larssa Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 fick ett nytt ica kort igår det har bara chip ingen magnetremsa. nån som vet om det funkar i bankomaterna i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Det fungerar som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larssa Inlagd November 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 15, 2013 Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 fick ett nytt ica kort igår det har bara chip ingen magnetremsa. nån som vet om det funkar i bankomaterna i Thailand? Ända skillnaden är att nu måste man aktivera kortet för de världsdelar det skall användas i, eljest same,same! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 fick ett nytt ica kort igår det har bara chip ingen magnetremsa. nån som vet om det funkar i bankomaterna i Thailand? Dom är mera än ett halvår. Ytskiktet släppte i vänster övre hörn Jag brukar få bytta efter 8 månader. Nu gick det fortare. Jag är redan inne på nummer 2 i silver Magnetremsan är i silver! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Fick också nytt idag, men inte va de någon app med, som stig har lovat Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Dom är mera än ett halvår. Ytskiktet släppte i vänster övre hörn Jag brukar få bytta efter 8 månader. Nu gick det fortare. Jag är redan inne på nummer 2 i silver Magnetremsan är i silver! Hälsar pigge01 get a room! suskhumrar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.