hamnoi Inlagd December 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2013 Snygg! Är lite sugen på att köpa en ny eftersom min mjölkskummare/värmare har lagt av. Kom hit och testa, du får en rejäl Raki till om du tar med dig ett par kapslar Mina provkapslar håller på att ta slut. Sen tar vi ferrari med några kalla spaten och en flötpizza för att fylla ut din trinda buk Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Som sin ägare..don efter person mao Självklart. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Redan köpt 1590:- och 700kr att köpa kaffe för eller få tillbaka på kontot om man hellre vill det. Riktigt nöjd, smidig,lättskött,gott kaffe och gör en grym latte med ett knapptryck, mjölkbehållaren tar man av och ställer i kylen 5-års garanti och utbytesmaskin under tiden den lagas om det skulle behövas. Dyrt o dyrt ,jag har råd att lägga 30kr i veckan på kaffe och då tycker jag det är värt det, livskvalitet imo. Nespresso-Lattissima-F421.jpg http://www.elgiganten.se/product/hem-och-hushall/kaffemaskin-och-espresso/F411WHITE/nespresso-lattissima-kapselmaskin-f411-vit En elegant maskin som är lätthanterad och även har en automatisk mjölkskummare. Finns två nivåer för koppen. Enkla och lättförståeliga knappar som går att programmera till önskad mängd kaffe. Har en automatisk mjölkskummare som levererar ett fint skum med många små bubblor. Utöver funktioner för espresso och lungo finns även knappar för capuccino och latte machiato, vilket är ett plus. Ungefär en tusenlapp dyrare än de övriga i testet.Ger med kapseln Nespresso Livanto en dryck med tjock, fin crema och mycket smak. Bäst i test men också dyrast. Öhh kan man göra Irish eller thaish i en sån där apparat Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Jävligt snygg maskin. Kände uppdateringsdjävulen komma krypande direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Kom hit och testa, du får en rejäl Raki till om du tar med dig ett par kapslar Mina provkapslar håller på att ta slut. Sen tar vi ferrari med några kalla spaten och en flötpizza för att fylla ut din trinda buk Nu har beställde jag en ny maskin Hämtar den imorgon på Elgiganten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Föredrar hemkokt med sin lena och runda smak. Utrustningen: - Visseljohanna - Värmeplatta som håller varmt från morgon till efter lunch - Kvarn för lyxigare tillfällen (obs: elektrisk, E-L-E-K-T-R-I-S-K) Norrlandstips: spola pannan med kallvatten för att sumpen ska sjunka snabbare. Tips 2: koka nytt på sumpen, drick, blunda och tänk på de gröna kaffefälten, doften av nyrostat och alla kronor man sparar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Som sin ägare..don efter person mao Det är alltså inte din maskin utan frugans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Blev så j*kla sugen på en latte efter jag skummat genom tråden. Jag har den gamla Italienska klassiska sexkantiga espressobryggaren Caroni Monti. Kan tyckas ”old school” att mjölkskumma för hand och brygga på spisen, men har man tid och tålamod så tycker jag man får den godaste latten och espresson. IMG_1580_resize.JPG IMG_1585_resize.JPG Jag började också med en sådan bryggare. Gott kaffe blev det men espresso? Njae det vill jag inte kalla det. http://sv.wikipedia.org/wiki/Mokabryggare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Redan köpt 1590:- och 700kr att köpa kaffe för eller få tillbaka på kontot om man hellre vill det. Riktigt nöjd, smidig,lättskött,gott kaffe och gör en grym latte med ett knapptryck, mjölkbehållaren tar man av och ställer i kylen 5-års garanti och utbytesmaskin under tiden den lagas om det skulle behövas. Dyrt o dyrt ,jag har råd att lägga 30kr i veckan på kaffe och då tycker jag det är värt det, livskvalitet imo. Nespresso-Lattissima-F421.jpg http://www.elgiganten.se/product/hem-och-hushall/kaffemaskin-och-espresso/F411WHITE/nespresso-lattissima-kapselmaskin-f411-vit En elegant maskin som är lätthanterad och även har en automatisk mjölkskummare. Finns två nivåer för koppen. Enkla och lättförståeliga knappar som går att programmera till önskad mängd kaffe. Har en automatisk mjölkskummare som levererar ett fint skum med många små bubblor. Utöver funktioner för espresso och lungo finns även knappar för capuccino och latte machiato, vilket är ett plus. Ungefär en tusenlapp dyrare än de övriga i testet.Ger med kapseln Nespresso Livanto en dryck med tjock, fin crema och mycket smak. Bäst i test men också dyrast[/size]. Nice Hamnoi, tror jag tar mig en sväng till götet för en kopp, när är du hemma i helgen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Nu har beställde jag en ny maskin Hämtar den imorgon på ElgigantenOch nu står vackert på sin plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2013 Och nu står vackert på sin plats image.jpg Tjusigt, blev en svart för mig med . Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Redan köpt 1590:- och 700kr att köpa kaffe för eller få tillbaka på kontot om man hellre vill det. Riktigt nöjd, smidig,lättskött,gott kaffe och gör en grym latte med ett knapptryck, mjölkbehållaren tar man av och ställer i kylen 5-års garanti och utbytesmaskin under tiden den lagas om det skulle behövas. Dyrt o dyrt ,jag har råd att lägga 30kr i veckan på kaffe och då tycker jag det är värt det, livskvalitet imo. Nespresso-Lattissima-F421.jpg http://www.elgiganten.se/product/hem-och-hushall/kaffemaskin-och-espresso/F411WHITE/nespresso-lattissima-kapselmaskin-f411-vit En elegant maskin som är lätthanterad och även har en automatisk mjölkskummare. Finns två nivåer för koppen. Enkla och lättförståeliga knappar som går att programmera till önskad mängd kaffe. Har en automatisk mjölkskummare som levererar ett fint skum med många små bubblor. Utöver funktioner för espresso och lungo finns även knappar för capuccino och latte machiato, vilket är ett plus. Ungefär en tusenlapp dyrare än de övriga i testet.Ger med kapseln Nespresso Livanto en dryck med tjock, fin crema och mycket smak. Bäst i test men också dyrast. Är man stekare så är man.Vi pensionärer för hålla tillgodo med extrapriskaffe från Willy`s Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 En bekant påstår att han har kapslar som han fyller själv, att han har köpt tomkapslar för flergångsbruk. Kan det stämma? I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 (ändrad) En bekant påstår att han har kapslar som han fyller själv, att han har köpt tomkapslar för flergångsbruk. Kan det stämma? Kan det säkert göra. http://www.kaffekapslen.se/300-kapslar-till-nespresso-illy-espresso-paketerbjudande.html Ändrades December 16, 2013 av Bananen Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 (ändrad) Redan köpt 1590:- och 700kr att köpa kaffe för eller få tillbaka på kontot om man hellre vill det. Riktigt nöjd, smidig,lättskött,gott kaffe och gör en grym latte med ett knapptryck, mjölkbehållaren tar man av och ställer i kylen 5-års garanti och utbytesmaskin under tiden den lagas om det skulle behövas. Dyrt o dyrt ,jag har råd att lägga 30kr i veckan på kaffe och då tycker jag det är värt det, livskvalitet imo. Nespresso-Lattissima-F421.jpg http://www.elgiganten.se/product/hem-och-hushall/kaffemaskin-och-espresso/F411WHITE/nespresso-lattissima-kapselmaskin-f411-vit En elegant maskin som är lätthanterad och även har en automatisk mjölkskummare. Finns två nivåer för koppen. Enkla och lättförståeliga knappar som går att programmera till önskad mängd kaffe. Har en automatisk mjölkskummare som levererar ett fint skum med många små bubblor. Utöver funktioner för espresso och lungo finns även knappar för capuccino och latte machiato, vilket är ett plus. Ungefär en tusenlapp dyrare än de övriga i testet.Ger med kapseln Nespresso Livanto en dryck med tjock, fin crema och mycket smak. Bäst i test men också dyrast. Hur går det Hamnoien, är du nöjd med maskinen? Själv så är jag jäkla nöjd, har gått upp 100% i mitt kaffedrickande, så det börjar bli dyrt... men det är det värt, kaffen smakar ljuvligt jämfört med Nescafe som jag brukade dricka innan... Frugan tycker att de med smak typ vanilj etc, smakar bäst, själv så håller jag mig till "riktigt" kaffe "utan" smak, känns manligast så... Ändrades Januari 2, 2014 av bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 2, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 2, 2014 Hur går det Hamnoien, är du nöjd med maskinen? Själv så är jag jäkla nöjd, har gått upp 100% i mitt kaffedrickande, så det börjar bli dyrt... men det är det värt, kaffen smakar ljuvligt jämfört med Nescafe som jag brukade dricka innan... Frugan tycker att de med smak typ vanilj etc, smakar bäst, själv så håller jag mig till "riktigt" kaffe "utan" smak, känns manligast så... Kanon nöjd.. Riktigt bra maskin för dom pengarna tycker jag. Och visst fan sörplar man mer kaffe nu, blir minst två latte/dag . Ska försöka sätta mig in i kapslarna,köpte fyra olika sorter men tycker inte att jag hittat någon som passar riktigt för en vanlig kopp kaffe. Hälsa familjen//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Kanon nöjd.. Riktigt bra maskin för dom pengarna tycker jag. Och visst fan sörplar man mer kaffe nu, blir minst två latte/dag . Ska försöka sätta mig in i kapslarna,köpte fyra olika sorter men tycker inte att jag hittat någon som passar riktigt för en vanlig kopp kaffe. Hälsa familjen//Lp Har kört ett rör med Volluto, den som George Clooney dricker i reklamen, helt ok tycker jag och nu testar jag ett rör med Linizio Lungo som också smakar bra... Fick med en häfte när jag köpte nytt kaffe senast, där står det lite om smakerna odyl... Får nog säga att detta köpet var ett av de bättre, helt klart bättre än brödmaskinen som jag köpte för några år sedan... Hälsa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu