Jump to content
IGNORERAD

Hur länge nykter ?


Cobra

Recommended Posts

Har inte BTT bokat alla stenborden då?

Kan vara så men hans reservation kommer nog att skjutas upp pga någon märklig anledning

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • M33

    10

  • B747

    10

  • Soengsang

    3

  • Cobra

    2

Mest aktiva i denna tråd

1715369-origpic-e11992.jpg

Jag har varit nykter 23 år 7 månader och har aldrig haft så många tjejer/damer som jag hade på fyllan. Nä, skämt å sido. Jag märker, för mig, att det är lättare att få tjejer som nykter, då menar jag nyktra tjejer. Tjejen jag har nu träffade jag på 7-Eleven som alla andra har gjort förutom de som har varit i Lampaffären.

 

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte en droppe alkohol sen jag anlände obygden den 7;nde September, trotts att flera skrivit att stannar man for länge i Thailändska risbyn så har man snart supit ner sig på lao kao.

Å vem dricker den helvetebryggden då?

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Inne på min 31:da day.

12 dagar i Sverige och resten i LOS och ovanför molnen

Skål

 

Adhd-medicin och sprit är inte en bra kombination!

Link to comment
Dela på andra sajter

Å vem dricker den helvetebryggden då?

Faranger som stannar i risbyarna for länge enligt vad jag läst här på forumet, For egen del så blir det dag 50 helt utan alkohol om jag klarar av även denna dag

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Faranger som stannar i risbyarna for länge enligt vad jag läst här på forumet, For egen del så blir det dag 50 helt utan alkohol om jag klarar av även denna dag

Starkt av dig.Då jag stannar i Isaan och övriga Thailand är jag ljummen varje dag.Men jag stannar bara 1-2 mån. per år.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

 Tja  6 x 28 dagar på jobb per år. = 168 dagar nykter.  

 Denna gång  42 dagar på jobb, men den 29 Nov  då blir det pilsner på  flighten från Perth till Phuket.

Link to comment
Dela på andra sajter

 Tja  6 x 28 dagar på jobb per år. = 168 dagar nykter.  

 Denna gång  42 dagar på jobb, men den 29 Nov  då blir det pilsner på  flighten från Perth till Phuket.

 

Till och med några dagar till, brukar inte ta något dagarna före resan till jobb och inskrivningen.

Så kroppen får nog den vila den behöver från alkohol den behöver, antagligen mer vila än gemene man i med "vanligt" jobb.

3 dagar kvar  :bag:

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

SÅ LÄNGE DET FINNS KRIG OCH FATTIGDOM OCH ORÄTTVISOR PÅ JORDEN FINNS DET INGEN ANLEDNING ATT VARA NYKTER.

MEN SEN.... SKA JAG VARA NYKTER

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...