 19 åring.

Hade han och hans kompis som inneboende en kort tid.

En totalt fiskegalen grabb som sen blev buse och filmstjärna, tänk vad god uppfostran kan göra :crazy:

Han ökade sitt brittiska rekord på gädda från 0,7kg till över 8kg, men var ständigt sjösjuk...

 

Wimbeldon har numera flyttat och bytt namn till Milton Keynes Dons FC.. Men Vinnie Jones var/är cool som fan.

 

För topic så...YNWA. :14:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Arsenal!

 

Dock långt ifrån den fanatism jag har för mitt Svenska lag. AIK.  Brukar dock åka ner nån gång per säsong. Är även med i Arsenal Sweden

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Med Victoria Concordia Crescit som signatur så får man erkänna att Arsenal ligger mig varmt om hjärtat och har så gjort ända sedan min första fotbollsturnering för ca 40 år sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

QPR

 

Var förra året eller om det var året innan på Loftus Road. Vilken häftig arena dom har. Ligger helt insprängd mellan hyreshus. Kommer man bakvägen som vi gjorde ser man inte arenan bar strålkastarna :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan tvekan Arsenal!!

 

Och Svenska mästarna MFF såklart!!

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Leeds, det var ett tag sedan dom var uppe i högsta ligan. I Sverige är det självklart AIK!

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Ray Clemens, Steve Archibald, Garth Crooks och inte minst Glenn Hoddle. Det var tider det,

Vill minnas att Crooks gjorde några säsonger i Gais innan han äntrade Tottenham-skutan

Link to comment
Dela på andra sajter

Har väl inget direkt favvolag,för är väldigt "tvåögd" när jag tittar på fotboll och gillar helt enkelt bra fotboll.Måste jag välja någon så blir det Tottenham Hotspur som jag fastnade för när argentinarna Oswaldo Ardiles och Rickardo Villa spelade där.

 

Ardiles och Villa var ju 2 spelare som blev mina favoriter under VM -78 som de vann. När de gick till Tottenham efter VM så blev det mitt lag,

Numera har jag en annan favorit i Spurs färger ;)

 

post-6118-0-86954800-1386815771.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...