audirs2 Inlagd Augusti 1, 2015 Dela Inlagd Augusti 1, 2015 Hej allihopa! Nu har jag fått en lillebror här i Bangkok. Han heter Viking och är en Chiuahua valp på 3 månader. Frågar ni mig är han ganska jobbig. Då han bara vill leka om han inte sover. Mvh Ninja Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Vilekn jäkla "tönt"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 1, 2015 Dela Inlagd Augusti 1, 2015 (ändrad) Hej allihopa! Nu har jag fått en lillebror här i Bangkok. Han heter Viking och är en Chiuahua valp på 3 månader. Frågar ni mig är han ganska jobbig. Då han bara vill leka om han inte sover. Mvh Ninja Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Vilken jäkla "tönt"? http://www.dn.se/nyheter/varlden/varsta-larmsamtalet-arrestera-katten-som-at-upp-min-bacon/ What the fakkk? Ändrades Augusti 1, 2015 av audirs2 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Februari 26, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 26, 2016 Hej allihopa. Nu är jag på arlanda och på väg till Bangkok igen. Vi hörs när jag är framme. Mvh Ninja Skickat från min SM-N910F via Tapatalk 7 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wwax Inlagd Februari 27, 2016 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 27, 2016 Ninja tar hand om omstoppningen? 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 28, 2016 Dela Inlagd Februari 28, 2016 On 2016-02-27 at 09:20, skrev Wwax: Ninja tar hand om omstoppningen? Den va fan grym asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd April 4, 2017 Tjenare allihopa! Nu Ganska skönt att ligga på soffan och vila mot Noy,s ben. Janne och jag hade lite tråkigt för en stund sedan. Så vi genomförde lite Sök övningar, vilket gick ut på att Janne gömde godis och jag letade efter det. Det tog bara några sekunder för mig att hitta godiset. Janne måste gömma det bättre nästa gång helt enkelt. Att använda näsan tar dock på krafterna. Så nu ör jag trött! Mvh Ninja. Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk 3 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 4, 2017 Dela Inlagd April 4, 2017 On 2016-02-27 at 09:20, skrev Wwax: Ninja tar hand om omstoppningen? Ta mig tusan bland det härligaste jag sett på riktigt, riktigt länge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu