soi covboy Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 hejsan svejsan från en som längtar så in i helvete ner till los. Nu har det vita pisset kommit till Stockholm snö och halkan det är så jävla jobbigt .jag har kört i 25-30 år bil o släp men det blir bara värre och värre med åren att köra på vintern det enda glädje man har det är man räknar ner timme efter timme till man ska åka till jomtien och 2an 16 dagar kvar 11 kör dagar sen kan beställa en nej två sommarlätt svepa dom sen sätta ner rygg och resväskan suck vad man längter nu ha de gott pojkar skönt att skriva av sig lite Med vänlig hälsning 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Så här såg det ut i fredags när jag åkte till jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 8, 2013 fy fan brrrrrrrr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 fy fan brrrrrrrr Hoppas du inte ska söderut. Här i östergötland har det kommit 15cm på några timmar nu. Och det kommer mer hela tiden+ att det blåser. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Så här såg det ut i fredags när jag åkte till jobbet uploadfromtaptalk1386511326191.jpg Oddset för att det är en ballt bil lär va rätt lågt!!? BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Vilket gnäll på er! Körde en gammal 140 med pajad diff land å rike runt på slutet av 80 talet ! hadde kätting med mig men dom kom bara på 1 gång! hehe Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 hejsan svejsan från en som längtar så in i helvete ner till los. Nu har det vita pisset kommit till Stockholm snö och halkan det är så jävla jobbigt .jag har kört i 25-30 år bil o släp men det blir bara värre och värre med åren att köra på vintern det enda glädje man har det är man räknar ner timme efter timme till man ska åka till jomtien och 2an 16 dagar kvar 11 kör dagar sen kan beställa en nej två sommarlätt svepa dom sen sätta ner rygg och resväskan suck vad man längter nu ha de gott pojkar skönt att skriva av sig lite Med vänlig hälsning 16 Då har vi gasat lika länge ungefär. Känner igen mig i din beskrivning det blir bara värre och värre, kanske det har med åldern att göra...hehe. Själv har jag 39 dagar kvar tills det drar till los och stannar i 27 dagar. BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 hejsan svejsan från en som längtar så in i helvete ner till los. Nu har det vita pisset kommit till Stockholm snö och halkan det är så jävla jobbigt .jag har kört i 25-30 år bil o släp men det blir bara värre och värre med åren att köra på vintern det enda glädje man har det är man räknar ner timme efter timme till man ska åka till jomtien och 2an 16 dagar kvar 11 kör dagar sen kan beställa en nej två sommarlätt svepa dom sen sätta ner rygg och resväskan suck vad man längter nu ha de gott pojkar skönt att skriva av sig lite Med vänlig hälsning 16 och hur många öststatsbilar är det som ställt sej på tvären kontra våra nordiska chaufförer vore kul att veta?...jag är själv med å fraktar deras undermåliga bilar till sverige ...om dom inte kommer över bron då förstås .kör lugnt å ha det gött i los Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 8, 2013 Då har vi gasat lika länge ungefär. Känner igen mig i din beskrivning det blir bara värre och värre, kanske det har med åldern att göra...hehe. Själv har jag 39 dagar kvar tills det drar till los och stannar i 27 dagar. kanske vi synshos göteborgarn på 2an ha de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Körde hela 80-talet med sommardäck på min Ford taunus 1600 combi, vintertid hade jau 50kg sand i reservhjulet, tog maj fram där Saab 99 blev spinnande ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.