kycklingen Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Hur många av här på mpr är buksvågrar vad ni vet? Är det en sport bland er män att vara med någon som ni vet att polaren har varit med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Hur många av här på mpr är buksvågrar vad ni vet? Är det en sport bland er män att vara med någon som ni vet att polaren har varit med? inte en susning,men om så vore Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 kan inte fan va buksvåger me måne, han dricker bara mjölk Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 kan inte fan va buksvåger me måne, han dricker bara mjölk Bra kärnbränsle i mjölk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2013 Fel dag att ställa en sån fråga kom jag på nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Om man blir påsatt av en ladyboy o hen sedan blir påsatt av min kompis, är vi buksvågrar då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Om man blir påsatt av en ladyboy o hen sedan blir påsatt av min kompis, är vi buksvågrar då? Bland annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Om man blir påsatt av en ladyboy o hen sedan blir påsatt av min kompis, är vi buksvågrar då? Om du har satt på din kompis så Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2013 Om man blir påsatt av en ladyboy o hen sedan blir påsatt av min kompis, är vi buksvågrar då? Ja. Har du blivit påsatt av en ladyboy? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Jag är buksvåger med en herre här inne... Jag träffade en dam och umgicks med henne när jag bodde hos Håkan på La Chiquita, 2008. En dag sa en annan av Håkans gäster att han varit med henne tidigare. Inget jag brydde mig om. När jag sen blir medlem här och på SS så ser jag att han oxå är medlem. Han vet inte vem jag är. Tror iofs inte att han skulle känna igen mig eller komma ihåg detta så det spelar ingen roll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Ja. Har du blivit påsatt av en ladyboy? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd November 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2013 Jag me Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Har man varit en badboy i 25 år så är sannolikheten att man är buksvåger med nån här stor Och jag tror han vet om det(men vet inte om han är medlem längre) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Jag me Visst är det mysigt att mysa med en som är både och Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Kan garantera att jag inte är buksvåger med ngn på detta Forum. Hmmmm, det kanske får ändras men inte från LOS i alla fall.. Skulle ev. vara om jag & Thaiswede råkade bli det, eftersom vi huserade i samma "hood" i tonåren.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.