janptr Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Brukar bo på Sulhumvit Soi 1 vid mina besök i Bangkok. Var där senast mars 2013 och då var det en anställd som berättade att det fanns planer på att bygga om hotellet. Tyvärr tycker jag för älskade det gamla stuket. Har ringt 4-5 gånger senast månaden men ej någon som svarat, dock går signalerna fram. Någon som känner till om det hela? Mvh Janptr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Stängt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Bott där några gånger, tyckte det var genuint trevligt, även om lite slitet. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Som sagt Stöngt Bra pool dyr frukost på slutet 1 300b dygnet efter några dagar lyte rabbat Offe som alltid bodde där vid mina sällsynta besök i BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janptr Inlagd Oktober 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Tråkigt, kommer sakna det stället mycket. Ej billigt men trivdes där väldigt bra. Känner någon till om det byggs om till nytt Hotel? Killen vid swimmingpoolen sa att han hörde planer om det..Någon som känner till ett mysigt ställe i trakten, behöver ej vara samma Soi men måste finnas swimmingpool. Åker dit slutet på november. Soi Nana undviker jag gärna att bo vid. Mvh Janptr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janptr Inlagd Oktober 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Glömde nämna ska vara borta länge så ej över 1000 Baht Mvh Janptr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Tråkigt, kommer sakna det stället mycket. Ej billigt men trivdes där väldigt bra. Känner någon till om det byggs om till nytt Hotel? Killen vid swimmingpoolen sa att han hörde planer om det..Någon som känner till ett mysigt ställe i trakten, behöver ej vara samma Soi men måste finnas swimmingpool. Åker dit slutet på november. Soi Nana undviker jag gärna att bo vid. Mvh Janptr Sukhumvit Crown på Soi 29 (?) är väl i samma sunkiga stuk. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Sukhumvit Crown på Soi 29 (?) är väl i samma sunkiga stuk. Ja där är det väldigt sunkit nu. Hoppar man i poolen så dör man förmodligen, en massa grönt slem på botten. Jag bodde där några dagar i april på grund av nostalgiska skäl, men det gör jag inte om. Rummen va lika dåliga som vanligt, coffeshopen bara befolkad av kriminella poliser och taxidrivers. Deng och hans kärring har tacklat av för man får ju inte ens erbjudande att köpa stöldgods längre. Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Prova Ruamchit Travellodge på Soi 10. Fräscht och kostar B 1.000 på Agoda. Bodde alltid där på den tiden man mellanlandade i Bangkok. Är Facebookvän med stället och det har nyligen renoverats. Har dock ingen egen pool men man kan använda poolen på Ruamchit Plaza. (Där Thermie ligger...) Jag skall återvända dit ett par nätter i Mars. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janptr Inlagd Oktober 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2013 Hej Håkan! Det visar på bilderna att även Ruamchit Travellodge har swimmingpool.Ser bra ut som start! Mvh Janptr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janptr Inlagd Oktober 19, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Fann ej någon editera möjlighet så vill bara säga att mitt första inlägg ska vara sista besök Mars 2012 och ej 2013. Mvh Janptr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.