Surin P3 Inlagd Maj 2 Dela Inlagd Maj 2 21 minuter sedan, skrev Esspe: "Sina egna bitcoin" betyder att det inte var bitcoin. Det är ju irrelevant egentligen, men Bitcoin är en specifik kryptovaluta. Man har antingen Bitcoin eller så har man en annan valuta. Men som sagt är detta inte relevant, utan jag bara påpekade detaljfelet. Inte illa menat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2 Dela Inlagd Maj 2 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev Esspe: Jo han vill väl köra dollarn i diket och ersätta med sina egna bitcoin som han så lämpligt lanserade när han blev president. 14 timmar sedan, skrev Surin P3: Här håller jag med dig till hundra procent, förutom att det inte var bitcoin. Att han och frun lanserade egna kryptovalutor var, oavsett om de tjänade på dem eller inte, osmakligt. 1 timme sedan, skrev Esspe: "Sina egna bitcoin" betyder att det inte var bitcoin. 41 minuter sedan, skrev Surin P3: Det är ju irrelevant egentligen, men Bitcoin är en specifik kryptovaluta. Man har antingen Bitcoin eller så har man en annan valuta. Men som sagt är detta inte relevant, utan jag bara påpekade detaljfelet. Inte illa menat. Var väl så kallade memecoins... köpa sådan är ju detsamma som att samla typ på porslinstallrikar med lansdskapsmotiv. Ktisch utan värde Enis Ändrades Maj 2 av Enis 2 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 21 Dela Inlagd Maj 21 Nytt rekord, 109 500 $ för en bitcoin. https://www.svt.se/nyheter/utrikes/bitcoin-nar-en-ny-rekordniva 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu