Jump to content
IGNORERAD

Musik som gör dig glad/lycklig!


Krafta

Recommended Posts

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

http://youtu.be/pc0mxOXbWIU

 

Kan inte annat än att snurra runt på kontorsstolen när jag hör denna

 

/Enis

En låt man har missat men man kan ju inte annat än att bli glad av det här!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Musiken är helt ok men vilka fantastiska bilder!!! Bland det bästa jag har skådat!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här låten har jag glada minnen av!

 

Hade praktiserat på philipssons (säljer mercedes) i grundskolan och min 8-10 år äldre handledare körde mig hem en dag, han satte på sin feta ljudanläggning i bilen (som förmodligen hade kostat betydligt mer än själva bilen) och jag fick höra den här låten med kristallklar diskant och en tung/glasklar bas, som fick mig att bli på så gott humör! kanske försökte jag t.o.m. joddla på hemvägen - hehe!

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Genialt, så mycket bättre än så här blir inte Svensk trubadurmusik.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här låten har jag glada minnen av!

 

Hade praktiserat på philipssons (säljer mercedes) i grundskolan och min 8-10 år äldre handledare körde mig hem en dag, han satte på sin feta ljudanläggning i bilen (som förmodligen hade kostat betydligt mer än själva bilen) och jag fick höra den här låten med kristallklar diskant och en tung/glasklar bas, som fick mig att bli på så gott humör! kanske försökte jag t.o.m. joddla på hemvägen - hehe!

 

 

Jag har en lite annan anfallsvinkel ang. den låten. Å den härstammar från norra Dalarna (där dom vackraste (svenska) kvinnorna i Sverige kommer ifrån. Faan va jag åkte till den här låten... Tack för minnena.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en lite annan anfallsvinkel ang. den låten. Å den härstammar från norra Dalarna (där dom vackraste (svenska) kvinnorna i Sverige kommer ifrån. Faan va jag åkte till den här låten... Tack för minnena.

Är du såå gammal så du ....

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en lite annan anfallsvinkel ang. den låten. Å den härstammar från norra Dalarna (där dom vackraste (svenska) kvinnorna i Sverige kommer ifrån. Faan va jag åkte till den här låten... Tack för minnena.

Tackar! Har ju ingenting emot om du visar upp några bilder av dom vackra dala kvinnorna så vi kan njuta lite emellan låtarna.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar! Har ju ingenting emot om du visar upp några bilder av dom vackra dala kvinnorna så vi kan njuta lite emellan låtarna.

 

Jag hade faktiskt några roliga bilder, inte överdrivna men...låt oss säga spännande. Men dom försvann iom. att exxet flyttade in...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en lite annan anfallsvinkel ang. den låten. Å den härstammar från norra Dalarna (där dom vackraste (svenska) kvinnorna i Sverige kommer ifrån. Faan va jag åkte till den här låten... Tack för minnena.

Var den låten med i Fäbodsjäntan ??? Det hade jag ingen aaaaning om :crazy:

;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

 Otis Redding: This nigger is very good shit! - Vet inte hur man ska uttrycka sig om man tycker om en färgads mans musik samtidigt som man ska vara politisk korrekt och hålla med om allt annat - som dom tycker.. man kan ju utrycka sig fel så --- .Man får ju passa sig så man inte får mobben emot sig!

 

 

 

 

 

 

Ändrades av Krafta

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna man har man mött i verkligheten på en gata i Västervik :ahh:

Han hade spelat på folkes hus där och det var man för ung att gå på men dagen efter sprang vi på honom

 

Man fick prova sin engelska som 14 åring med en färgad man som var en exotisk upplevelse på 60 talet.

Fick även hans autograf vad jag kan minnas

har för mig att han var ganska poppis i Sverige

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...