ola med b Inlagd Oktober 12, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Är det inte lite ödets ironi när ni Indianer åkte till Jönköping och slaktade "Blue Bulls"? Jag som trodde at ni var rädda om bisonoxarna på prärien... Gå och kamma dig eller peta dig i stjärten om du gillar det ditt kioskmongo Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Gå och kamma dig eller peta dig i stjärten om du gillar det ditt kioskmongo Ja, själv har du väl fullt upp med att putsa fjädrarna i skruden. Vilken stam tillhörde du, sa du? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Ja, själv har du väl fullt upp med att putsa fjädrarna i skruden. Vilken stam tillhörde du, sa du? Det var ett jävla tjatande om indianer. Är du en såndär hack i skivan kille? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 (ändrad) Det var ett jävla tjatande om indianer. Är du en såndär hack i skivan kille? Det är ju tack vare din avatar som jag inte kan låta bli. Men nu röker vi fredspipa, eller vad tycker du? Ugh... Ändrades Oktober 12, 2013 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Det är ju tack vare din avatar som jag inte kan låta bli. Men nu röker vi fredspipa, eller vad tycker du? Ugh... Ja tycker du att det behövs så kan vi ju göra det din missanpassade jävla byfåne. Skål på dig och ha en fortsatt trevlig kväll. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 28/12 är det dags att göra sillpudding.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 22, 2013 28/12 är det dags att göra sillpudding.. Haha,den var bra. Började skratta så jag sölade ut kaffet Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Haha,den var bra. Började skratta så jag sölade ut kaffet Jo, jag garvade också då jag såg den. . . Lånade den på FB. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu