Jump to content
IGNORERAD

Dagens Spel


Guest jlh66

Recommended Posts

6 timmar sedan, skrev svampen:

Ja stolpe ut både Tropicana & Promo 3: plats men men lite deg in Goldstile var fruktansvärt bra i 4e !!!!!

Imponerande att du satte lopp 1,2 2% och 6% på det lilla systemet.👍

Ändrades av nissehult_13

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

tja ska snart ner till jomtien. är det några ställen som visar v75 i jomtien,kan några i Pattaya men tänkte stanna i jomtien.

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev John Khonken:

Fick pengarna tillbaka. Men ett målfoto och en förlust där kusken kör bort hästen. Inte så kul

Surt, men vad menar du att kusken skulle gjort mot nr 2 som var helt enorm?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

CJJ gör två flagranta fel. Ca 400-500 kvar kommer Jorma i tredjespår. Om CJJ petar på sin häst så har han lika stor rätt till andraspåret som Jorma. 

Andre felet ligger han kvar i rygg på SS får han lucka mellan 200-300 m kvar. Jag säger inte att han vinner. Men hästen fick inte chansen

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev John Khonken:

CJJ gör två flagranta fel. Ca 400-500 kvar kommer Jorma i tredjespår. Om CJJ petar på sin häst så har han lika stor rätt till andraspåret som Jorma. 

Andre felet ligger han kvar i rygg på SS får han lucka mellan 200-300 m kvar. Jag säger inte att han vinner. Men hästen fick inte chansen

Sånt är livet för oss staketkuskar,om vi fick köra själv så skulle man ha 7rätt varje lördag 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi staketkusar i det här fallet spelade på att CJJ kör så jävla bra och är betydligt mer rutinerad än Sara Bodin. Det var därför jag spikade. Hästen gjorde flera bra lopp med Sara. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
15 minuter sedan, skrev MickeN:

Försöker få ihop en rad på travet. Passar bra med en mörk öl till, för nu går vi mot ljusare tider igen.

IMG_20181222_135219.jpg

13 ?

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev MickeN:

Bästa spiken.😜

Jag har Vinnare vill Du betala för tipset en Lusing Ho Ho 🍄

Du Bara Du får det Claes Svensson leder från start till mål

En Tidig Julklapp 🎅

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt Micke. Du verkar grym på detta. Jag har siktat på morgondagen flera dagar nu. Det är då man måste få sju rätt. Som ger grymt bra betalt. Lämnar raden här i morgon innan spelstopp

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...