Jump to content
thainenne

Svenskträff i Khon Kaen varje Fredag

Recommended Posts

thainenne

Lägger ut lite bilder i tråden Small Garden Khon Kaen..

Lycka till.

Hoppas ni far bra uppslutning pa era träffar.

Maste ju vara perfekt om man som Svensk kan träffas och fa lite Svensk mat samtidigt.

Lite bilder och deltagar antal fran träffarna önskas.

Mvh. SWED THAI

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

Jag springer en del på Akvavit här nere i Jomtien, de har en L I T som gör mig snurrig i skallen.555555

Thainenne kommer gärna förbi när ja kommer upp till annandagsträffen skall bli kul att träffas och hoppas

allt går bra för er där uppe. :thumbsup: :14: :thumbsup:

Mvh Maitan.

Så ska det se ut, ta med dig Nenne för han ska också till träffen! :14:  :17:

• Tummen upp 8

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
micke isaan

Kan Du berätta för mej var hyckleriet ligger, jag har gjort 3 st inlägg där jag endast informerat svenskar som kanske är intresserade av att av att ha en mötesplats och att mat och dryck finns att tillgå, jag har då sänkt priset på maten med 50 baht just för att folk inte ska tycka att jag skinna dom på pengar. Om sen mötesplatsen ändras kommer jag att informera om detta också.

Det vore jä.la kul om Du skulle anklaga dom gamla rävarna Maitans och Scand Corner som har mycket större och tätare svenskträffar än vi har,,,,,  vågar DU  ??? jag besöker gärna Maitans när jag är nere i Jomtien, men det kanske är fult att jynna en svensk kille.  Öppna gärna en ny tråd i ämnet.  Tack för mej i denna ytterst intressanta debatt. Ha en bra dag.

Då tar vi detta från början då allt verkar ha blivit lite fel.

Det handlar inte pengar,vet inte ens vilka priser du har eller om det är gratis.

Och som någon skrev så Nej jag bor inte så långt borta från Khon Kaen,typ nån timma.

Nej jag hänger inte i pattis.

Sen är det sättet som vissa bar,resturangägare säger det på som retar mig,får det att låta precis som att dom tänker på dig som person när dom egentligen skiter fullständigt i dig som person.

Bara du bränner dina stålar i just deras ställe.

Det va lite fel att jag skrev på just din tråd och för det ber jag om ursäkt för. "ätit sur disktrasa"

Hoppas ni får en massa fina träffar vart ni än kommer att vara.

Micke isaan

• Tummen upp 8

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
micke isaan

Håller med dig, ena snikna typer dessa restaurangägare, fan de täljer ju guld med kniv. . . varför ska vi uttråkade sura ödmjuka stollar gynna deras guldkalvar till restauranger.

Sen att de kanske också vill träffa lite landsmän och tjata lite är ju som du ett satans hyckleri, bättre att träffas utanför 7/11 som någon skriver.

Usch för att umgås under lite trevliga former, helt klart överskattat.

I mitt nästa liv ska jag bli turistpolis i Phuket och få en egen batong, och tröja med flashiga reflexband på. . . när jag inte horar som underbetalad slav på något sunkigt lager i Sverige 10 månader om året och lever på nudlar för att få mina två månader i glansen!

Haha.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
jlh66

Thailands proffs finns det här inne så det räcker.

Jo då det finns det,men det finns iaf ingen som vet och kan lika mycket som jag :king:

• Tummen upp 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy