Jump to content
IGNORERAD

Har du sett någon pedofil?


Joints

Recommended Posts

  • Svar 142
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svarten

    12

  • BanFang

    11

  • ban99arne

    8

  • MaiChai

    6

Mest aktiva i denna tråd

Vad är det för fel med en billig fylla?

Är en dyr fylla bättre?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest 113BOM

Quote

Vad är det för fel med en billig fylla?

Är en dyr fylla bättre?

Herr Chang har talat.

japp det ska smaka gott att bli full det ska inte vara en pina he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Är en dyr fylla bättre?

Herr Chang har talat.

Bäste Herr Fodervärd, i det lägsta prissegmentet där Chang och T-Röd dominerar försäljningen så skulle jag svara ja på din fråga.

[move]Konsumentvägledaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vad är det för fel med en billig fylla?

Är en dyr fylla bättre?

Herr Chang har talat.

Hej HC!

Det ligger mycket i dessa ord! :drunk::drunk::drunk:

Herr Lao Khao har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste Herr Fodervärd, i det lägsta prissegmentet där Chang och T-Röd dominerar försäljningen så skulle jag svara ja på din fråga.

[move]Konsumentvägledaren Arne[/move]

Det är mycket beklagligt att Arne ser T-Röd som en möjlighet att bli berusad. Hoppas Arne kan få hjälp av berörda myndigheter, kanske Konsumentverket.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det är mycket beklagligt att Arne ser T-Röd som en möjlighet att bli berusad. Hoppas Arne kan få hjälp av berörda myndigheter, kanske Konsumentverket.

Herr Chang har talat.

Hej Herr Chang!

Det stämmer väl att Arne kanske borde söka hjälp men det finns fortfarande mycket nyårs och trettondagsfirande kvar. Låt honom ha kul nu. Han kan ju söka hjälp någon kommande vardag!

Herr Lao Khao har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Försökte prova Herr Arnes rekommendation i kväll, men ingen på krogen kände till "T Si Däng" så det blev Chang istället, kanske lika bra i morgon med tanke på eftersmaken.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det är mycket beklagligt att Arne ser T-Röd som en möjlighet att bli berusad. Hoppas Arne kan få hjälp av berörda myndigheter, kanske Konsumentverket.

Herr Chang har talat.

Changen, jag skulle ju kunna ta hand om Arnes tillfrisknande eftersom jag är Behandlingsassistent och professionell i dubbel bemärkelse, som aktiv alkis har jag inmundigat T-Röd, smakar piss. Jag har under drygt 16 år arbetat med hemlösa, alkoholister och andra missbrukare.  :diablo:   :diablo:   :diablo: Så hänvisa honom till mig bara.  :wai:   :wai:   :wai:   :wai:

  :na: gubben  :na:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Changen, jag skulle ju kunna ta hand om Arnes tillfrisknande eftersom jag är Behandlingsassistent och professionell i dubbel bemärkelse, som aktiv alkis har jag inmundigat T-Röd, smakar piss. Jag har under drygt 16 år arbetat med hemlösa, alkoholister och andra missbrukare.  :diablo:   :diablo:   :diablo: Så hänvisa honom till mig bara.  :wai:   :wai:   :wai:   :wai:

  :na: gubben  :na:

Ha ha Gubben!

Du skulle säkerligen kunna hjälpa till!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Horsma

Gubben

Där ser man!! Hur man kan missbedöma någon av att endast läsa en insändare av denne,trots att jag borde kunna detta!!

Man lär så länge man lever.../lärare Vux inom metallurgi/

Tummen upp

(Har vänner inom dina ramar,klientel)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Guest Isan Lover

Hej

Läste denna tråd idag, jag går igenom lite gamla inlägg som jag missade när vi var i Thailand, och vill bara tillägga att jag inte heller har sett något åt det hållet på 25 års resor.

Men risken att folk tror det när man är ute och går med släktens barn eller egna 50/50 barn är nog väldigt stor.

Och jag tror att dom flesta misstänkta pedofiler som folk tror sig se är just sådana.

Och att dom tror något sådant beror  antingen på deras egna förvrängda tankar om sex eller fördomar dom skaffat sig när dom har läst löjliga skandalreportage i kvällspress och liknande.

Jag har själv hoppats att Thailands ambassad någon gång skulle göra en polisanmälan när dom mest uppenbara lögnerna sprids i pressen.

Men jag förstår dom reportrar som vill vistas där nere i värmen och solen,

och att en del är beredda att ljuga ihop något för att få ett bra scoop.

Och även att organisationer och svenska poliser ser en möjlighet att få vistas i semesterorter mot betalning.

Vad har resultatet av detta blivit, jag har inte läst om några gripanden eller avslöjanden.

Om man vill ingripa mot pedofiler finns det nog bättre ställen att leta på, men det kanske inte är lika varmt och skönt där.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer ihåg ett program om Pedofili i ett svt program där svenska polisen ihop med den thailänska polisen skulle sätt dit en känd svensk pedofil.

Dom följde efter honom och dokumentera vad han gjorde och så en kväll slog dom till, och tog honom bokstavligen med handen i kakburken dom tog till polisstationen.

Där tog dom hans pass med mera så han inte kunde resa ut ur landet, men vad händer han får ett nytt på ambassaden hemma i Sverige gick han fri även fast det var svenska poliser på plats.

Brott kan ej stryrkas då begåtts utomlands det vill säga åtalsnederlag.

Samma gjorde vi i Bosnien tog hem en krigsförbrytare brott kan ej stryrkas då begåtts utomlands det vill säga åtalsnederlag, varpå han kom hem och sköt två poliser.

Så visst vill vissa poliser ha semseter fast dominte gör nån nytta på så kallad betald semester.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

var det inte nån forskning som visade att pedofilerna hade flyttat sin rörelse till danmark eller om det var norge tror jag läste det nån stans så det var inte så mycket i Thailand eller resten av asien som en del verkar vilja göra gällande.

om det existerar så tror jag i alla fall att det sker i det dolda mer än öppet med tanke på dom lagar som kommit till. tror att dom som döms för peofili dömms hårdare i asiatiska länder än i europeiska länder.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

var det inte nån forskning som visade att pedofilerna hade flyttat sin rörelse till danmark eller om det var norge tror jag läste det nån stans så det var inte så mycket i Thailand eller resten av asien som en del verkar vilja göra gällande.

om det existerar så tror jag i alla fall att det sker i det dolda mer än öppet med tanke på dom lagar som kommit till. tror att dom som döms för peofili dömms hårdare i asiatiska länder än i europeiska länder.

Oh,va?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Før att svara på ursprungsfrågan om jag har sett en pedofil i Thailand.

- Det vet jag faktiskt inte, kanske jag har det. Jag kanske har sett en pedofil på stan eller kanske t.o.m på jobbet. Vad vet jag?

Dæremot så har jag aldrig sett några pedofilaktiviteter (fingrarna i kakburken).

Vet faktiskt inte hur man kænner igen en pedofil, vilket ær synd. Då hade det varit en bættre værld att leva i

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är kanske tur att jag bor i ett område med väldigt få svenskar eftersom att min "plastdotter", 8 år, gillar skarpt att hålla "pappa" i hand och att hon sen dessutom gillar att ha på sig dom t-shirt som Kenta (Erics Shooter Patong) har försett mig med i riklig mängd med den, i detta sammanhang kanske mindre lämpliga texten

"Livet är som en tärning, det bästa man få är sex"

Solklart fall. Pedofil.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...