Bibben Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Denna är riktigt rolig http://www.youtube.com/watch?v=dYdCRl4DHJc manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd December 4, 2012 Dela Inlagd December 4, 2012 Ajdå http://www.youtube.com/watch?v=ZfXoKxkGvoM&feature=player_embedded Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 6, 2012 Dela Inlagd December 6, 2012 Häftig illusion! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 Måste ju ha lite uppigande innan tågresan http://youtu.be/38tO-zOytDY Här är den mer i min smak rökpuffar å galna tjejer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 En av dom bättre gitarrintron enligt mig och några miljoner till! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 9, 2012 Dela Inlagd December 9, 2012 En något irriterad man.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 20, 2012 Dela Inlagd December 20, 2012 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 20, 2012 Dela Inlagd December 20, 2012 (ändrad) <p>Man saknar ju Kurt Olsson, ingen och då menar jag ingen kunde ställa dessa frågor...</p> <p> </p> <p><a href=" "> <p>Att Jerry Williams klara av att hålla sig från att garva läppen av sig så bra som han gör är ett jävla mirakel!</p> Ändrades December 20, 2012 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 20, 2012 Dela Inlagd December 20, 2012 Det verkar som den aningen kolersike Linus har hamnat i Thailand, palmer, kokosnötter och elefanter... Fan, jag saknar de här små pausprogrammen! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 (ändrad) Stockholmsderby förra året...ca.200.000 kr kostade "vårat" tifo. Vackert!! 1:35 in i filmen=chaos Ändrades December 22, 2012 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 (ändrad) "HD kvalitet" från derbyt.rysningar!! Ändrades December 22, 2012 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 http://youtu.be/E-l4w-DIiXk Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 (ändrad) Djurgår´n levererade som vanligt, kanske inte resultatmässigt men på läktaren.årets trailer! Sveriges största OH flagga skapas 2:35 in i filmen Ändrades December 22, 2012 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Förra årets trailer.lycka är att vara Djurgårdare Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 en klassiker To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 ful som stryk o tjänar fet me deg på att klä ut sig till flicka i Japan. får en att fundera på sina karriärsval 55555 spelar gura som en gud,,, To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Jäklar vad en jeans krymper i det fuktiga klimatet http://www.youtube.com/watch?v=7rOj-3FRX6k “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 (ändrad) Stockholmsderby förra året...ca.200.000 kr kostade "vårat" tifo. Vackert!! 1:35 in i filmen=chaos Vad sysslar ni med, fattar inget ? Vad är det som kostar 200tkr, skrika kosta väl inget ? Ändrades December 23, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2012 Dela Inlagd December 23, 2012 Om man kan sitta still till detta då är man inte normal Tung gung på hög nivå “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Golden Eagle Snatches Kid Man får hålla efter ungarna i Kanada. // Skalis Facts do not cease to exist because they are ignored. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Golden Eagle Snatches Kid Man får hålla efter ungarna i Kanada. // Skalis Snygg HOAX http://www.usatoday.com/story/news/nation/2012/12/19/golden-eagle-video-snatches-kid-you-tube/1779343/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu