Jump to content
IGNORERAD

hahahaha köra långtradare i snön

soi covboy

Recommended Posts

hejsan svejsan från en som längtar så in i helvete ner till los.  Nu har det vita pisset kommit till Stockholm snö och halkan det är så jävla jobbigt .jag har kört i 25-30 år bil o släp men det blir bara värre och värre med åren att köra på vintern det enda glädje man har det är man räknar ner timme efter timme  till man ska åka till jomtien och 2an  16 dagar kvar   11 kör dagar sen  kan beställa en  nej två sommarlätt svepa dom sen sätta ner rygg och resväskan   suck vad man längter nu  ha de gott pojkar  skönt att skriva av sig  lite    Med vänlig hälsning  16

Dela på andra sajter

fy fan brrrrrrrr

Hoppas du inte ska söderut.

Här i östergötland har det kommit 15cm på några timmar nu.

Och det kommer mer hela tiden+ att det blåser.

Veteran

Dela på andra sajter

Vilket gnäll på er! Körde en gammal 140 med pajad diff land å rike runt på slutet av 80 talet ! hadde kätting med mig men dom kom bara på 1 gång! hehe

Fd agronomklepptoman

Dela på andra sajter

hejsan svejsan från en som längtar så in i helvete ner till los.  Nu har det vita pisset kommit till Stockholm snö och halkan det är så jävla jobbigt .jag har kört i 25-30 år bil o släp men det blir bara värre och värre med åren att köra på vintern det enda glädje man har det är man räknar ner timme efter timme  till man ska åka till jomtien och 2an  16 dagar kvar   11 kör dagar sen  kan beställa en  nej två sommarlätt svepa dom sen sätta ner rygg och resväskan   suck vad man längter nu  ha de gott pojkar  skönt att skriva av sig  lite    Med vänlig hälsning  16

Då har vi gasat lika länge ungefär. Känner igen mig i din beskrivning det blir bara värre och värre, kanske det har med åldern att göra...hehe. Själv har jag 39 dagar kvar tills det drar till los och stannar i 27 dagar.

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

och hur många öststatsbilar är det som ställt sej på tvären kontra våra nordiska chaufförer vore kul att veta?...jag är själv med å fraktar deras undermåliga bilar till sverige

...om dom inte kommer över bron då förstås .kör lugnt å ha det gött i los :thumbsup:

Dela på andra sajter

Då har vi gasat lika länge ungefär. Känner igen mig i din beskrivning det blir bara värre och värre, kanske det har med åldern att göra...hehe. Själv har jag 39 dagar kvar tills det drar till los och stannar i 27 dagar.

kanske vi synshos göteborgarn på 2an    ha de

Dela på andra sajter

Körde hela 80-talet med sommardäck på min Ford taunus 1600 combi, vintertid hade jau 50kg sand i reservhjulet, tog maj fram där Saab 99 blev spinnande !  :14:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...