Jump to content
IGNORERAD

Dagens tub


Kim

Recommended Posts

  • Svar 1,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • audirs2

    196

  • Kenneth4618

    138

  • Enis

    97

  • Thaiger

    41

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, det var ett djävla åskväder som drog förbi. Hela Topskomplexet blev mörklagt, så vi fick avbryta veckans tävlingsomgång, men inget ont som inte har nåt gott med sej.

Vi var ett gäng som gick till en skittrevlig bar med livemusic i närheten som tog 45 Baht för en flaska öl (Leo, Tiger, Chang, Singha). Kanske kan va ett riktmärke när ni ska pröjsa ölen på en bar i Pattaya.

Vad har du för bra tips på barer här på dark side?? Har inte besökt en ända bar ännu... Hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har du för bra tips på barer här på dark side?? Har inte besökt en ända bar ännu... Hehe

Hej och välkommen till Dark Side!

Jag skall ärligt säga att jag är inte bra som bartipsare. Det är inte så ofta jag går ut på nån bar och när det händer så är min fru med och då blir det oftast efter ett restaurangbesök inne i Pattis. Jag tror att barerna här är ganska lika varandra och om det är nåt "speciellt" du är ute efter, så kan du hitta dessa i pattayaguiderna på nätet.

Glid runt lite på moppen och gör några strandhugg så får du en ganska bra bild.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej och välkommen till Dark Side!

Jag skall ärligt säga att jag är inte bra som bartipsare. Det är inte så ofta jag går ut på nån bar och när det händer så är min fru med och då blir det oftast efter ett restaurangbesök inne i Pattis. Jag tror att barerna här är ganska lika varandra och om det är nåt "speciellt" du är ute efter, så kan du hitta dessa i pattayaguiderna på nätet.

Glid runt lite på moppen och gör några strandhugg så får du en ganska bra bild.

Tack och bock!

Ja jag kör morgonpromenader kl 06, gym mellan 11-12 och ibland kvälls promenad och äter vettigt. Så alkohol och resturanger ingår inte riktigt i den dieten just nu iaf... Hehe... Men nångång ska man väl fara ut å ta lite dricka... Men blir väl samma här misstänker jag att tjejen följer med... Så blir nog inga djupdykningar direkt. Nu ska jag iaf strax leta reda på svenska consulatet eller ambassaden och försöka lösa körkort...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och bock!

Ja jag kör morgonpromenader kl 06, gym mellan 11-12 och ibland kvälls promenad och äter vettigt. Så alkohol och resturanger ingår inte riktigt i den dieten just nu iaf... Hehe... Men nångång ska man väl fara ut å ta lite dricka... Men blir väl samma här misstänker jag att tjejen följer med... Så blir nog inga djupdykningar direkt. Nu ska jag iaf strax leta reda på svenska consulatet eller ambassaden och försöka lösa körkort...

Så avundsjuk jag blir på människor som du med stark karaktär att sköta om kropp och hälsa.

Som den soffpotatis jag är känner man ett sting av självförakt i vissa lägen (som nu).

Lycka till med körkortet och ditt liv här!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ett litet tränings exempel får våran anders

http://youtu.be/eIgn4lLW7zI

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Här får du en snabbis med Johns pojkar

Ds skaffa en el gittar .Så kann du få komma och spela i garaget :ahh::thumbsup:

http://youtu.be/vLrUuE83JVM

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...