leifen Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Halva nöjet är att göra egna... En åt oss var blev det. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Förra året firade jag Loy khratong i Nai harn Phuket..Nu är jag i Chiang mai och det är det mest fantastiska- sannslösa jag nogonsin varit med om.....Och i kväll är det final. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Förra året firade jag Loy khratong i Nai harn Phuket..Nu är jag i Chiang mai och det är det mest fantastiska- sannslösa jag nogonsin varit med om..Och i kväll är det final. Tror inte pa dej, har du bilder ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Enn dera dagen ska du få se...Anser du mig vara en ny BTT eller?555555 Jag finns i Chingmai på "riktigt" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Enn dera dagen ska du få se...Anser du mig vara en ny BTT eller?555555 Jag finns i Chingmai på "riktigt" 55555 Jag har ocksa varit i Nai Harn, men aldrig firat Loy Krathon i Chiang Mai annu, maste se bilder om det ar vart och besoka nasta ar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Det är det "värsta"jag har sätt nånsin..Tvivla inte, åk till C M nästa loy kratong,det är magisk.... magisk mak mak.det ligger nogot på you tube men det har du redan kollat....Fantastisk . You tube mixen GJORDE at jag ville ta mig hit för festligheterna,nu har jag bookat 1 mnd her men kanske blir kvar längre även om dom bara har pool här uppe i norr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jorake pitpokkati Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 riktigt nice...enda firandet jag verkligen gillar i los ...songkrahn ratar jag fullständigt.. Songkran e ju den roligaste högtiden på hela året! Dock synd att det bara år en gang om året! När tre nyår firas I LOS, varför inte fira tre songkran oxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Songkran e ju den roligaste högtiden på hela året! Dock synd att det bara år en gang om året! När tre nyår firas I LOS, varför inte fira tre songkran oxå? Ja, det är ungefär lika kul som att ha ett flertal hål i taket på huset när det regnar. Förbjud skiten!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu