Oregistrerad Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 1 hour ago, Enis said: Spelar det någon roll om det blir 100 mille +/- 25 mille? Enis Jag köpte på mig mer Ethereum hela tiden istället. 25 mille ja min dotter måste få äta också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 7 timmar sedan, skrev Mr atm: Får vi ett ras nu på Bitcoin? Eller får vi ett fake out? 🥵 Vågar inte sälja ännu. Du tappar hela din trovärdighet nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd April 23, 2021 Dela Inlagd April 23, 2021 Varför du ska ha dina krypto på egen sticka!!! Ännu en skurk som tömt sina kunders kryptokonton och dragit till Thailand, han sitter väl i karantän just nu om han inte flög vidare. $2B crypto scam: Turkish exchange Thodex goes silent. Hundreds of thousands of users of a Turkish cryptocurrency exchange, Thodex, have been left unable to access their digital assets after the trading platform abruptly halted trading Wednesday, spurring fraud allegations and thousands of criminal complaints. Yet, preliminary assessment by police showed Thodex CEO Faruk Fatih Özer had flown out of the country from Istanbul Airport on Tuesday afternoon. He is said to have fled to Thailand with $2 billion worth of digital assets. His shutting down all his social media accounts also fueled the speculations on the fraud allegations. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 (ändrad) On 2021-04-22 at 15:38, skrev Mr atm: Jag köpte på mig mer Ethereum hela tiden istället. 25 mille ja min dotter måste få äta också. Kan du rekomendera någon bra ställe där man kan köpa krypto ? är ny i denna värld Samt föra över pengar från internetbank till det ställe Kör nu me eToro. Mvh Dolemon Ändrades April 24, 2021 av Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 (ändrad) 1 hour ago, Dolemon said: Kan du rekomendera någon bra ställe där man kan köpa krypto ? är ny i denna värld Samt föra över pengar från internetbank till det ställe Kör nu me eToro. Mvh Dolemon Vet inte vilken som är bäst. Senast använde jag crypto.com Dom har inga kostnader första 30 dagarna. Ange koden: azu35vr35 så får vi 25$ Fungerade bra. Är inte eToro bra eller? Annars så finns kraken,bybit,binance, Coinbase tex. Ändrades April 24, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 18 minuter sedan, skrev Mr atm: Vet inte vilken som är bäst. Senast använde jag crypto.com Dom har inga kostnader första 30 dagarna. Ange koden: azu35vr35 så får vi 25$ Fungerade bra. Är inte eToro bra eller? Annars så finns kraken,bybit,binance, Coinbase tex. Jo då de tror jag, som sakt är ny med att köpa krypto. Därför frågade jag en som vet mer än mig. Tack för svaret å en trevlig fortsättning på Helgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 22 minutes ago, Dolemon said: Jo då de tror jag, som sakt är ny med att köpa krypto. Därför frågade jag en som vet mer än mig. Tack för svaret å en trevlig fortsättning på Helgen Kul att se att du också blev intresserad. Du vet väl om att du är tidigt ute fortfarande? Trevlig fortsättning på din helg med Dolemon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 25, 2021 Dela Inlagd April 25, 2021 On 4/19/2021 at 4:48 PM, Fantomen said: Bäst att tillägga här är väl att jag är intresserad av- och håller på med det men hans tweet är inte mindre "huvudet-på-spiken" för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 25, 2021 Dela Inlagd April 25, 2021 14 timmar sedan, skrev Mr atm: Kul att se att du också blev intresserad. Du vet väl om att du är tidigt ute fortfarande? Trevlig fortsättning på din helg med Dolemon. Jag kommer köpa månads vis framöver lite olika kryptovalutor, sen får dom ligga gosa till sig eller typ ruttna 555+ Vilka håller jag för mig själv, sen om det blir fågel eller fisk får visa sig Som sakt jag invensterar dom pengar jag har råd att förlora det är mitt motto. Mvh.Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 När man ser hur den ena krypton efter den andra stiger som en raket så får man lite it bubble vibbar och precis så tror jag detta kommer att sluta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 1 timme sedan, skrev LTD: När man ser hur den ena krypton efter den andra stiger som en raket så får man lite it bubble vibbar och precis så tror jag detta kommer att sluta. Ja tyvärr stiger det fortare än jag själv önskat. Trodde man skulle kunna köpa lite över sommaren med pengar som kvittar vad det händer med innan det skulle dra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 36 minuter sedan, skrev Dolemon: Ja tyvärr stiger det fortare än jag själv önskat. Trodde man skulle kunna köpa lite över sommaren med pengar som kvittar vad det händer med innan det skulle dra. Ja det är rena hysterin, precis som it bubblan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 2 minuter sedan, skrev LTD: Ja det är rena hysterin, precis som it bubblan Japp och jag var med då oxå, pang så föll allt 555+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 28 minuter sedan, skrev Dolemon: Japp och jag var med då oxå, pang så föll allt 555+ Ja när det väl händer så är det få som hinner ut, jäklar va fort det går. Intressant och spännande tid nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 Precis nyss, skrev LTD: Ja när det väl händer så är det få som hinner ut, jäklar va fort det går. Intressant och spännande tid nu. Själv har jag hoppats på en lugn tid så man skulle kunna köpa på sig lite för pengar som det kvittar vad det händer med, men man får väl köpa dom dyrare och hoppas på fortsatt resa upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 (ändrad) 47 minutes ago, Dolemon said: Själv har jag hoppats på en lugn tid så man skulle kunna köpa på sig lite för pengar som det kvittar vad det händer med, men man får väl köpa dom dyrare och hoppas på fortsatt resa upp Skulle jag vara dig. Så skulle jag sälja morsan, ta sms-lån. Rulla nåt fyllo i parken. Slå sönder ungarnas spargris. Låna av thai-maffian. Oroa er inte för en bubbla. Den kommer, men den kommer senare. Det är löjligt billigt ännu. Finns mycket positiva nyheter som dyker upp hela tiden. Exempel. Bankerna i USA kommer att öppna upp för att kunderna ska kunna köpa, sälja, hålla kryptovalutor hos dom. Det finns en bra bit över 100,000,000,000,000 kr som ligger med en ränta på 0%. Exempel 2. Ethereum är klart störst inom (DeFi). För varje procent dom tar av den globala finansiella systemet, så kommer Ethereums värde att stiga med 40,000$. Uppgången har bara börjat. Jag har skrivit det många gånger. Alla som har skrattat och gett pikar kommer att köpa på sig krypto. Men ju längre tid man tvekar, desto dyrare kommer det att bli. Folket trodde på median och "experterna" som vanligt. Ändrades Maj 6, 2021 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 2 minuter sedan, skrev Mr atm: Skulle jag vara dig de skulle jag sälja morsan, ta sms-lån. Rulla nåt fyllo i parken. Slå sönder ungarnas spargris. Låna av thai-maffian. Oroa er inte för en bubbla. Den kommer men den kommer senare. Det är löjligt billigt ännu. Finns mycket positiva nyheter som dyker upp hela tiden. Exempelvis: bankerna i USA kommer att öppna upp för att kunderna ska kunna köpa, sälja, hålla kryptovalutor hos dom. Det finns en bra bit över 100,000,000,000,000 kr som ligger med en ränta på 0%. Exempel 2. Ethereum är klart störst inom (DeFi). För varje procent dom tar av den globala finansiella systemet, så kommer Ethereums värde att stiga med 40,000$. Uppgången är bara början. Jag har skrivit det många gånger. Alla som har skrattat och gett pikar kommer att köpa på sig krypto. Men ju längre tid man tvekar, desto dyrare kommer det att bli. Folket trodde på median och "experterna" som vanligt. 55555 jag köper för mina egna pengar och sen vad som händer det får framtiden visa. Som sakt dom får ligga gosa till sig eller ruttna Inget som jag kommer att sörja över om olyckan skulle vara framme 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 (ändrad) 59 minutes ago, Mr atm said: Skulle jag vara dig. Så skulle jag sälja morsan, ta sms-lån. Rulla nåt fyllo i parken. Slå sönder ungarnas spargris. Låna av thai-maffian. Oroa er inte för en bubbla. Den kommer, men den kommer senare. Det är löjligt billigt ännu. Finns mycket positiva nyheter som dyker upp hela tiden. Exempel. Bankerna i USA kommer att öppna upp för att kunderna ska kunna köpa, sälja, hålla kryptovalutor hos dom. Det finns en bra bit över 100,000,000,000,000 kr som ligger med en ränta på 0%. Exempel 2. Ethereum är klart störst inom (DeFi). För varje procent dom tar av den globala finansiella systemet, så kommer Ethereums värde att stiga med 40,000$. Uppgången har bara börjat. Jag har skrivit det många gånger. Alla som har skrattat och gett pikar kommer att köpa på sig krypto. Men ju längre tid man tvekar, desto dyrare kommer det att bli. Folket trodde på median och "experterna" som vanligt. Kommer troligen ligga kvar inom Defi med staking samt något projekt. Tror det kommer bli en negativ trend över sommaren, inget speciellt ras. Har bl.a. en del i DEXTF och detta projektet som har bra rewards, dryga 100-130%, och inriktar sig på fonder inom krypto. Lägger du sedan in fondtoken som liquidity provider via t.ex. Uniswap i kombo med eth så får du ytterliggare ca 100% rewards minus IL förstås. Vet dock inte om just nu är en bra tajming eller inte https://dapp.dextf.com/ / SatanG Ändrades Maj 6, 2021 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Maj 10, 2021 Dela Inlagd Maj 10, 2021 Vad händer när detta blir verklighet vilket det ju helt 100 kommer att bli. Kommer det att påverka bef cryptovalutor? https://www.dagensps.se/fintech-today/govcoins-kan-gora-banker-bankrutta/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 10, 2021 Dela Inlagd Maj 10, 2021 (ändrad) 4 hours ago, LTD said: Vad händer när detta blir verklighet vilket det ju helt 100 kommer att bli. Kommer det att påverka bef cryptovalutor? https://www.dagensps.se/fintech-today/govcoins-kan-gora-banker-bankrutta/ Förmodligen påverkas inte kryptovalutorna, förutom möjligen de som utgör ett direkt hot mot de nationella digitala valutorna eller med en design som underlättar pengatvätt och annan brottslighet. Däremot kommer nog bankerna att få det tungt eftersom reglerade crypto exchanges är på väg att ersätta bankernas tjänster med egna produkter men det är fortfarande lite "vilda västern". Vi kommer möjligen att få se banker och crypto exchanges gå samman eller köpa upp varandra lite längre fram. Just nu verkar de flesta banker dock vara ganska avvaktande i väntan på att myndigheternas regleringsprocess ska ta fart. Personligen tror jag att banksystemet kommer att se helt annorlunda ut om några år och att de flesta bankkontor är borta, de går nog samma öde tillmötes som telefonkioskerna. Jag chattade nyligen med en crypto exchange assistent för att få hjälp med en sak men listade snart ut att det inte var någon där, det var en halvtaskigt programmerad AI robot som besvarade mina frågor. Ändrades Maj 10, 2021 av Captain Morgan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 10, 2021 Dela Inlagd Maj 10, 2021 https://www.cnbc.com/2021/05/05/bitcoin-is-coming-to-hundreds-of-us-banks-says-crypto-firm-nydig-.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 11, 2021 Dela Inlagd Maj 11, 2021 8 hours ago, Mr atm said: https://www.cnbc.com/2021/05/05/bitcoin-is-coming-to-hundreds-of-us-banks-says-crypto-firm-nydig-.html I den här artikeln syns tydligt att amerikanska banker redan rullar igång med att erbjuda Bitcoin för att inte förlora kunder även om kryptoregleringar från amerikanska myndigheter endast påbörjats men det kan tänkas att bankerna fått en liten fingervisning om framtida regleringar. Svenska banker verkar dock inte ha vaknat till liv och Ingves har säkert somnat vid datorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 11, 2021 Dela Inlagd Maj 11, 2021 Vilka är det som för fram att det är kriminella element som handlar med B. Jo dom som vill förbjuda dom. Märkligt sammanträffande va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 11, 2021 Dela Inlagd Maj 11, 2021 9 minutes ago, John Khonken said: Vilka är det som för fram att det är kriminella element som handlar med B. Jo dom som vill förbjuda dom. Märkligt sammanträffande va. Det är pajkastning åt båda håll. Att påstå att Bitcoin i huvudsak används av kriminella är lika absurt som att jämställa Bitcoin med fysiskt guld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 11, 2021 Dela Inlagd Maj 11, 2021 13 minutes ago, John Khonken said: Vilka är det som för fram att det är kriminella element som handlar med B. Jo dom som vill förbjuda dom. Märkligt sammanträffande va. Eller att man vill trycka ner priset på B med negativ bullshit i media om det. För att själv kunna köpa upp billigt o hålla "packet" borta. Tell lie vision är bra att ha för toppen. Här är ett exempel. Man vill hålla uppe priset på olja med alla möjliga vis. Hittar på stories som cyberattacks från, surprise, surprise....Ryssland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu