Nack Laeng Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 här visar fundamentalister sitt rätta skitiga ansikte... protester när dom arresterade stockholmsbombarns fru i England "brittiska polisen "go to hell "Ska ni inte fökja detta lands lagar? "Nej, alla som inte är muslimer ska hamna i helvetet! Observera att detta inlägg är riktat mot fundamentalister, snart så kommer det att se likadant ut i gamla Svedala om saker o ting får fortsätta To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Pack Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Ibland så funderar jag på religionsfrihet men motsatsen är kanske ännu värre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Förstår inte varför dom söker sig till ett icke muslimskt land, då dom inte är villiga följa de lagar och regler som finns.. Skrämmande att höra deras åsikter. Undrar vad regeringarna tänker, när dom ser detta? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Förstår inte varför dom söker sig till ett icke muslimskt land, då dom inte är villiga följa de lagar och regler som finns.. Skrämmande att höra deras åsikter. Undrar vad regeringarna tänker, när dom ser detta? Rock on! Den Svenska regeringen tänker ungefär så här "Bara inte SD vinner några poäng, så får fundamentalisterna tycka och göra i princip vad som helst" MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Ett tips: se dokumentären "Undercover Mosque" gjord av "british channel 4" Finns i en "piratbukt" nära dig. Edit: hittade den här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Ska det verkligen vara så svårt att få folk att utöva sina hobbys på hemmaplan? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Ska det verkligen vara så svårt att få folk att utöva sina hobbys på hemmaplan? Tror jag inte alls men på hemmaplan har dom inte samma formåner som i andra länder. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Förstår inte varför dom söker sig till ett icke muslimskt land, då dom inte är villiga följa de lagar och regler som finns.. Skrämmande att höra deras åsikter. Undrar vad regeringarna tänker, när dom ser detta? Rock on! Om jag inte har fel står det väl i koranen att de ska sprida sig över världen och föda många barn och på så sätt ta över världen. Inte riktigt med dom orden men innebörden är den. Visserligen står det visst också att de inte ska skaffa fler barn än de kan sörja väl för. Men det vet jag inte om det är lika viktigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 fler barn än de kan sörja väl för. Men det vet jag inte om det är lika viktigt? Sörja för fler barn behöver de inte oroa sig för i Sverige,det har vi myndigheter som gör Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd December 4, 2013 Dela Inlagd December 4, 2013 Förstår inte varför dom söker sig till ett icke muslimskt land, då dom inte är villiga följa de lagar och regler som finns.. Skrämmande att höra deras åsikter. Undrar vad regeringarna tänker, när dom ser detta? Rock on! Dom söker sig till icke islamska länder som missionärer. Dock smygande sådana... sakta sakta får dom igenom sina krav och förändringar i samhället mot det islamska målet. För 15 år sedan hade vi inte halalkött, kommunala simbassänger med speciella kvinnotider, moskéer (och senare ändå med minareter), etc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Ska det verkligen vara så svårt att få folk att utöva sina hobbys på hemmaplan? Ja det är en konstig värld vi lever i, svenskar får ju inte ens utova sina svenska traditioner i Sverige. Det blir ingen julavslutning i kyrkan för barnen på Kvisthamraskolan i Norrtälje. Det har en politiskt korrekt skolledning satt stopp för. Muslimska elever kan känna sig kränkta annars, menar man. I stället ska terminsavslutningen hållas i den inte lika stämningsfulla gymnastiksalen. För att ytterligare eliminera julstämningen får inget julpynt sättas upp i lokalen som kan tänkas uppfattas som kristet och inga sånger med ord som anspelar på det kristna julfirandet får sjungas. Skolbarnen är ledsna och deras föräldrar upprörda. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Ja det är en konstig värld vi lever i, svenskar får ju inte ens utova sina svenska traditioner i Sverige. Det blir ingen julavslutning i kyrkan för barnen på Kvisthamraskolan i Norrtälje. Det har en politiskt korrekt skolledning satt stopp för. Muslimska elever kan känna sig kränkta annars, menar man. I stället ska terminsavslutningen hållas i den inte lika stämningsfulla gymnastiksalen. För att ytterligare eliminera julstämningen får inget julpynt sättas upp i lokalen som kan tänkas uppfattas som kristet och inga sånger med ord som anspelar på det kristna julfirandet får sjungas. Skolbarnen är ledsna och deras föräldrar upprörda. Vems fel är det då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Vems fel är det då? Absolut "politikens" fel, den med att man ska överträffa varandra i politiskkorrekthet och någon sorts snedvriden empati. Då faller man inom de ramar som politiker och media har snickrat ihop och man framställs som hjälte i de rätta kretsarna. Själv tror jag i alla fall inte att det är någon invandrare som har kommit med detta som krav. Det är som vanligt någon blåhårig panikkärring som är vettskrämd att någon kan känna sig förnärmad av svenska grottmänniskotraditioner. EDIT: Glömde att tillägga att det är sådant folk, i detta PK-iver, som är SD's bästa valarbetare och röstfiskare. En konsekvensanalys borde vara obligatoriskt innan man tar beslut eller uttrycker sig offentligt, oavsett om man är PK eller icke PK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Vems fel är det då? Dom som har tagit beslutet givetvis men jag forstår inte varfor svenskar ska ändra på sina traditioner for. Jag minns själv med glädje mina skolavslutningar i unga dar och på äldre dagar alla gånger som jag varit på julottor men det kanske också är ett minne blott snart, Om 20 år kanske varenda kyrka i Sverige är riven och det står en moske där i stället. Har for mig att du skrev någonstans att man skall ta seden dit man kommer och det bor väl gälla även muslimerna, tycker du inte det. Passar det inte att vara på en skolavslutning i kyrkan, ja då kan dom stanna hemma så enkelt är det. Hoppas att folk tänker till vid nästa val och inte bara knyter näven i fickan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Dom som har tagit beslutet givetvis men jag forstår inte varfor svenskar ska ändra på sina traditioner for. Jag minns själv med glädje mina skolavslutningar i unga dar och på äldre dagar alla gånger som jag varit på julottor men det kanske också är ett minne blott snart, Om 20 år kanske varenda kyrka i Sverige är riven och det står en moske där i stället. Har for mig att du skrev någonstans att man skall ta seden dit man kommer och det bor väl gälla även muslimerna, tycker du inte det. Passar det inte att vara på en skolavslutning i kyrkan, ja då kan dom stanna hemma så enkelt är det. Hoppas att folk tänker till vid nästa val och inte bara knyter näven i fickan. Det är ju knappast muslimernas fel. Utan det är precis som Andrejs skrev. På grabbens skola så går dom i kyrkan och ha Luciatåg, grabben var t.o.m. stjärngosse ett år. Och Idas sommarvisa sjungs på varje skolavslutningen jag varit på. Jag har aldrig hört nån invandrare klaga på att man har skolavslutningen i kyrkan. Det är ju bara låta bli att gå om man tycker det är fel... och det ser jag inget fel i om man inte vill gå dit. Själv fick jag inte konfirmera mig p.g.a. att jag inte var döpt, men det skiter jag i då jag är Ateist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Det är ju knappast muslimernas fel. Utan det är precis som Andrejs skrev. På grabbens skola så går dom i kyrkan och ha Luciatåg, grabben var t.o.m. stjärngosse ett år. Och Idas sommarvisa sjungs på varje skolavslutningen jag varit på. Jag har aldrig hört nån invandrare klaga på att man har skolavslutningen i kyrkan. Det är ju bara låta bli att gå om man tycker det är fel... och det ser jag inget fel i om man inte vill gå dit. Själv fick jag inte konfirmera mig p.g.a. att jag inte var döpt, men det skiter jag i då jag är Ateist. Ea är inte religiös, men skolans Lucia fick hon vara 1999, årtusendes sista på denna skola.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Det är ju knappast muslimernas fel. Utan det är precis som Andrejs skrev. På grabbens skola så går dom i kyrkan och ha Luciatåg, grabben var t.o.m. stjärngosse ett år. Och Idas sommarvisa sjungs på varje skolavslutningen jag varit på. Jag har aldrig hört nån invandrare klaga på att man har skolavslutningen i kyrkan. Det är ju bara låta bli att gå om man tycker det är fel... och det ser jag inget fel i om man inte vill gå dit. Själv fick jag inte konfirmera mig p.g.a. att jag inte var döpt, men det skiter jag i då jag är Ateist. Har inte skrivit att det är muslimernas fel men vad jag tycker om dom är en annan sak. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd December 10, 2013 Dela Inlagd December 10, 2013 Blir detta nästa steg i svea rike? Stockholm kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.