Jump to content
IGNORERAD

Finnar /acne i LOS


Cobra

Recommended Posts

Ja, du är ju från Finland och där är väl 14åriga flickor både alkoholister och orakade.

Men jag tror dig inte.

En singel malt om dagen kanske kan göra under

Du, jag kan skilja pa ratt och fel i alla lagen aven vad galle alkohol och framforande av motorfordon Ändrades av Cobra
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cobra

    43

  • andrejsdenruskige

    9

  • Benjamas

    7

  • Soengsang

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det ar ju det hon har saknat, eftersom hon inte har haft bf pa lange.

Bf?? Barfine hhhmmmmm då är det ansiktskrämen som fattats

Link to comment
Dela på andra sajter

Bf?? Barfine hhhmmmmm då är det ansiktskrämen som fattats

Good fantasi fixar det mesta.

Babyface = bf

Ändrades av Cobra
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad / hur behandlar man finnar / acne i ansiktet med i LOS pa en vuxen (25) Thaikvinna ?

 

Börja med att slänga ut allt talc-puder hon har! Om hon envisas med att vilja ha puder gå då och köp äkta mineralpuder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börja med att slänga ut allt talc-puder hon har! Om hon envisas med att vilja ha puder gå då och köp äkta mineralpuder.

 

Och de 28? 'bli vacker krämerna' som står i hennes badrum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börja med att slänga ut allt talc-puder hon har! Om hon envisas med att vilja ha puder gå då och köp äkta mineralpuder.

Ska bli akta mineralpuder nardanefter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och de 28? 'bli vacker krämerna' som står i hennes badrum.

Du har ratt, hon behover inte bli vackrare for mej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, du är ju från Finland och där är väl 14åriga flickor både alkoholister och orakade.

 

Men jag tror dig inte.

En singel malt om dagen kanske kan göra under

Joo
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack gor svaret Dr.

Har kant denna kvinna bara nagra timmar ansalange.

Inga mediciner intages.

Akne, som ofta kallas finnar, är inflammerade talgkörtlar i huden som ofta syns som utslag. I ansiktet, på bröstet och på ryggen är talgkörtlarna stora och man får oftare utslag där än på andra ställen på kroppen.

Man kan få akne i alla åldrar men det är vanligast i tonåren när man får mer hormoner som stimulerar till ökad talgproduktion. Var tredje tonåring får så stora besvär att de kan behöva behandlas.

Man kan också få akne liknande besvär av vissa läkemedel, till exempel kortison, eller av en fuktig och varm miljö. Akne beror inte på dålig hygien.

 

http://www.1177.se/Halland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Akne/?ar=True

Link to comment
Dela på andra sajter

Pekka, som ofta kallas finnar, är inflammerade talgkörtlar i huden som ofta syns som utslag. I ansiktet, på bröstet och på ryggen är talgkörtlarna stora och man får oftare utslag där än på andra ställen på kroppen. Man kan få akne i alla åldrar men det är vanligast i tonåren när man får mer hormoner som stimulerar till ökad talgproduktion. Var tredje tonåring får så stora besvär att de kan behöva behandlas. Man kan också få akne liknande besvär av vissa läkemedel, till exempel kortison, eller av en fuktig och varm miljö. Akne beror inte på dålig hygien. http://www.1177.se/Halland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Akne/?ar=True
Bra beskrivning, men de glömde att skriva att de är skitkassa i hockey :) Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad / hur behandlar man finnar / acne i ansiktet med i LOS pa en vuxen (25) Thaikvinna ?

 

 

 

Är du säker på att hen inte är en ladyboy?

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Akne, som ofta kallas finnar, är inflammerade talgkörtlar i huden som ofta syns som utslag. I ansiktet, på bröstet och på ryggen är talgkörtlarna stora och man får oftare utslag där än på andra ställen på kroppen.

Man kan få akne i alla åldrar men det är vanligast i tonåren när man får mer hormoner som stimulerar till ökad talgproduktion. Var tredje tonåring får så stora besvär att de kan behöva behandlas.

Man kan också få akne liknande besvär av vissa läkemedel, till exempel kortison, eller av en fuktig och varm miljö. Akne beror inte på dålig hygien.

 

http://www.1177.se/Halland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Akne/?ar=True

 

 

 

"Fuktig och varm miljö" är kanske orsaken. Ta henne omedelbart till Sverige för att kolla om det blir bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men ska snarast kolla upp saken.

Saken :kort:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Fuktig och varm miljö" är kanske orsaken. Ta henne omedelbart till Sverige för att kolla om det blir bättre!

Nej, jag har nyligen anlant LOS och ska stanna i 6 manader.

Men det var ju inte jag som skulle till Sweden, i min stuga ar det bade kallt och torrt, sa det ska passa som hansken i

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny date nästa vecka? nya frågeställningar..

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy:  Bästa sättet att behandla finnar e väl att se till så di haur lagom med paraplydrinkar å chang :17:  :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du säker på att hen inte är en ladyboy?

Och kanske knaprar po steroider.

Ett bra test ar att slanga en fotboll framfor hen och later hen den rulla forbi o inte sparkar den tillbaka da kan du va lugn.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy:  Bästa sättet att behandla finnar e väl att se till så di haur lagom med paraplydrinkar å chang :17:  :nyam:

Njaa!

Da blir du Aldrig av med Dom utan det blir bara fler o fler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och kanske knaprar po steroider.

Ett bra test ar att slanga en fotboll framfor hen och later hen den rulla forbi o inte sparkar den tillbaka da kan du va lugn.

Funkar det lika bra med en pingisboll ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...