Jump to content
IGNORERAD

Rihanna ser till att olagligheter får stänga ner


kuai

Recommended Posts

Finns betydligt värre som ska vara äkta

Hon kastar verkligen sten i glashus ( Vad har Sten gjort )

Offe

Han måste ha varit Stendum. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    20

  • audirs2

    10

  • Cobra

    8

  • 1609offe

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Och frågan är: vilken bil racade han mot? :-)

Han reisade mot min Audi S2 230hp turbo utan lutsgas!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem kan bistå med en länk där rihaana poserar naken?

Vill järna veta så att jag kan förfasa mig över något :nyam:

 

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Han reisade mot min Audi S2 230hp turbo utan lutsgas!

 

Han hade vunnit även utan lustgas och i tillägg backat  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Han hade vunnit även utan lustgas och i tillägg backat  :crazy:

Hans 427 hade ca< 1000hp så det blev fel från början i det racet, men vad gör man inte för att få gasa lite? :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hans 427 hade ca< 1000hp så det blev fel från början i det racet, men vad gör man inte för att få gasa lite? :thumbsup:

 

 

Att bara ha fått äran att rejsa med Svullo är ju få förunnat.

En legend utan dess like.

Link to comment
Dela på andra sajter

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jäklar!!

 

Häftigt att man kan göra sina tuttar så olika beroende på vilka bilder man vill ta :crazy:

 

Min fru är duktig på mycket..men det har hon inte lärt sig än :nono:

Jag tror att en del av tjejerna är "look a likes"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem kan bistå med en länk där rihaana poserar naken?

Vill järna veta så att jag kan förfasa mig över något :nyam:

 

born41

Google Rihanna naked eller fakes så får du förfasa dig i lung o ro

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga A: Ja!

Fråga B: Nej!

Han var snabbare tack vare sin jäkla "fuskgas"!

Chevellen fanns i Älvsbyn för några år sedan i alla fall. Om den är kvar vet jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ush, varfor kollar ni inte pa eran egen kvinna, min Tirak racker for att lusta mina sinnen.

Jag bistod bara born41 med en länk, på hans förfrågan. Man skall väl hjälpa när man kan? :angel:

Link to comment
Dela på andra sajter

Chevellen fanns i Älvsbyn för några år sedan i alla fall. Om den är kvar vet jag inte.

På 80 talet körde jag Cuda med 446" 600hp ca, vikt 1260kg! Då hade nog Svullo åkt på motstånd, bästa repa på Mantorp 11,7! Reg numret kommer jag ihåg så väl på Cudan JCS-021.Borde finnas i V-ås nu!

På 70 talet körde jag Challenger helt original, då gick det på 17,00 typ! :not_i:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

På 80 talet körde jag Cuda med 446" 600hp ca, vikt 1260kg! Då hade nog Svullo åkt på motstånd, bästa repa på Mantorp 11,7! Reg numret kommer jag ihåg så väl på Cudan JCS-021.Borde finnas i V-ås nu!

På 70 talet körde jag Challenger helt original, då gick det på 17,00 typ! :not_i:

 

 

Och nu står det en Audi i garaget ?

Link to comment
Dela på andra sajter

På 80 talet körde jag Cuda med 446" 600hp ca, vikt 1260kg! Då hade nog Svullo åkt på motstånd, bästa repa på Mantorp 11,7! Reg numret kommer jag ihåg så väl på Cudan JCS-021.Borde finnas i V-ås nu!

På 70 talet körde jag Challenger helt original, då gick det på 17,00 typ! :not_i:

Vi skulle kanske byta namn på tråden till "snygga brudar och snabba bilar." :crazy: Eller varför inte "snygga bilar och snabba brudar"  :thumbsup:

Ändrades av Khun Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi skulle kanske byta namn på tråden till "snygga brudar och snabba bilar." :crazy: Eller varför inte "snygga bilar och snabba brudar"  :thumbsup:

 

 

Som en F O R D både snygg och snabb

post-10009-0-88705700-1381993260_thumb.j

Ändrades av Cobra
Link to comment
Dela på andra sajter

Ush, varfor kollar ni inte pa eran egen kvinna, min Tirak racker for att lusta mina sinnen.

Det är inte alla fruar eller tiracker som väcker lusta vid beskådandet :patsak: men dom kan ha andra fördelar, som tillexempel laga god mat eller vara återhållsamma med utgifter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg!

Den här är inte så tokig heller. :crazy:

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu står det en Audi i garaget ?

Inte längre, bara en snäll WV Passat 2,0 sosse! :not_i:  Men en RS 8 skulle sitta bra! :nyam: Har man bensin i blodet så har man!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Missade Bilderna

Hoppas att Changen inte sätter den i halsen ( Changen) Det ej ju lite naket

Offe

Det tror jag inte att han gör, han är nog väl medveten om att sådana här bilder gör gott i alla trötta ögon :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har fåglar o sköldapddorna krupit tillbaka till boet, polisen har inte hittat några djur.

http://www.nationmultimedia.com/national/Thai-sex-show-owner-arrested-after-Rihanna-visit-30217021.html

 

Thai sex show owner arrested after Rihanna visit
 
Phuket Gazette October 14, 2013 2:23 pm
Phuket : Local Phuket officials arrested on Saturday night the Patong bar owner who staged the lewd show at the epicenter of comments posted online by global celebrity Rihanna. The international pop star stirred an online furore last month after she posted photos on Instagram of slow loris touts on Bangla, and posted a Twitter message about a "shocking" adult show she had witnessed.

Rihanna's comments and photos went viral, with many netizens holding local officials accountable for illegal antics continuing in Phuket's premier tourist town.

"Warunyoo Jornmuang, owner of the Season bar on Soi Bangla, was arrested for operating an entertainment venue without a permit and for providing a lewd show. The case was handed over to the Patong Police for further action," Kathu District Chief Veera Kerdsirimongkol told the Phuket Gazette.

Warunyoo's arrest came during an unannounced tour of the tourist walking street led by Phuket Governor Maitri Inthusut.

"We wanted to make sure we would see things as they really are and what illegal activities were going on," Governor Maitri said, explaining the lack of forewarning.

"I also had plainclothes police patrolling the area and assigned officers to maintain CCTV surveillance along the road to make sure that police can help tourists in their time of need," he said.

In addition to Veera, joining the governor for his Bangla walk were Phuket Provincial Commander Ong-art Phiwruangnon and Patong Superintendent Chiraphat Pochanaphan.

"We did not find any illegal animal touts on Soi Bangla," Veera noted.

During the inspection tour, the officials stopped to speak with tourists to let them know that their safety and well-being were a top priority.

"A lot of tourists asked to have their photo taken with the governor. It was good to see so many smiles from tourists," Chief Veera said

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...