Bihanget Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Vattentalibanernas okrönte drottning Har idag den stora äran att bli gammal Inte för att hon själv nyttjar devisen "varannan vatten" GRATTIS till Fibromorsan Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Hälsa o gratta vårans bästa mattant, en sån skulle man vara gift med.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Bjudna på ett glas vatten från mig och hälsa och gratulera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Jaha, ööhhh. Grattis då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 JÄTTE GRATTIS !! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Tar en virre till på birka. ;-) å grattar i kör No vater today:mellow: Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Åh, goaste Fibromorsan! Grattis Grattis!!!!!!!!!! Massa kramar från mig!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Grattis från oss oxå (f-n va husse är ute och far) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Ett grattis från oss i Uppsala “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Cooooooooooooooool tjej tycker jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Stort Grattis från mille o pin!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Grattisar från risbyn! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Grattis Fibromorsan Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Grattis från Virrpannan också! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Grattis härifrån också Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 GRATTIS.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Grattis. Min kärring fyllde också kärring igår den 5, hela 40 bast. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Grattis. Min kärring fyllde också kärring igår den 5, hela 40 bast. Då har du en ung fru! Gratta henne från mig! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Tack till alla vänner, både de jag träffat och alla andra som jag inte haft det stora nöjet att träffa än! Ett extra tack till Knasen för presenten (vattenglaset) som serverades till middagen! Avslutade kvällen med lite andra drycker i baren! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Grattis. Min kärring fyllde också kärring igår den 5, hela 40 bast. Kärring fyller man väl vid när mensen tar slut ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu