Jump to content
IGNORERAD

Abba, Europe, Roxette.


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • gubben4906

    3

  • Kenneth4618

    3

  • hamnoi

    3

  • LOSForever

    3

Mest aktiva i denna tråd

Scorpions skall per definition inte ge sig på Pink Floyd-låtar, eller andra låtar över huvud taget utan sina egna.. :crazy:

Int va dä så dåligt!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om man fått sagt dessa ord till min mor innan hon gick bort när man var 15 och en var strulig grabb.

 

Tack och lov gick det bättre sedan men det tog några år innan hjärnan vaknade

Ush Ett akell ar han 

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Ush Ett akell ar han 

Offe

Är det fler än jag som har svårt att förstå vad offe skriver ?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår att det är jobbigt för dig nu. Sabaton klyver väl en massa vänsterfolk på tvären när man dels sjunger om hur nazisterna krossades men även hyllar hur Israel slog ifrån sig fega anfall från arabvärlden. Det är helt enkelt omöjligt för en kommunist att sympatisera med Sabatons texter :giggle:

 

http://www.youtube.com/watch?v=hGgCqdr2Qvc

Personligen tycker jag bara att musiken är otroligt dålig. Politik eller inte ski*er jag i.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tack Knasen! Hade inte hört Sabaton förrän du startade tråden här, sen dess har liveplattan från Woodstock spelningen gått på högtryck för jävla bra alltså! Gott nytt år!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett återförenat Led Zeppelin (alla orginalmedlemar) tror jag skulle kunna bli ett oslagbart band alla tider

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett återförenat Led Zeppelin (alla orginalmedlemar) tror jag skulle kunna bli ett oslagbart band alla tider

Blir svårt, då trummisen är död..

Orsaken till att dom lade ner..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

OK jag vet (Mitt Fel) men tyvärr är trummisen något som faktiskt går att leva med kanske? hursomhelst är jag helt säker på att soundet vore samma som original medlemarna förutom åldernstigna rörelser och underbara röster 

Link to comment
Dela på andra sajter

OK jag vet (Mitt Fel) men tyvärr är trummisen något som faktiskt går att leva med kanske? hursomhelst är jag helt säker på att soundet vore samma som original medlemarna förutom åldernstigna rörelser och underbara röster 

 

Zep utan Bonham??  dom försökte ett gig med hans grabb, men...

Han är av dom mest stilbildande trummisarna nånsin, man hör direkt att det han som lirar. Ingen kan låta som Bonham.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nr. 1 i världen

 

 

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Int va dä så dåligt!

 

Håller med, tycker att det var riktigt bra.

 

Sedan forstår jag inte hur folk kan blanda in power metal, dods metal och andra metaller i hårdrocks genren. 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nummer 2

 

http://youtu.be/P94S8IAv94w

 

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Och denna klassiker, har nog lagt in den här tidigare

 

 

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Zep utan Bonham??  dom försökte ett gig med hans grabb, men...

Han är av dom mest stilbildande trummisarna nånsin, man hör direkt att det han som lirar. Ingen kan låta som Bonham.

Med sin maffiga bastrumma på 26".

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Zep utan Bonham??  dom försökte ett gig med hans grabb, men...

Han är av dom mest stilbildande trummisarna nånsin, man hör direkt att det han som lirar. Ingen kan låta som Bonham.

Jadu käre proffsmusiker jag tror LZ överlever lätt!!!!!!!!!!!!!!!! utan sin trummis och att en återförening vore en super succse

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tack Knasen! Hade inte hört Sabaton förrän du startade tråden här, sen dess har liveplattan från Woodstock spelningen gått på högtryck för jävla bra alltså! Gott nytt år!

 

Sabaton blev lite av ett favoritband för mig den dagen jag hörde denna låt. Det är alldeles för få som uppfattar och uppskattar det Israel gör och har gjort för oss i den fria världen. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Rix1VZOYfSU#t=192

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Scorpoons på Srt o kväll

Offe

Fel av mig Inte idag

Ändrades av 1609offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...