Jump to content
IGNORERAD

Dagens Spel


Guest jlh66

Recommended Posts

  • 4 veckor senare...

Gjorde ett favorit spel med kompisen där vi har spik i avdelningen 1 och 6. Avslöjar dom 3 första avdelningarna på skrällsystemet. Screenshot_20201031-104540_Chrome.thumb.jpg.7c30c135b5620eb1aa3d2aaff2ca2f52.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag jobbade på valla så säkrade man alltid upp spelen med, DD, plats och vinnare allt eftersom vinkeln räta ut sig. 

 

Nu är det många år sedan jag spelade, men som jag minns det så gick man alltid plus på helåret om man spelade enligt DN's tips då. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Själv spelade jag Örjan i första och skulle fått tre sjuor med honom som vinnare. Hur fan kunde domaren inte diska Jonas, Helt sjukt. Jonas vinner aldrig om han måste korrigera sin häst. För då tappar den farten.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev John Khonken:

dagens torsk direkt.

Djävla galopphäst nr 4 borde skänkas till McDonalds

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev John Khonken:

dagens torsk direkt.

Nej, det var ju finnen som vann, med nr 6. Ahaa, kanske i din kupong. Manfår komma med på vår andels bolag, sök på sisulla eller kontakta mig så skickar jag länken. Brukar kosta 75 SEK per andel.

Ändrades av Amigo
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Stängde spelet och 6 minuter efter gjorde Wycombe 1-1...magkänslan när den är som bäst 🥳

Screenshot_20201219-173931_Chrome.jpg

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi torskade i sista på 5 hästar idag. Spikade Björn i avd 1 och spikade Jugge i avd 5. Fick 5 sexor och 80 femmor. Det är själva fan att man inte lyckas

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog ut 1500 och la in resten på denna snygga dubbel...1-1 mellan Leverkusen och Munchen till den 93:e....pang 🥳🥳🥳

Screenshot_20201219-203021_Chrome.jpg

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev John Khonken:

Vi torskade i sista på 5 hästar idag. Spikade Björn i avd 1 och spikade Jugge i avd 5. Fick 5 sexor och 80 femmor. Det är själva fan att man inte lyckas

Grattis, det blir ju nästan 11 000 SEK tillbaka!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Vi torskade i sista på 5 hästar idag. Spikade Björn i avd 1 och spikade Jugge i avd 5. Fick 5 sexor och 80 femmor. Det är själva fan att man inte lyckas

Andelsspel?

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...